• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

automat Pádla pod volantem

RosDuci

výkonný člen KLANu
117
Zdravím,
všiml jsem si u nového ceníku pro Mazdu CX-5 2020, že od výbavy Revolution mají mít i "Řadicí pádla automatické převodovky pod volantem". A protože bych to rád dostal, do mé stávající Mazdy, zakládám téma, které se tomu bude věnovat ;).
 
Co jsem zatím zjistil je, že nikdo o tom moc neví, vlastně dotázaný ani nevěděl,že to mají v ceníku napsaný ;). Ale prej neví o nějakým příslušenství, a možná to ani nepůjde zpětně domontovat, protože tam může být klidně jiná řídící jednotka atd. ,ale já si zase myslim,že tak velký problém by to neměl být. Uvidíme.
 
V KE to šlo dodělat, tak nevidím důvod proč by to nešlo v KF. Chce to jen jiný zadek volantu a kabelový svazek.

 
A KE/KF nikdy padla nemela? To je davali jen do GJ/GL?

Ja teda musim rict, ze u me v autech prakticky zbytecna vec. Ja chapu, ze jsou tu lidi, co je nejak pouzivaji. Ale me to neprislo nikdy potrebne. Kdyz jsem kdysi vybiral sve prvni nove auto (coz skoncilo koupi prave GJ), tak jsem v salonu Fordu povidal, jak je divne, ze u Focuse v konfiguratoru se vylucuje tempomat (asi) s padlama. A pan mi vypravel, ze to je beztak zbytecnost. Ze to sice lidi chteji, pakrat pouzijou, kdyz je auto nove a pak uz vubec. U me, musim po letech uznat, mel naprostou pravdu. A ted mam prosim pekne padla i u sveho dalsiho auta ... s CVT prevodovkou :rolleyes::D.
 
No ja pouzivam casto manualni razeni u AT, ptz. ani normalni rezim (ten mi radi pod otackama), ani sport (ten zas nekdy zbytecne drzi rychlost,nez aby zaradil treba ve 4000,kdyz uz stejne nepridavam plyn) neradi,podle predstav...chapu, ze je to AT a mam se tak nejak prizpusobit,jen kdyz mne se obcas nechce :D...takze za me padla beru,aspon nemusim porad sahat na paku!
 
Tedy já pádla používám jen občas, ale určitě při jízdě do dlouhých kopců se serpentinami - jednak mě znervózňuje, že AT pořád řadí, jednak automat dostává zabrat ztrátami na měniči, takže se mi nelíbí, že se hodně hřeje. Takže přepínám na manuál a řadím pádly. Ovšem při jízdě z prudšího kopce je to nutnost, automat teprve obvykle po mé korekci pochopí, že potřebuji brzdit motorem.
 
Jako příslušenství to IMO není nikde, buď to má auto v sériové výbavě nebo ne. Ale dá se koupit náhradní díl, který stačí zapojit...
 
Pádla určitě dodělat půjdou, KF je měla od začátku výroby pro JP a US trhy myslím.Co jsem se ptal servisáka tak příprava tam je na zapojení konektoru ale neuměl mi říct jestli bude potřebné něco nastavit v RJ nebo se to chytne samo. Tady je odkaz na tu sadu ale jde objednat i přímo v Mazdě https://www.ebay.com/itm/New-JDM-Mazda-CX-5-KF-Steering-Shift-Switch-For-Steering-Heater-Genuine-OEM-EMS/123043609661?_trkparms=aid=222007&algo=SIM.MBE&ao=2&asc=20131003132420&meid=e4d42e435944405cb7622f6290e37f61&pid=100005&rk=3&rkt=5&sd=123187379747&itm=123043609661&_trksid=p2047675.c100005.m1851
 
Pádla určitě dodělat půjdou, KF je měla od začátku výroby pro JP a US trhy myslím.Co jsem se ptal servisáka tak příprava tam je na zapojení konektoru ale neuměl mi říct jestli bude potřebné něco nastavit v RJ nebo se to chytne samo. Tady je odkaz na tu sadu ale jde objednat i přímo v Mazdě https://www.ebay.com/itm/New-JDM-Mazda-CX-5-KF-Steering-Shift-Switch-For-Steering-Heater-Genuine-OEM-EMS/123043609661?_trkparms=aid=222007&algo=SIM.MBE&ao=2&asc=20131003132420&meid=e4d42e435944405cb7622f6290e37f61&pid=100005&rk=3&rkt=5&sd=123187379747&itm=123043609661&_trksid=p2047675.c100005.m1851

Muzes dat odkaz,kde se to da objednat primo z Mazdy?
 
Mazdá žádny eshop s díly nemá, myslel jsem to tak že si to můůžeš koupit u nějakého dealera Mazdy jako jiné díly.
 
Back
Top