• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Porovnání prostoru v liftbacku a v kombi

david jurka

nový člen
3
Ahoj,
přemýšlím o koupi mazdy 6 motor 2,5, chtěl bych se zeptat, je rozdíl v prostornosti na zadních sedačkách mezi kombi nebo hatchbackem? Jde mi o to, že rád se dím, hodně vzadu a aby se mi tam vlezli děti, tak jeslti se zaměřit jen na kombi i na 5d? díky David
 
Je tam stejně místa (proti aktuálnímu modelu GJ/GL dost). Liftback má obrovský kufr, takže pokud se ti líbí, směle do něj.
 
Ahoj,
přemýšlím o koupi mazdy 6 motor 2,5, chtěl bych se zeptat, je rozdíl v prostornosti na zadních sedačkách mezi kombi nebo hatchbackem? Jde mi o to, že rád se dím, hodně vzadu a aby se mi tam vlezli děti, tak jeslti se zaměřit jen na kombi i na 5d? díky David
U GJ mám problém, že při svých 185 cm výšky mám sedačku taky poměrně dost vzadu a ani jedno dítě se za mě nevleze v ISOFIX sedačce (Römer Kidfix a Maxicosi s Familyfix základnou), aniž by mi kopalo do sedačky. Podle toho to sedadlo taky zezadu vypadá. :( Prostě to není Superb.
 
Na kolena je priestoru v kombi a hatchbacku rovnako. Kombi má vyše miesta nad hlavou a lepšie využitelný kufor.
 
díky, všem :) Mě šlo o to, že teď mám opel, a ten u kombíků natahuje rozvor, takže kombík je prostě prostornější než sedan či 5d, takže mazda toto nemá? rozvor je pořád stejný? nemůžu nikde tyto rozměry najít ,abych srovnal 5d a kombík
díky kluci
David
mam proste spadeno na 2,5 ale jsou to satrší ročníky (2010, 2010), tka se bojím že se mi tam něco posere. Nyní jsem měl oplíka 3,2 a údržba mě stála děsné peníze. Chtěl sjem mít vše ok. Manželka je na mě naštvaná, ale já mám rád velký motory :)
 
Však já taky psal, že v GH je proti GJ místa dost... ;) i navzdory o chlup menšímu rozvoru.
 
no ja som moc po hatchoch nepozeral a tato mazda co mam sa mi ponukla, tak som bol rad ze je kombi, neviem ci aj hatch ma tak isto sklapatelne sedacky, alel v kombiku ich sklopim aj zo zadu a su uplne rovne/ploche, strasne sa mi to paci, ziaden schod, nic.. a okrem toho myslim ze kombi vyzera lepsie ako hatch..
 
díky, všem :) Mě šlo o to, že teď mám opel, a ten u kombíků natahuje rozvor, takže kombík je prostě prostornější než sedan či 5d, takže mazda toto nemá? rozvor je pořád stejný? nemůžu nikde tyto rozměry najít ,abych srovnal 5d a kombík
díky kluci
David
mam proste spadeno na 2,5 ale jsou to satrší ročníky (2010, 2010), tka se bojím že se mi tam něco posere. Nyní jsem měl oplíka 3,2 a údržba mě stála děsné peníze. Chtěl sjem mít vše ok. Manželka je na mě naštvaná, ale já mám rád velký motory :)

vetsina ofiko udaju jde najit tady
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids[0]=4485&ids[1]=4476
 
Mám GH a prostor vzadu je super - mám 186 cm a přes sto kilo, sedím hodně vzadu a když si sám sednu za sedadlo řidiče,sedím pohodlně a nedotýkám se koleny sedadla řidiče. Kufr je obrovský, sedačky jdou sklopit jedním táhlem, složí se sami, není potřeba skládat zvlášť sedák a zvlášť opěradla. Místa je tam opravdu hodně. Pokud jsi z Brna, klidně ukážu. Nemá ale v kufru rovnou nakládací plochu a to může někomu vadit.
 
Trochu to obnovím. Chtěl jsem původně kombi a nakonec jsem skočil u liftu. Teď po půl roce s ním a skoro roce jízdy s kombíkama v práci mám srovnání. Třeba to někomu pomůže při výběru.

Kufr (sedačky nesklopené) - pod roletkou / platem je prostor stejný, u liftu nejsou ve stěnách přihrádky (prostor je jen volný)
Kufr (sedačky sklopené nebo roletka / plato pryč) - tady je kombík samozřejmě o ten hrb větší

Výhody liftbacku:
  • velký vrata - velkej prostor pro nakládání
  • přitahování kufru - nemusí se s víkem prásknout (škoda že není i u klasických dveří)

Výhody kombi:
  • rovná nakládací hrana
  • místo plata roletka (vypadá daleko líp jak semišový plato)
  • síťka na oddělení nákladu (vytahuje se z roletky)
  • háčky v kufru na zachycení tašky s nákupem
  • více místa nad hlavou na zadních sedačkách (doteď ale neměl nikdo problém)
Osobně mě liftback nevadí a víc se mně líbí, jen nechápu proč nedali háčky na tašky do kufru stejně jak jsou v kombi, ty bych tam dost uvítal a v podstatě tam mohli dat i tu roletku místo plata, ale jestli byl záměr ušetřit nějaký kilo (plato je o dost lehčí). Jinak co se týká prostoru tak zbytek je stejnej.

Pak je tu ještě jeden poznatek ale ten se už prostoru netýká (správci můžou umazat pokud uznají za vhodný). Lift se mě řídí a působí daleko lehčeji, kombi působí jako tank. Ale to může být způsobený tím že kombíky co řídím jsou facelift 2.2 diesely a mají za sebou 400tkm po Evropě a zřejmě mají v háji posilovače (kladou podstatně větší odpor a jeden dokonce tlačí doprava - častá závada), facelift má obecně o 110kg víc a combi ještě o dalších 30kg
 
Na řízení jsou obě karosářské varianty se stejnými motory naprosto identické (to co píšeš pozoruji lehce až od GJ, kdy díky většímu rozvoru je sedan méně obratnější - pozorovatelné pouze při přímém přesednutí z auta do auta) ;)

El. dovírání je prostě fenomenální a je mi líto, že žádná další šestka jej už nemá :rolleyes:

Tady k tématu ještě vizuální pohled na oba kufry:
Naturalova 6 GH Lilac Silver :snaphappy:
 
Back
Top