• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Prodloužená záruka 5 let

Popravdě řeším to samé, jen u šestky... Taky o tom uvažuji, jen mám zatím termín do 3000km, do kterého to mám pořád za původní cenu 12500,-...
 
Měl jsem ji na GH a nepotřeboval. Tedy teoreticky vyhozené peníze ;). Ale stejně jsem si zrovna teď, 2 týdny před koncem 3leté záruky, zaplatil i na GL A budu radši, když to zase budou vyhozené peníze a nebudu vymetat servisy a řešit spory, jestli to patří do záruky či ne :D Takže babo raď! Je to čistě na tobě.
 
Je třeba počítat s tím, že přes Allegro se díky ukradeným mazdám sežene dost ND (takže není problém koupit celý motor), nicméně některé elektronické díly jsou dost specifické a odstranění třeba i výrobních vad nákladné. 14 tisíc mi přijde OK, zejména pokud máš BN plnou výbavu.
 
Já tu 5ti letou záruku mám, ale kdybych jí neodstal přímo k autu při smlouvání ceny, tak bych také hodně přemýšlel, zda si jí připlatit. Ale jak říká Shrek, asi bych si jí přikoupil kvůli klidu na duši a přípádné poruše nějakého specifického dílu (třeba LED svítilna, apod.).
 
Mám predĺženú záruku na Cx3 2015 a pri 30000km servis Bratislava Panónska odmietol riešiť nekvalitny poťah volantu a chybnu FM anténu.... Takže tak....
 
No ale tu prodlouženou záruku jakoby neřeší MAZDA, to je nějaká společnost jako když si zaplatíš pojištění nějaké a ona to pak jako hradí a jen se pak dohaduje s MAZDOU, že to nebo ono nebude hradit, protože je to výrobní vada dílu. Tzn. to není přímo prodloužena záruka MAZDA, ale taková nějaká nástavba. Takže to co píšeš, je trochu divné a hlavně strohé, nemyslíš ?
 
Ja nemám so žiadnou spoločnosťou inou nič.Normalna predĺžená záruka s Mazdou uvedená v elektronickej servisnej knižke.. Takže skúsenosť s autorizovaným servisom Mazda Panónska Bratislava s predĺženou zárukou 0 bodov....
 
Ja nemám so žiadnou spoločnosťou inou nič.Normalna predĺžená záruka s Mazdou uvedená v elektronickej servisnej knižke.. Takže skúsenosť s autorizovaným servisom Mazda Panónska Bratislava s predĺženou zárukou 0 bodov....
Bohužel máš ... ani to nevíš, jelikož si to asi nečetl .... koukni se na odkaz co vložil @shr3k
 
Zdravím,
jak jsem tak koukal a pročítal, uvědomil jsem si, že za opravdu malou chvíli budu mít 60 tisíc najeto a záruku jen standard na 3 roky, která mi končí v dubnu. A tak jsem s vědomím, že můžu prodloužit o rok nebo o dva, za cca 10 tisíc, nakráčel do Mazdy a ejhle, změnili podmínky záruky - jde přikoupit jen na 2 roky a za 18 200 Kč (ověřená cena ve dvou různých dealerstvích). Přičemž prý předtím byla záruka jen asi na 70% věcí, teď je prý téměř jako tovární záruka. Co jsem tak pročítal brožurku a smlouvu, jde o víc věcí než dříve, ale nevím jak by se stavěli například k závadě na motoru. No doufám, že nebudu takovou věc nikdy řešit ale po tom, co jsem už 3x reklamoval sklápění zrcátek tak tu záruku pro jistotu koupím. Ačkoli 18 tisíc už málo peněz není a zřejmě jsou vyhozené z okna, ale pro ten "pocit"...kdyby měl někdo zájem, můžu sem hodit na co se všechno záruka vztahuje a na co naopak ne.
 
No ta cena je fakt hnus vzhledem k tomu, že poměrně dost automobilek dává už běžně 5 let ( i 7 let)
 
vzhledem k tomu, že v pátek přebírám zánovní Mazdu 6, taky řeším otázku, zda přikoupit záruku nebo ne. Problémy jsem měl zatím jenom se zrcátkama, ale poměrně často. Motoru a převodovky se ani nebojím, ale spíš elektronika ( zrcátka, LED světla, klima apod ) . Po tom co se cena vyhoupla na 18 200 kč jsem dost na vážkách. Možná počkat , jestli by to časem nesrazily na nějakou rozumnou cenu, čas je do najetí 60 000 km nebo 3 let od koupě
 
Výhoda nové záruky je, že pokrývá (prý) všechno, co tříletá. Stará levná byla osekaná. Koupě k novému autu je navíc levnější, než ke staršímu. Ale nevím, jestli se to vztahuje i na koupi předváděčky. Osobně v pokles ceny časem nevěřím, spíš naopak, ale v rámci rozložení investice jsem ji k 6 ani CX-5 nekupoval hned (dvě nová auta za měsíc už nebyla taková finanční prča :)), a koupím ji třeba letos... Podle mě se za ten klid hodně vyplatí. Kdyby odešel LED segment ve světlometu, nebo takřka cokoliv podobného, tak už se vyplatila.
 
No já byt tebou, tak si to dokoupím ... protože tyto nové auta jsou nacpané elektronikou a různým jiným. Pokud ti třeba nevadí, že ti přestanou fungovat Adaptivní LED světlomety a různí jiní pomocníci, tak to nemusíš kupovat, ale zase ti odejde převodovka třeba :) Ono ty zrcátka tolik nestojí, ale třeba ty Adapt. LED světlomety stály 50 tisíc a mi odešly po 2-1/2 roce (ještě v záruce). Já si tu prodlouženou koupil, ale za mě byla ta jen částečná jenom, tak čekám jak to bude :)
 
To je právě důvod, proč o tom přemýšlím. O motor a převodovku bych se ani nebál, ale ta elektronika...
 
U žádného nového drahého auta nevěřím, že všechno vydrží 5 let. Ani omylem. Nezažil jsem takový případ, ani u jiných značek, ani sám u Mazdy. Leda snad u auta, se kterým někdo najel za tu dobu 30 tis km a leštil ho v garáži. Lidem odcházely výparníky a kompresory klimy, zesilovače Bose, repro ve dveřích, LED i xenon světlomety, napínače pásů (když jsem pátral po vrakáčích, nebyl jsem s naší CX-3 zdaleka jediný), mechanismus parkovací brzdy, synchrony manuální převodovky, v USA jsou desítky stran for zaplevelené odcházejícími automaty, servis říkal že občas odejdou parkovací senzory... Ta záruka není "nice to have", ta záruka je s pravidelným provozem složitého auta nutnost. U každé značky, majitelé Land Roverů, Jaguarů, Alf nebo BMW by mohli povídat.
 
@Ondrej K s tím souhlasím, tak to je. Navíc si říkám, že když bych si ji teď přikoupil , neměl bych zase za rok nutkání to měnit :D,protože by mě sraly ty peníze co jsem za tu záruku dal :D
 
U žádného nového drahého auta nevěřím, že všechno vydrží 5 let. Ani omylem. Nezažil jsem takový případ, ani u jiných značek, ani sám u Mazdy. Leda snad u auta, se kterým někdo najel za tu dobu 30 tis km a leštil ho v garáži. Lidem odcházely výparníky a kompresory klimy, zesilovače Bose, repro ve dveřích, LED i xenon světlomety, napínače pásů (když jsem pátral po vrakáčích, nebyl jsem s naší CX-3 zdaleka jediný), mechanismus parkovací brzdy, synchrony manuální převodovky, v USA jsou desítky stran for zaplevelené odcházejícími automaty, servis říkal že občas odejdou parkovací senzory... Ta záruka není "nice to have", ta záruka je s pravidelným provozem složitého auta nutnost. U každé značky, majitelé Land Roverů, Jaguarů, Alf nebo BMW by mohli povídat.
No ale moje MAZDA 6 GH byla drahá a počítám ji mezi drahé auto a už má 8 let a najeto 190 tisíc a de facto do ní liju jenom naftu a vodu do ostřikovačů! Ale je pravda, že já druhé generaci MAZDY říkám s nadsázkou ANALOGOVÉ AUTO a třetí generaci DIGITÁLNÍ AUTO :) ale už v GH je i nějaká elektronika.
 
Back
Top