Na ten akční rádius je třeba dát pozor, potvrzuji...
Půjčil jsem si vůz v Pardubicích náhradou při servisu mé M6. Nabito 100%, indikovaný dojezd ukazoval 172km (papírově se chlubí 200km) a nájezd byl cca 1.500km (prakticky nové). Vyrazil jsem do Nymburka (72km), přípojky plus dálnice…. a v Kovanicích (vesnice před Nymburkem) hlásil 32%, dojezd 53km plus slabý akumulátor varoval oranžovým světlem
Po dálnici si neškrtnete, neb zapracoval omezovač na 140km/h a průměrem jsem došel ke spotřebě 21.4kW/100km.
Ještě uvedu, že papírově je baterie 35,5 kWh (32 kWh využitelná kapacita).
Dobíječka v příslušenství po zapojení indikovala nabití do 100% za 9h 20min (!)
Měl jsem cca 3h, kráska se tak dobila asi na 52%, dojezd stoupl k 87km (přiteklo, řekněme 12km za hodinu nabíjení).
A zpět do Pardubic zase 72km
… no, risknul jsem to.
Výsledek při parkování přikládám, 6%, 10km dojezd a oranžová kamarádka všude.
Nepřál bych Vám ten pocit na dálnici, kde jsem vypínal ventilaci, jel do 110km/h na tempomat a bylo to LTT (len-tak-tak).
###
Tedy pokud požadavky na vůz budou v souladu se záměrem vývojářů, tak dobrá volba = do práce/zpět 50km, pak nákupy a šup domů.
Bohužel i doma je nabíjení přes běžnou 230V síť asi nouzovka, minimálně 7kW wallbox bude muset být základ.