• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba paliva u CX-3 - zkušenosti

Děkuju za info. Tak to muselo přijít na solidní obnos, myslím hlavně ta skla. Do toho se určitě pouštět nebudu. Ale to těsnění kolem dveří už jsem někde nabízet viděl, to mi přijde v pohodě (i kvůli prachu který to nechá venku) a panely na přepážky se dají sehnat za solidní cenu. Otázka je vždycky jestli se to vyplatí za tu námahu a náklady. Ale to se dá zjistit jedině že bych měl obě auta možnost zkusit hned po sobě na stejné silnici. Nácvik má každý úplně jinak nastavený prah vnímání. Co jednomu nevadí, tam druhý trpí. Já měl před CX-3 Octavia 3. Gen. 1.8 benzín Hatchbach a do 90km mi přijde hlučnost víceméně srovnatelná. Při 130 je rozdíl, v Mazdě je víc slyšet vzduch který se tlačí kolem karoserie, ale to se dalo čekat. Je vyšší a kratší a taky trochu hranatější. Ale od motoru a podvozku nepozoruji žádný rozdíl. Na volnoběhu na křižovatce ani nedokážu říct jestli motor běží nebo ne. Kola jsem měl na Octavii 17" a na Mazdě 18" čekal jsem ten hluk od kol větší, ale je to v pohodě. Tam ze zkušenosti taky záleží dost (možná nejvíc) na značce pneumatik.

Odesláno z Tapatalk
 
Mna to stalo 2.800€ a je tam veľký rozdiel ...ale povedal si veľmi dobrú vec ..treba skúsiť obe autá a či to stojí zato urobiť to ..ja to auto používam denne od zabehnutia na nákup az po cestu do talianska ...mňe ten zvuk osobne vadil tak som to riešil ..je ale rozdiel ako píšeš v akom aute si sedel predtým ..keď to bola nižšia kategória je to skok vpred..a take “drobnosti” sa odpúšťajú ..
 
Já když jsem jel prvně se svojí M3 a praštil mi kamínek od kola do předního plastového podběhu, tak jsem koukal do zpětného zrcátka, jestli mi neupadnul kus podvozku.:D Ale jinak motor je v pohodě a kolikrát když někam přijedu, tak se mně ptaj lidi co stojej tři metry od auta, jestli je to nastartovaný.:)
 
Tak po prodeji Šestky (a během čekání na novou) jsme zkusili znásilnit CX-3 jako rodinné auto pro tři dospělé, tříleté dítě a jedno ještě nenarozené, a obstála na jedničku s mínusem :). Nakonec se ukázalo, že díky pravidelnému tvaru kufru se do toho rozumně srovnané věci vč. kočárku, detektoru kovů i autochladničky vejdou, a ještě zůstalo dost prostoru na import 18 lahví vína a oleje zpět do ČR :).

Nejvíc se mi stýskalo po HUD displeji a parkovacích senzorech s kamerou, protože CXku máme jen v Emotionu... Na druhou stranu rozměry auta a pneu s vyšším profilem (máme orig. 16" hliníkové) byly do Itálie na malé silničky a parkovací místa ideální, s Šestkou to rozhodně nebylo nikdy tak pohodlné.

Najeli jsme 2200 km, z toho tak třetinu po dálnicích, většinu v plném naložení (950 km tam, poté 850 km zpět, mezi tím nějaké výlety po horách), na dálnicích na horní hranici limitu nebo lehce za, a výsledek 6.2. Což je paráda. Taky se ukázalo, že sice výkon je v otáčkách useknutý, ale shodný krouťák, jako měl ten dvoulitr v naší Šestce, vede v kombinaci s nižší hmotností auta k hezké pružnosti i ve vyšších rychlostech. Řídilo se to dobře i ve větru a silném dešti, co nás provázel část cesty zpět.
 
Zdarec Pánové,řešit spotřebu,je jistě bohulibá činnost ale já se ptám,jaký benzín do toho lejete,95 nebo 98,a co aditiva do benzínu pro čištění vstřikú,ventilú,atd.
 
Zdarec Pánové,řešit spotřebu,je jistě bohulibá činnost ale já se ptám,jaký benzín do toho lejete,95 nebo 98,a co aditiva do benzínu pro čištění vstřikú,ventilú,atd.

Verva 100 a podobné + Vif. Spotřeba 6,5-7,5 podle toho, jak na to šlapu.
 
Zdarec Pánové,řešit spotřebu,je jistě bohulibá činnost ale já se ptám,jaký benzín do toho lejete,95 nebo 98,a co aditiva do benzínu pro čištění vstřikú,ventilú,atd.
Ja tam dávam len 100 ..buď Slovnaft alebo OMW ..nedával som nikdy 95 čiže neviem porovnať v tomto aute
 
Back
Top