• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba paliva u CX-3 - zkušenosti

To snad ne,na MDZ to mám během pěti sekund. Odpojovat baterku proč

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk
Pouze možnosti jak vyresetovat průměrnou rychlost a spotřebu.Nic víc nic mín.(Když jsem na cestách 4-5 týdnů odpojuju baterku,tím se u mě resetuju vše.)
 
Jsem se schvalne podival, jak to mam vlastne ja - prumerna rychlost 62 km/hod. K tomu jsem teda mrknul, co rika telematicka jednotka, tak to mame rozlozeni ...
Městské aglomerace : 21,1%
Venkov: 24,7%
Dálnice : 54,2%

Mimochodem me ale vzdy dostane do kolen udaj ...
Celkový čas jízdy:
63dn, 8hod, 16min (6.1%)

63 dni cisteho casu stravenych v aute ... peklo. 6.1% zivota, des bes.
 
No vy to máte v M6 líp vymakaný, Krabat dal na fóru Mazda6 (GJ/GL) obecně #481, fotku trip A , kde je vypsaný všechno, spotřeba, rychlost i ujetý km, tak by to mělo vypadat.:)
 
Kdyz chces hodit odkaz na prispevek, tak na to #cislo rovnou klikni. Otevre se Ti okenko, tam nakopiruj ten BB kod a hod do prispevku, udela to rovnou link na prispevek. Takto ...
Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Ale toto dela az od GL. Takze to treba ani ja nemam.
 
1000km a zatial spotreba 6,8l
Při zajíždění se na spotřebu vyprdni a hlavně neřaď podle tý nápovědy na palubovce. Ta tě bude nutit jezdit po městě 50km/hod na šestku, což je blbost. Já jezdím město většinou na trojku a vím, že když na ní šlápnu tak tam ty koně jsou.
 
Predajca vravel, ze sa uz nezabehava, ze motor je na nejakej stolici zabehany... tak neviem.
 
Jo mně taky povídali že je to antikorozně ošetřený, akorát zapomněli říct, že jenom lehce stříkli na spodek auta nějakej vosk co za dva roky uschne a opadá. Tak určitě tomu neublížíš když tak první 3-4 tisíce km budeš držet otáčky do 4000/ min a často měnit rychlostní stupně, aby si sedla převodovka a kvalty tam lehce padaly.
 
Spiatocka mi tam ide dost tazko... mali ste to podobne??
Já mám na M3 převodovku v pohodě, ale četl jsem tu pár příspěvků od lidí co z ní byli nešťastný, nešla jim pořádně řadit 1-2 někomu i zpátečka. Chce to od začátku střídat kvalty i když nemusíš, jezdit okresky na 3-4 a ne na dálnici za 6 a ject 500km v kuse. Po čase si to sedne o to se neboj.:)
 
Ahoj, tak jsem dnes sečetl tankování za poslední 3000 km, a vyšla mi spotřeba 6,3 l/100km. To na dvoulitr není špatné, ale palubní počítač ukazuje průměr 6,1. Takže trochu kecá. Možná nějak průměruje hodnoty okamžité spotřeby, která při stání s běžícím motorem ukazuje okamžitou spotřebu 0,0 a to samozřejmě není pravda. Takže benzín spotřebovaný při stání na volnoběh pak v nádrži chybí.
 
Mám krátce CX-3 která má najeto 10000 km po dvou letech. 88kW, manuál. Včera první delší jízda z Pardubic na Moravu a zpátky, celkem 400 km na zimních pneu 18" Spotřeba 5.7 tam a 5.6 zpět. Nešlapu ji moc extra na krk, jen někdy točím víc při předjíždění, ale taky nehoním spotřebu, prostě normální jízda.
Takže za mě naprostá spokojenost se spotřebou. A taky s pohodlím sedaček {Revolution} a jízdními vlastnostmi.

Odesláno z Tapatalk
 
FA55C8A5-3D65-45EA-8CD6-7339859B434B.jpeg Najazdené 44.500km za rok a 3 mesiace ...priemer 5,8..spokojnosť ,čo mi vadilo na aute som odstránil (hluk v kabíne ,absencia AppleCar play,slabé svetlá,popolník :D,výkyv auta) na to načo bolo zaobstarane spĺňa ,auto nie je garážované ale zatiaľ sa drží :D:D
 
Můžu se zeptat na to odstranění hluku v kabině? Mně se zdá, že při menších rychlostech je víc hluku od kol (taky podle toho jaký je povrch silnice) a při vyšší rychlosti už aerodynamický odpor karoserie. Dá se utlumit motorový prostor a bočnice dveří, ale přijde mi že z motoru ani ze dveří nejvíc hluku nejde. Tak jak se tedy dá CX-3 efektivně odhlučnit?

Odesláno z Tapatalk
 
1 problem sú skla ...tie som dal vymeniť ..
2 problem je tesnenie okolo dverí tie sa doplnili prídavným tesnením
3 sú podbehy ..tam sa použil odhlucnovaci materiál (ako sa to vola neviem ale bolo to v takých tabuliach a nálepovali to všade : dvere podlaha podbehy kolies prepazka medzi motorovím priestorom atd..)
Musíš si uvedomiť že je to mazda ..ma svoje hranice ako každé auto ,nemám v ňom “hrobové ticho” ale neprenika mi do kabíny to fučanie od pneu ani vonkajší hluk ani zvuk motora (samozrejme keď je v otáčkach tie 4 výfuky robia cirkus :D
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top