• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

automat Tupá rána při podřazení ze 4 na 3 u GW6A (diesel)

Teyki

nový člen
3
čau, na naší Mazdě 6 r.v 2015 D2,2-129 kW najeto 278tis.km začala zlobit AT převodovka. Při podřazení z 4 na 3 se ozve tupá rána a auto jakoby zakopne. Po určité době to vyhodí i chybu do motoru a musí se to vymazat. Olej vyměněn v Mazdě - stále stejné. Setkal se s tím někdo.
 
Měnil v té převodovce někdo olej dřív než teď? Pokud ne, náplň byla doživotní. :)
4-3 je IMO přechod mezi dvěma planetovými soustavami pomocí spojky a brzd. Já jsem zažil, když jsem ještě měl auto, při plné zátěži a řazení mezi 3>4 takové malé písknutí (říkal jsem tomu kukání, protože to znělo jako kukačky), ale nemělo to vliv na funkci.
 
Měnil v té převodovce někdo olej dřív než teď? Pokud ne, náplň byla doživotní. :)
4-3 je IMO přechod mezi dvěma planetovými soustavami pomocí spojky a brzd. Já jsem zažil, když jsem ještě měl auto, při plné zátěži a řazení mezi 3>4 takové malé písknutí (říkal jsem tomu kukání, protože to znělo jako kukačky), ale nemělo to vliv na funkci.
To nedokážu říci ,byl to loňský dovoz z Francie, ale to zakopnutí je jako když řadíš v závoďáku bez spojky. Dle Mazdy v Příbrami umějí zasáhnout do řízení a změkčit řazení.
 
To nedokážu říci ,byl to loňský dovoz z Francie, ale to zakopnutí je jako když řadíš v závoďáku bez spojky. Dle Mazdy v Příbrami umějí zasáhnout do řízení a změkčit řazení.
Tak to asi nikdo nikdy neměnil. No maximálně provedou adaptaci, to je tak všechno, co jim M-MDS nabídne.
 
Tak rány se docela zvětšují tak přemýšlím o výměně převodovky. Kde najdu kód a případně na co si dát pozor při výměně.
 
Back
Top