• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Vačka

jirka626

člen KLANu
31
Jezdím s Mazdou 6 první generace (2007) a konečně se chystám pro koupi nové Mazdy 6 GJ. Chci se zeptat, jelikož už hodinu marně hledám. Dočetl jsem se, že verze před faceliftem (mám zájem o diesel) trpí na špatnou vačku, která se odírá a piliny zničí turbo a části motoru. Je tento problém i u facelift verze, nebo tam již byla vačka nahrazena za kvalitnější a tento problém byl odstraněn? Jestli tedy verzi před faceliftem raději úplně zavrhnout?
 
Jezdím s Mazdou 6 první generace (2007) a konečně se chystám pro koupi nové Mazdy 6 GJ. Chci se zeptat, jelikož už hodinu marně hledám. Dočetl jsem se, že verze před faceliftem (mám zájem o diesel) trpí na špatnou vačku, která se odírá a piliny zničí turbo a části motoru. Je tento problém i u facelift verze, nebo tam již byla vačka nahrazena za kvalitnější a tento problém byl odstraněn? Jestli tedy verzi před faceliftem raději úplně zavrhnout?

Koupil bych už novější verzi s močovinou a máte klid, bohužel nevím na jaké částce teď tyto auta začínají. I u verze po faceliftu se problém může objevit, sám mám po prvním faceliftu a výměna vaček zde proběhla.
 
Díky za odpovědi. Proto se ptám na facelift, s nájezdem kolem 100k až 120k.
Takže případně u tady se dají očekávat potíže a lepší sáhnout po benzínu? Těch na prodej bohužel tolik není.
 
nj..benzín by měla být v tomto případě opravdu jistota..ikdyž co je v dnešní době jisté :) anebo po FL opravdu opatrně vybírat od někoho kdo má opravdu podrobné info co s tím jezdil....ale zase ..za sebe...když jsem absolvoval vše co jsem tu psal...tak ted chci jezdit at se vrátí peníze do toho vložené..takže bych ji neprodaval..tudíž podle mne kdo investuje do oprav ty prachy ..tak ani dieslovou nebude hned tak prodávat...proto bych řekl že bude riziko, že po koupi může něco z výše popsaných závad vyskočit..což třeba karbon v sání nemusí být nic zásadního..to čeká stejně každého víceméně pravidelně..horší asi spíš to turbo, dpf a vačka..aspon za mě..a to nezapomínejme na spojku a dvojhmotu..např, popřípadě pokud by to byl automat.tak ještě na udržbu a jeho servis
 
Jo no, je to loterie, koupit auto starší a nechat si cca 70000 na případné opravy, které s větší pravděpodobností proběhnou nebo koupit po faceliftu, pořádně ho projet, zjistit jestli necuká, jestli neustále nevypaluje DPF-ko a na jaké hladině a v jakém stavu je olej.... a doufat...
Mně pomohlo kupovat auto přímo od prodejce Mazdy, kde přesně věděli co už se na autě dělalo, tak byla alespoň trochu jistota.
 
Back
Top