Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Díky, už to vidím i třeba zde, vedou naklepávací pro plech i hliník ?Tak to závaží z plecháče se dává na hliníkáče normálně. Musí se vyvážit vnitřní i vnější část.
Tak se omlouvám za mystifikaci ale tohle bych neudělal... Vyvažovačka vám přece ukáže kam závaží nalepit, i vnitřní nebo vnější stranu pomocí nalepovacích závaží...Tak to závaží z plecháče se dává na hliníkáče normálně. Musí se vyvážit vnitřní i vnější část.
Sice je to strasi prispevek, ale neda mi to nereagovat - pneuservisaka, co by na cerne disky nalepil stribrna zavazi, bych nakopl do vajec s rozbehem.Mam pocit, ze tohle můj pneuservisu nejak nevychytal, nebo? Podle me mel po zmereni to staré zavazi (vypada jak na plechace) vyhodit a pak dat jen polovinu tech novych nalepovacich. Nebo proc se to dela takhle?
Zobrazit přílohu 43873
Tak já zimní origo Mazda disky mám Made in Italy. Za 2 zimy v soli a brečce jsou stále jako nové.Spis bych podezrival origo disky vyrabene z plechovek od cinskeho jasminoveho caje. Je ti neskutecny blato, staci hlubsi dekl od kanalu a je to doma.
Tudiz bych se ani nedivil, ze po par de-montazich disku ty diry na stefty budou malinko vetsi...