• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání, pazvuky, rezonance - palubní deska, plato, sloupky

Taky žádné chrastění občas praskne od středového displeje,ale jinak naprosté ticho.r.v.2019
 
Taky žádné chrastění občas praskne od středového displeje,ale jinak naprosté ticho.r.v.2019
No takže až na výjimky, které se odehrávaly hlavně v prvních letech výroby, je při jízdě stejně nesrovnatelně větší ticho než na BN :D Heč.
 
Tak to mě docela dost sere, že jsem trefil zrovna tu výjimku..
Většina z těch věcí (snad krom HUDu) se dá vyřešit relativně jednoduše doma za použití pár stahovacích pásek, houbičky na nádobí popřípadě pomocí lepící semišový pásky. Já osobně řešil třeba následující: Klasicky centrální displej - vyřešeno hned během prvního týdne; občasný rezonance z výškových reproduktorů při jízdě - vyřešeno semišovou páskou. HUD jsem slyšel asi tak 3 krát, od tý doby klid. Jezdím denně přes rozbitý cesty docela neohleduplně, najeto 40tkm a stále ok. Teď jsem zase ke svýmu překvapení koukal pod auto a byl jsem víc než mile překvapenej, jak to auto zespodu vypadá jako nový. Na stejně starý Fabii už je orezlej komplet výfuk, ramena... Navíc se za autem lidi i po těch 3 letech od vydání otáčejí, je to furt kus a nemá moc konkurenci.
 
Teď jsem zase ke svýmu překvapení koukal pod auto a byl jsem víc než mile překvapenej, jak to auto zespodu vypadá jako nový. Na stejně starý Fabii už je orezlej komplet výfuk, ramena... Navíc se za autem lidi i po těch 3 letech od vydání otáčejí, je to furt kus a nemá moc konkurenci.
Taky jsem nedávno byl pod tím vlezený a kromě pár puntíku okolo svárů na výfuku všechno jak nové.Dokonce je na podvozku po třech letech ještě zbytek toho sajrajtu co to s tím bylo nasmolené.?
 
Taky jsem nedávno byl pod tím vlezený a kromě pár puntíku okolo svárů na výfuku všechno jak nové.Dokonce je na podvozku po třech letech ještě zbytek toho sajrajtu co to s tím bylo nasmolené.?
Já mám teda podvozek potaženej voskovo-prachovou vrstvou furt :D jediný co je orezlý jsou šrouby na poklopu k výpušťáku.
 
Tak se také připojuji do "silent klubu" spokojených majitelů. Taky nikde nic. Na spodek jsem se nějaký měsíc nedíval, ale naposled před cca 4 měsíci, vše jakoby to sjelo právě z výroby, nikde ani náznak koroze, jenom výfuk troch možná sem tam nějaký rezavý flíček. Teď budu řešit rýhu přes celý bok auta, kterou jsem si způsobil sám na dovolené, když jsem projížděl nějakou úzkou nezpevněnou cestou a nevšimnul si trčící malé větvičky, snad to půjde nějak rozleštit.
 
Díky za reakce, každopádně jsem to dneska pořádně projel a snažil se zjistit co mi to kde chrastí. Nakonec jsem otevřel šuplík a vytáhl pár papírů, malou krabičku a najednou bylo ticho ? jako to mě fakt nenapadlo, že bude pár papírů dělat takový bordel ? projel jsem to i na kostkách a paráda. Takže se musím tady veřejně Mazdičce omluvit. ??
 
My víme ;) Píšeš to tu pokaždé. Holt od BN to byl dost velký skok a trvalo to, než to doladili. Já mám 2019 a žádné chrasteni AC jednotky / vydechů neslyším.
Aby nebylo špatně chápáno. BP jsem měl tehdy půjčenou při rozhodování a je to skvělé auto jako všechny Mazdy, obzvlášť ten interiér se fakt povedl. Ale mě byla nějak více sympatická ta BN a to i projevem motoru tak zevnějškem. Ale mám prostě radost, že to auto ani nepipne i na kostkách. Ticho v kabině se o dost zlepšilo vytlumenim. Předchozí auta všemožně vrzala. Je dost složitý a unavny hledat místo zdroje a pak plasty rozdelat a podlepit. A stejně při jízdě na kostkách se vždy něco ozvalo. Byl to nekonečný boj. Tady to prostě bylo milé překvapení a doufám že to tak ještě dlouho vydrží. To BP co jsem měl půjčené bylo též bez jediného pazvuku a to jsem ho prohnal po těch hrubých kostkách. Navíc bývají obvykle pouze 3 známá místa, které už mají řešení. U HUD, u centrálního displeje a to třetí si teď nevybavim. U BN je protivné třeba to volné torpédo. Je tam nějak volně a v zimě se pod něj dostává led a za jízdy to pak delava pazvuky přes čelní sklo..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Len info. Asi 3 krát mi rozoberali palubovku kvôli vŕzganiu (nepomohlo), čiže v mojom pripade to nebola jednotka pod infoteimentom. V mazde už majú info, že môže byť problém s trúbkami klimatizácie,, ktoré idú z motorovej časti. Na poslednej prehliadke mi to zaistili, a až to ako tak pomohlo. Snáď na to bude nejaký prípravok. Riešil niekto jemné vŕzganie odkladacieho priečinka na okuliare?

Odoslané z SM-G991B pomocou Tapatalku
 
Len info. Asi 3 krát mi rozoberali palubovku kvôli vŕzganiu (nepomohlo), čiže v mojom pripade to nebola jednotka pod infoteimentom. V mazde už majú info, že môže byť problém s trúbkami klimatizácie,, ktoré idú z motorovej časti. Na poslednej prehliadke mi to zaistili, a až to ako tak pomohlo. Snáď na to bude nejaký prípravok. Riešil niekto jemné vŕzganie odkladacieho priečinka na okuliare?

Odoslané z SM-G991B pomocou Tapatalku
Ahoj, u mňa rovnaký problém dokonca aj postup. Palubovka rozobratá už X-krát. Konečne sa podarilo prísť na príčinu robí to HeadUp display. Majú mi ho ísť meniť. Horšie je že na to už čakám od polovice júna a stále je nedostupný
 
Ahoj, jsem novým majitelem Mazdy 3 a zároveň je to mé první nové auto.
Všiml jsem si, že ze strany spolujezdce něco při přejíždění nerovností něco skřípe-praská ( zatím u všech ojetých aut to bylo normální) Není to nic hrozného, ale já si všimnu vždycky všeho ?. Ještě budu pátrat, když pojedu jako spolujezdec, kde a co to může být. Možná si to sedne a nebo to pak pořeším servisem.
Každopádně jsem si všiml jedné věci a nejsem si jistý, jestli to tak vy Mazďáci ve svých 3kách taky máte.
Jde o výdech spodní ventilace u spolujezdce, přijde mi, že konec je dost na volno, dá se s ním hýbat. Příkládám zde fotku. Budu velmi rád, pokud se kouknete a třeba to i vyfotíte ať vím, jestli je to normální a nebo ne.

Zobrazit přílohu 41411
Mám r.v. 2022 a vypadá to stejně, zatím žádné pazvuky, pěkně ticho

IMG_20220911_120144.jpg IMG_20220911_120201.jpg
 
Ahojte, idem si po radu. Pocas jazdy je pocut "bzucanie" niekde od stredu palubky, najviac badatelne je to pri ubratom plyne, ako sa znizuje rychlost, znizuje sa aj intenzita tohto bzucania a zase naopak. Prikladam video (ideal na sluchatka), najlepsie badatelne je to od cca 20 sekundy, cim auto viac spomaluje, tym ten zvuk je lepsie pocut. Niekto napady co by to mohlo byt? Nema na to vplyv klima, radio atd. Dakujem pekne.
Mazda 3, 2020, G150 AT, 14 tisic km.


Ahojte,

problém vyriešený! Bol to automat! Počet najazdených km cca 28 000.

V rámci záruky bol vymenený kus za kus (klop klop). Auto som doviezol do servisu, popísal symptómy, tam následne zistili nejakú závadu na prevodovke a aj piliny v oleji. Mechanicky sa to neprejavovalo ešte nijak, len zvukovo, ako som už popisoval, bzučanie priamo úmerné rýchlosti auta. Do budúcna bolo ale silné podozrenie že by sa to určite prejavilo a problém sa len zhoršoval.

Musím teda pochváliť prístup servisu, kde sa o všetko bez výhovoriek postarali a nečakali kedy to klakne (ideálne po záruke ako to býva) ale objednali rovno nový diel a cca do mesiaca som si prevzal hotové auto. Keď som videl ten zoznam dielov čo všetko sa k tomu mení plus cenu, tak som sa rozosmial až (taký smiech cez slzy ale) ?

Je to teda celkom pech, sám predajca mi hovoril že za posledných pár rokov mali minimálne problémy s automatickými prevodovkami, zvlášť teda výmena kus za kus. Ja som bol prekvapený popravde tiež, všade som pred tým počúval že "kúp si Japonca, je spolahlivý"... Hold ale, je to proste mechanika a tam sa vždy môže niečo posrať, tak to aj beriem. Snáď som si tým už vybral všetku smolu a bude len klud ?
 
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda nemáte někdo zkušenosti s cvakáním (kovový zvuk jakoby něco bylo uvolněné) v hřídeli pod volantem? Našel jsem toto video, kde to bylo opravené utažením šroubu.
Už jsem z toho fakt zoufalý.
 
Čafte,

pridávam nový zdroj pazvuku v Mazde 3 BP :poop: Konkrétne moj prípad, 2020 sedan, rachot z kufra, pri basáku. Sú tam dve kovové tyčky ktoré sú v strede uchytené v karosérii malým plastovým štuplom. Pri počúvaní hudby, hlavne basovej sa z kufra ozýva nepríjemne drnčanie a rachot. Je to spôsobené zrejme nedostatočným uchytením týchto tyčiek práve cez plastový štupel.

Našiel som podobné video na YT, mne to teda nerobí takto kontinuálne, ale len naozaj pri basovej hudbe, ale je to presne ten istý zvuk a presne tak isto zmizne keď pritlačím prstom na tú tyčku.

Riešenie zatiaľ skúmam, obalil som miesto uchytenia tyčky v plastovom štupli kúskom peny ale nepomohlo. Skúsim použiť obojstrannú pásku alebo niečo čím to tam uchytím na pevno.

Mal niekto podobný problém?

 
Čafte,

pridávam nový zdroj pazvuku v Mazde 3 BP :poop: Konkrétne moj prípad, 2020 sedan, rachot z kufra, pri basáku. Sú tam dve kovové tyčky ktoré sú v strede uchytené v karosérii malým plastovým štuplom. Pri počúvaní hudby, hlavne basovej sa z kufra ozýva nepríjemne drnčanie a rachot. Je to spôsobené zrejme nedostatočným uchytením týchto tyčiek práve cez plastový štupel.

Našiel som podobné video na YT, mne to teda nerobí takto kontinuálne, ale len naozaj pri basovej hudbe, ale je to presne ten istý zvuk a presne tak isto zmizne keď pritlačím prstom na tú tyčku.

Riešenie zatiaľ skúmam, obalil som miesto uchytenia tyčky v plastovom štupli kúskom peny ale nepomohlo. Skúsim použiť obojstrannú pásku alebo niečo čím to tam uchytím na pevno.

Mal niekto podobný problém?

Tohle jsem vyřešil snad první týden po koupi stažením tyček k sobě (mírně) pomocí stahovací pásky. Od tý doby klid. Rezonuje spíš občas platovej dekl jako takovej a to o basový reprák uprostřed. Je třeba něco vložit mezi plastovej dekl a basák. Jsou u sebe skoro na dotek a to pak o sebe navzájem rezonuje. V létě se chystám to vyrvat z auta a trochu poladit.
 
Poslední úprava:
Ahojte Mazďáci ?
Chci se vás zeptat, jestli máte taky volnou stropnici v místě osvětlení uprostřed ( mezi zadníma a předníma sedačkama), už jen když zapnu nebo vypnu osvětlení, stropnice se prohne cca o 2-3 cm.
Jelikož mi něco, hádám, že nějaký kablík klepe mezi střechou a stropnicí, tak hledám co a kde by to mohlo být. Když stropnici přitlačím u spolujezdce, zvuk klepání přestane. Bohužel to nedělá pořád, hlavně ne v servisu ?.
Proto se ptám radši tady, než abych byl v servisu za vola. Jenom prosím někdo zkuste, jestli tam máte taky vůli, anebo to máte pevné a cítíte střechu.
Díky za vaše info.
Jedná se o Mazdu 3 2022
 
Ahoj,tak já mám sice 2019,ale myslím že to bude stejné.Mě se to světlo zvedne max. 1cm,než se opře o něco tvrdé(patrně výztuha střechy).Světlo chycené ve stropnici.Toť můj poznatek...jestli ti to pomůže.?
 
Ahoj, já mám také 2022 a také to zamáčknu cca 1-2 cm do střechy. Akorát mi tam nic nevrže a ani neklepe, naštěstí.
 
Back
Top