• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Vstřiky 1.5 Skyactiv-D (S5)

marekb

nový člen
6
Mazdar, čeká mě výměna vstriků na CX3 1,5d. Nemáte někdo tip na koupi za rozumnej peníz? Nebo zkušenost s repasi?
Díky Marek
 
A nebolo možné to nejak ešte vyčistiť ?
....predpokladám, že to bolo zakarbónované.

Ja mám najazdených len 80t. ale celý motor je jeden zasratý decht...
 
Poslední úprava:
A nebolo možné to nejak ešte vyčistiť ?
....predpokladám, že to bolo zakarbónované.

Ja mám najazdených len 80t. ale celý motor je jeden zasratý decht...
jjj, už jsem nechal taky čistit..... vstřiky právě hledám info zda už někdo nerepasoval a jak mu to funguje.
 
Konečně někdo, kdo si fakt nechá udělat diagnostiku vstřiků a nechce po ostatních věštění z křišťálové koule. Super. Repase TAD Praha.
 
Konečně někdo, kdo si fakt nechá udělat diagnostiku vstřiků a nechce po ostatních věštění z křišťálové koule. Super. Repase TAD Praha.
Na Slovensku sa do týchto nových DENSO nikomu nechce ísť :( Zisťované vo veľa firmách, čo testujú dieslové vstrekovače.

Ak o nejakých viete, napíšte sem...
 
Ahoj @marekb, kolko ta stalo testovanie aj s vybratim vstrekovacov z vozidla ?

Repas robia v Brne www.autozm.cz z neoriginálnych dielov za 180€ / kus. Nové vieš kúpiť v TAD Praha za cca 500€, alebo aj od týchto Brňákov.
 
Poslední úprava moderátorem:
Takže ja ten istý problém, na teste v Brne 3 zo 4 vstrekovačov pri plnej záťaži v iVM.01 teste úplne zlé hodnoty - dávajú oveľa viac ako majú a ten jeden ostávajúci "chudák" hraničná hodnota.

Akurát sa zistilo, že mám ešte staršie vstrekovače 3.generácie S55013H50, ktoré nevedia repasovať :rolleyes:
 
Nechápu, že jsou tyhle S5 vstřiky tak choulostivé. @Jaroslav 1956 měnil na trojce už nějak první nebo druhý rok na záruku.
Môžu tam hrať úlohu 2 EGR-ká, ktoré extrémne špinia sanie (sadze a lepkavý decht) ?

Idem tam dať nové S56013H50 4. generácie, ktoré zvládajú vyššie tlaky, ale ako vidím report od "marekb", kazia sa časom aj tie...
 
U mňa sa zistilo, že som tam mal ešte vstrekovače staršej generácie S55013H50, ktoré sa dávali dávnejšie aj do 2.2D motorov. Tieto ale v AutoZM nevedeli repasovať - neboli na to diely. Na 4 repasované z Autonormy by som čakal asi mesiac, tak som kúpil nové v TAD Praha a vyriešilo to ten problém s častými regeneráciami DPF.
 
U mňa sa zistilo, že som tam mal ešte vstrekovače staršej generácie S55013H50, ktoré sa dávali dávnejšie aj do 2.2D motorov. Tieto ale v AutoZM nevedeli repasovať - neboli na to diely. Na 4 repasované z Autonormy by som čakal asi mesiac, tak som kúpil nové v TAD Praha a vyriešilo to ten problém s častými regeneráciami DPF.
Dobrý den ! Já mám nové vstřikvače na 8057 km teď mám najeto cca 45 000 km a když jsem s tím problémem jezdil do Mazda servis tak všude mně říkali že to jsou vstřiky ! a je to ten senzor tlaku výfukových plynů ! HAMBA TAKOVÝM SERVISŮM !!
 
Back
Top