• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Výrobci RAMEN

Chorche

člen KLANu
86
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli nemáte zkušenosti s díly, tohoto výrobce https://www.autodily-pema.cz/omg-srl-g408220c je to nějak až moc levné bych řekl, což mě láká (nechci cpát prachy do starého BK) ale zároveň nechci mít za pár měsíců zase vymlácený podvozek jako teď, tak uvažuju jestli zkusit OMG díl nebo jít na jistotu do SIDEM kde teda zaplatím asi o 1200kč víc...
 
Vzhledem k tomu, že píšeš, že nechceš mít vymlácený podvozek, tak bych nějaký OMG díl ani nezvažoval. I díky tomu, že po výměně ramen automaticky musíš na geometrii, což jsou další peníze, tak rozhodně má smysl utratit o trochu navíc a dát tam rovnou napoprvé kvalitní díl.

Nevidím problém v Meyle HD (to HD je důležité)
TRW
Ideálně pak ale Lemforder https://www.autodily-pema.cz/rameno-lemforder-3590701

Připlatíš necelé 2000kč, ovšem životnost bude naprosto jistě mnohem vyšší. Na to si klidně vsadím.
 
Edit - teď vidím, že píšeš, že to je na BK trojku. Zmátla mě ta fotka :D Pokud nenajezdíš kvanta kilometrů, šel bych klidně do toho TRW. Případně nevím proč přesně chceš měnit ramena, jestli ej to celková únava, nebo jen čep (? - lidi jsou různí, tak se radši ptám). TRW jsem si dával na pár svých aut a problém jsem neměl, ale s auty nenajezdím mnoho a celkem často je měním.

Jistota je ale opravdu ten Lemforder
 
Edit - teď vidím, že píšeš, že to je na BK trojku. Zmátla mě ta fotka :D Pokud nenajezdíš kvanta kilometrů, šel bych klidně do toho TRW. Případně nevím proč přesně chceš měnit ramena, jestli ej to celková únava, nebo jen čep (? - lidi jsou různí, tak se radši ptám). TRW jsem si dával na pár svých aut a problém jsem neměl, ale s auty nenajezdím mnoho a celkem často je měním.

Jistota je ale opravdu ten Lemforder
BK je druhé auto, tak proto hledám levné řešení, ale je zase pravda že to nakonec vyjde dřáž protože životnost asi bude mizerná, ale ptal jsem se i na to OMG jestli to náhodou nemá někdo vyzkoušené, obecně s díly moc zkušenosti nemám a většinou volím značku podle toho co vyčtu tady na fóru. Jinak problém je u toho BK takový že jsem prošel v pohodě technickou ale v autě jsou na nerovnostech slyšet rány, úplnou jistotu že to jsou ramena ještě nemám, může to být taky uložení tlumičů? Jinak čepy řízení jsou dělané a jsou tam lemforder. Prý častý problém při klepaní jsou taky tyčky stabilizátoru, ty jsou asi 3 roky staré moog co jsem dával, nvm zda i to nemůže už zase být zničeno, musím na to kouknout, ale už předem jsem se chtěl tak trochu zorientovat jakého výrobce potom zvolit.
 
Může to být uložení tlumičů. Stejně jako kosti stabilizátorů. Taky stejně jako hodně lidí zde udáváš : "ty jsou asi 3 roky staré". Jenže to je 90 000Km, nebo 15 000Km ? Ve městě ? Po dálnici ?Ten časový údaj je bezmála nicneříkající. Já tě tady nechci vychovávat, ale kdybys napsal - jezdím převážně po městě cca 10tkm/rok a tyčky MOOG mám určitě zase špatné, tak my všichni víme, že je možné, že ty tyčky stabilizátoru MOOG vydrží teda asi +/- 30tkm. Ono to třeba někomu pomůže, až bude to vlákno za rok..tři číst. (ačkoliv to už bude zas ten díl vyráběný asi v jiné kvalitě :D )

Podvozkové díly jsou bohužel spotřebák (u některých modelů drahý) a hodně záleží jak dokážeš hrát kličkovanou s kanálama různýma jinýma nerovnostma, dírama apod.

Z toho v zimě podvozky kolikrát klepou, přijde léto a nic. Nasadíš velké letní kol ( u mě třeba R18) a chová se to zas jinak, jak na zimních "balonech".
 
Tak abych dokončil příběh, Stabilizátory MOOG které klepaly měly najeto kolem 40k 70% okresky takže plno děr a hrbolů projely :D Vyměnil jsme nakonec ramena i přední a zadní tyčky stabilizatoru za značku SIDEM a podvozek je tichý a celkově je to takové příjemnější tužší a auto je jistější (placebo?) :D
 
Back
Top