• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Zkušenosti - kdo ji má může poradit...

JaMiJa

výkonný člen KLANu
534
Ahoj,do budoucna plánuju koupit tenhle model v benzínu 2.3 budu rád když se tu rozepise někdo kdo má k tomuto modelu co rict

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
2.3 DISI Turbo bude v CX-7 žrát benzín jako prase. Ještě víc, než 6MPS. Tak je potřeba to mít na mysli. Počítej s častější výměnou oleje, ideálně po 5-7 tisících kilometrech, pokud chceš, aby motor dlouho vydržel v kondici.
 
A jiné nevýhody?Diesel je v tomhle případě lepší volba?

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
Já se vyjadřuju pouze k motoru. Ten mám stejný. Jako pojede to jako prase s 2.3T. To zas né že ne,ale chce to pravidelnou údržbu a příděly vysokooktanového benzínu. .Nafty tam neznám a vzhledem k mé averzi k těmto motorům to neberu v potaz :D . Otázka jaké máte priority.
 
No spotřebu benzínu nebudu řešit do 10ti litrů na sto, mít větší uz bych si jízdu neužil.Jelikož sem se natrapil s naftou u moji šestky,nechci uz chrochtaka,ten zůstane manželce,ja chci velký auto,Mazdu,do 220 000,- ale pouze CX7 :) to je můj plán,teď zjišťuji pro a proti co me čeká když koupím tuhle ojetinu,žádný spěch,klidně rok počkám.Novější mazdy nechci...

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
No právě proto, aby sis jízdu užil, tak budeš šlapat na plyn a spotřeba poletí. Do 10ti to bude jen předpisově. 220 je slušný rozpočet, ted jsou pěkné auta kolem 180-190 tis. ,takže zbyde dost do rezervy do nějaké případné opravy ( vstřiky,dvouhmota,spojka). Musíš najít kousek, který bude mít zespod suchý motor, převodovku, rozvodovku a diferák, pak máš aspon trošku jistotu, že se ti auto nerozsype. Pohon je skoro stejný jako u MPS. Mimochodem přizvi si pak ke koupi bud nějakého majitele CX-7 nebo majitele 6MPS. Samože zkušený mechanik je jistotou.
 
V tomhle budu hodně náročný.Vím že chci pouze vůz koupený v čr,ne dovoz...preferuju bílou barvu a taky lepší výbava.Teď nevím jaké kilometry akceptovat,s tim ze bude jasná historie servisu,nevím jaké neduhy to auto má.Jaké jsou bolistky,od tebe vím ze motor a převodovka v suchu,ale co dál,jaký nájezd může mít spojka u takového auta?R.V. ideál 2008..

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
To jsem řekl tak obecně. Jako tak to ber, kupuješ ojetý vůz. Nějaký nedostatek tam bude vždy. Ideálně kosmetický. Rozvodovka a diferák souvisí s pohonem 4x4 a to dokáže taky vytrestat. Dvouhmota a spojka asi bude záležet na užívání předchozího majitele. U disi turba je ideální nájezd ten nejmenší. Ale věřím tomu, že u pravidelně servisovaných aut nebude problém ani 200tis. km najetých. Říkam, že můžu hodnotit akorát tak shodné věci, co mám na 6MPS. Zbytek věcí ti musí poradit, někdo kdo to má.
 
Táta toto auto má...je to prostorný, líbivý auto...co se týká spotřeby, jak píše @MildaMPS, počítej tak s 9,5 litry pokud budeš dodržovat rychlostní limity, jinak počítej 11 a víc...Vybirej pečlivě, poněvadž otce čeká GO motoru (60 000,- Kč)...je hodně důležitý, kdo to měl před tebou a co tomu autu dával...chce to častou výměnu oleje, atd...
 
a neni teda lepsi koupit naftu?S tim motorem me dost strasite:)spotrebu az tak neresim,ale ta spolehlivost je na stiru...podle toho co ctu.
 
Spolehlivost není na štíru. Motor vyžaduje špičkovou údržbu a správné zacházení. Jsou to dostihoví koně a nemůžeš je honit studené nebo s vyjetým olejem. Olej u tohoto motoru degraduje hrozně rychle. Když je majitel kokot, tak to posere jakékoliv auto.
JaMIJa: Mrkni na tyto články. U Dufka jsem bral svou MPS, a jestli chceš CX-7 s Disi Turbem, tak ber taky u něj. Má solidní vozy.
http://www.autodufek.cz/blog/kdyz-olej-zaluje/
http://www.autodufek.cz/blog/rozpolcena-osobnost/


r6d3k: Ten váš motor musel dostávat pěkně za uši, že je na odpis...
 
Poslední úprava:
No, bývalou majitelkou byla ženská, mám takový tušení, že neřešila nějakou výměnu oleje atp...
 
Celkem dost čtení sem prošel o téhle mazdici...koupit tohle auto je celkem risk a pokud koupit tak buď od někoho kdo ti řekne vše o historii auta a nebo mít nachystany ranec peněz a hned vše preventivně vyměnit,vyčistit,rozdělat.

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
Podobné je to i s MPSkama, chce to dobře vybírat. Až bude to bude horké, tak se poptej na vůz u Dufka, jestli něco nemá. Eventuálně sleduj jeho inzerci.
 
Teď sem tam koukal ma tam pěknou CX-9 dotazenou z ameru.Ale ta je úplně jinde,mimo moje možnosti,ale hezká.

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
taky jsem kdysi zvažoval jetou CX7, ale nesehnal jsem pěkný kus. Navíc..... zkoušel ses v tom už projet @JaMiJa ? Když přesedneš z šestky do sedmičky, budeš mít pocit že sedíš na jankovatý koze nevyskákaný.....
 
U CX-7 všichni chválí jízdní vlastnosti. V segmentu SUV prý sportovní. Taky asi bude záviset na stavu podvozku, nicméně skok proti šestce to bude.:D Vysoký profile pneu, zejména vyšší vahou, vyšší těžiště...
 
No,to auto bych kupoval kvůli pohodlí,kvůli bezpečnosti,kvůli libivosti,to ze je to rychlý auto není pro me důležitý.Teď mám 100kw a stačí mi to,tu sílu vyuziju když potrebuju,nejsem uz takový závodník jako dřív,vozim celou rodinu na nákupy,výlety,myslím že jsem zodpovědný řidič.Zatáčky nerezu abych zbytečně nesjizdel gumy.Ale když občas jedu sám,pavouky řádně vyzenu a pořádně tomu slapnu.Ale to je tak dvakrát do měsíce ;)

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
A ne,ještě sem v CX-7 nesedel...to auto se mi líbí uz hrozně dlouho a až teď se dá pořídit za pro mne přijatelnou cenu,ale,jsou tam velká ale ohledně spolehlivosti.Jak sem napsal uz na začátku,koupě nespěchá,nejdřív za tři měsíce bych to auto koupil.Pořád nejsem na 100% rozhodnutý tohle auto koupit.

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
Back
Top