• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

Ok, tak pri garancce ne, ale nevim,jak v pripade nejake poruchy - treba toho motoru,kdybych to resil jako reklamaci.

Nekde jsem dokonce narazil na "remap na dalku". Poslou nastroj (asi jen nejaky kabel) pro upload mapy a jejich upravenou mapu. Pry daji i tu puvodni pro pripadny rollback. Nekde psali myslim i to,ze jsou v cene 2 upravy,kdyz clovek jde na mereni vykonu a posle vystup. Mne to tak slozity neprijde,ale kdyz na to ma mazda takovy know-how,ze to musi servisy posilat az do japonska, tak ok, tim lip :D

Odesláno z mého XT1635-02 pomocí Tapatalk
Tenhle Remap na dálku od OrangeVirus jsem měl na svojí BM a byl jsem spokojenej. Sice to trvá (pořád se posílají datalogy a oni na oplátku posílají upravený mapy) ale výsledek stojí za ty peníze. Respektive DisiTune je oficiální "úpravce" co používá know-how OrangeViruse
 
Mne podezrivali pri posledni prohlidce (delali jsme u zkusebni jizdu, opakovane, par dnu jsem auto nechaval, zdalo se mi, ze pomaleji startuje...no, ted nova CX-3 taky nestartuje tak rychle, jako Sestka, takze to bude kusova zalezitost) z premapovane ridici jednotky na nasi CX-3, ale byli z toho naopak nadseni :D. A v pripade, ze by byl nejaky problem s autem, tak pochybuju ze by zrovna tohle nejak specialne resili... navic, kdyby byl K/O motor, tak se tezko svezou. Kazdopadne ja ji ani premapovanou nemel, leda by to nekdo udelal pres noc v garazi bez meho vedomi... proste jen dobre zajete auto, nebo vitezstvi v loterii pri nakupu :)
 
Tenhle Remap na dálku od OrangeVirus jsem měl na svojí BM a byl jsem spokojenej. Sice to trvá (pořád se posílají datalogy a oni na oplátku posílají upravený mapy) ale výsledek stojí za ty peníze. Respektive DisiTune je oficiální "úpravce" co používá know-how OrangeViruse
OrangeVirus už má v kategorii Mazda prázdno

https://www.ovtuned.com/collections/mazda

Jsem tušil, že jsem to četl tam. Tuším, že to stálo okolo 10k. Neprodraží se to, když ještě člověk chodí na brzdu měřit výkon pořád dokola? Nebo to není třeba? Co jsi nechal přemapovat? G120 nebo G165. Mám G165, takže by se o moc velkej výkon nejednalo a proto by mě zajímalo, o kolik to reálně pomůže. Kvůli pár koním to nemá smysl. Ale takových 15, 20 si myslím by už mohlo jít znát, ne?
 
Tvoje auto ide na 180 HP, cena cca 180 Euro
A jaký je postup? Měříš to nějak? Představoval bych si měření před, záloha původní mapy, nahrání nové mapy a pak měření znovu. Těch 180 je asi max předpokládám. Jaké je minimum, se kterým bych případně odjel, kdybych měl smůlu? Jinak předpokládám, že sis všiml, že mám G165 s MT z 2014.
 
Mne podezrivali pri posledni prohlidce (delali jsme u zkusebni jizdu, opakovane, par dnu jsem auto nechaval, zdalo se mi, ze pomaleji startuje...no, ted nova CX-3 taky nestartuje tak rychle, jako Sestka, takze to bude kusova zalezitost) z premapovane ridici jednotky na nasi CX-3, ale byli z toho naopak nadseni :D. A v pripade, ze by byl nejaky problem s autem, tak pochybuju ze by zrovna tohle nejak specialne resili... navic, kdyby byl K/O motor, tak se tezko svezou. Kazdopadne ja ji ani premapovanou nemel, leda by to nekdo udelal pres noc v garazi bez meho vedomi... proste jen dobre zajete auto, nebo vitezstvi v loterii pri nakupu :)


a to poznají jen ze svezení? v dnešní době je první co udělaj, že si to zapojej do kompu. řeším jenom to, že kdyby se mi to vysypalo z nějakýho důvodu po remapu, a já to chtěl dát na garančku, tak aby mi neřekli, že to napíchli na počítač a je tam jiné verze, která mohla být špatně nakonfigurovaná a honila motor do dimenzí, který ho mohli poškodit a v původní mapě bylo právě ošetřené. Tím pádem smolík...:)
 
a to poznají jen ze svezení? v dnešní době je první co udělaj, že si to zapojej do kompu. řeším jenom to, že kdyby se mi to vysypalo z nějakýho důvodu po remapu, a já to chtěl dát na garančku, tak aby mi neřekli, že to napíchli na počítač a je tam jiné verze, která mohla být špatně nakonfigurovaná a honila motor do dimenzí, který ho mohli poškodit a v původní mapě bylo právě ošetřené. Tím pádem smolík...:)

Vzhledem k tomu, jak je remap složitý a ladí se postupně, tak to asi nejde poznat hned, protože by se museli dívat na plno parametrů nějaké mapy... počítám. Tedy by po tom musel jít. Ale nevím. Možná někdo bude vědět. Navíc se mi to zdá celé spíš hypotetické, co se může pořád s relativně slabou (vzhledem k objemu, i po remapu) atmosférou stát? Konstrukčně ten motor není nic složitého, krom tvaru spalovacího prostoru, čehož, pokud vím, se ani žádné problémy netýkají. Ale zas spíš soudím co slyším kolem sebe a jak mám prostudované různé konstrukční náčrty a popisy řešení a tak.
 
A co vsechno tam mas? Na kolik to vyjde? Jestli by se to oplatilo.

Odesláno z mého XT1635-02 pomocí Tapatalk
Ahoj,

jestli by se vyplatilo je na tebe a na kazdom fanatikovi :)
ja tam mam:
Cold Airbox od CS so siskou od nich, ostre vacky sada na sani aj na vyfuku od BBRGTI s pruzinami k ventilom, zvody od Speedlab 4-2-1 a vyfukovy stredny diel s highflow cat od BBRGTI a zadny tlmic od sebringu. Software od Rafaela z OVT s Filipin (plus kabel Tactrix a mazdaedit lite od epifan). Este potrebujem tepelnu izolaciu na zvody a v casti okolo catu a middle pipe a myslim ze mozem uzatvorit potom tuto epizodu :)

PS: ceny si vies spocitat sam, plus doprava, clo a instalacia.... radsej ani nechcem vediet kolko v tom mam ale vysledok je citit.
 
Tak mě napadá...., jestli místo toho není lepší si s manželkou zajít na kvalitní večeři a pak to ještě zopakovat 80x. A nebo rovnou koupit Mustang V8 a nic neřešit.
 
Tak mě napadá...., jestli místo toho není lepší si s manželkou zajít na kvalitní večeři a pak to ještě zopakovat 80x. A nebo rovnou koupit Mustang V8 a nic neřešit.

Koníčky jsou málokdy racionální. Cyklista snadno utopí 200 v kole, gurmán v restauracích, petrolhead v autě... Každý by si měl říct — kdo jsem já, abych odsuzoval něčí priority a koníčky? :)
 
No tak nákup Bullita vyřeší nejeden problém. Ale problém s místem v autě bohužel ne :) Za mě je ideální rodinná volba RS6.
Ale přijdeš o tu radost se zjišťováním, zařizováním, atd. Jak píše @Ondrej K je to koníček a koníčky se neměří penězi, ale mírou radosti a uspokojení s odvedené práce.
A @Gryllz to radost evidentně přináší.
 
20191210_170710.jpg 20191210_170720.jpg 20191210_170741.jpg 20191210_171439.jpg 20191210_171437.jpg 20191210_170741.jpg 20191210_170728.jpg 20191210_195256.jpg 20191210_173806.jpg
Pri vymene TMM siletbloku na prevodovku som zistil ze RMM zadny silentblok na motore ma natrhnuty material... Najazdil som s tym priblizne 50tisic ale cakal by som ze to vydrzi nieco viac, neviem presne kedy sa to poskodilo no reklamovat to je uz neskoro myslim.

Po nainstalovani oboch uz nepotrebujem masazne kresla :D pod zatazou to pekne vibruje ... A okrem ineho mam pocit lepsie padaju rychlosti a ide to este viac po plyne... :)
 
Poslední úprava moderátorem:
Čau Gryllz mne odišiel asi po 15000. Ale teraz už sú nové že tie sa už netrhaju.
3defb10aa9ca374ff325edd30e2714b4.jpg Výstřižek.PNG

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top