• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

Uvažuju o koupi toho silent blocku od CS. Prý je větší přenost vibrací, ale mohlo by se zlepšít řazení, kde už bych nemusel tolik počítat zuby. Jaký s tím máte zkušenosti? Jsou ty vibrace tak hrozný? Někdo to řešil tak, že nechal zvýšit otáčky volnoběhu na 800 a že prý je to ok.

https://corksport.com/mazda-3-rear-motor-mount.html
 
Čau to riadenie ti to určite nezlepší a sú to vyhodené peniaze.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Do toho bych nešel, bál bych se, že mi bude furt něco drnčet, už tak se mi občas něco rozdrnčí někde před spolujezdcem, za boha nemůžu přijít na to, co a pěkně mně to s...
 
Do toho bych nešel, bál bych se, že mi bude furt něco drnčet, už tak se mi občas něco rozdrnčí někde před spolujezdcem, za boha nemůžu přijít na to, co a pěkně mně to s...

To co ti drnčí někde před spolujezdcem se tu už řešilo nebo na Mazda Clubu teď přesně nevím je to u motorovýho prostoru. Zítra ti vyfotím co to dělá, psal o tom myslím max6, já to udělal podle Maxe a je po problému.
 
To co ti drnčí někde před spolujezdcem se tu už řešilo nebo na Mazda Clubu teď přesně nevím je to u motorovýho prostoru. Zítra ti vyfotím co to dělá, psal o tom myslím max6, já to udělal podle Maxe a je po problému.
Ahoj, máš to foto? Ale u mně to jde spíš z prostoru za schránkou před spolujezdcem, neřekl bych, že to jde až z mot. prostoru. Už jsem zafixoval kdejaký kabel, ale pomohlo jenom z částí, stejně občas na špatné cestě, nebo třeba kostkách, začne něco drnčet.
 
Ahoj, máš to foto? Ale u mně to jde spíš z prostoru za schránkou před spolujezdcem, neřekl bych, že to jde až z mot. prostoru. Už jsem zafixoval kdejaký kabel, ale pomohlo jenom z částí, stejně občas na špatné cestě, nebo třeba kostkách, začne něco drnčet.

Ano to je přesně ono, vychází to z kastlíku před spolujezdcem. Dnes večer ti to foto pošlu jak půjdu z hokny.
 
Zdravím. Má někdo zkušenosti s laděním "empéesa" u disi-tune?
Mám objednaný Accessport, ale "off the shelf" mapy obecně nejsou příliš doporučovaný. Zajímalo by mě, jak jsou na tom kluci z Polska, co se výkonu, ceny atd týče. Spíš přemýšlím tak dopředu, pod kapotou teď chybí motor, ale brzy ho dodělám :)
 
Zdravím všechny ještě jednou... Dost stále uvažuji o návštěvě kolegů z PL se svou Mazdou 3 BM G120. Mám prosbu, nenašel by se někdo kdo již úpravu na tomto motoru má a nechal by mě se krátce svézt? Dojedu kamkoliv a platím klasickou tekutou měnou :) Díky a hezký víkend všem
 
@mazduch,klidně dojeď,není problém. Prostějov.
Mimochodem teď u Disi tune za 300 euro. Já to měl minulý rok v létě za 350 éček.
 
Uvažuju o koupi toho silent blocku od CS. Prý je větší přenost vibrací, ale mohlo by se zlepšít řazení, kde už bych nemusel tolik počítat zuby. Jaký s tím máte zkušenosti? Jsou ty vibrace tak hrozný? Někdo to řešil tak, že nechal zvýšit otáčky volnoběhu na 800 a že prý je to ok.

https://corksport.com/mazda-3-rear-motor-mount.html
Pokud chces vibracni sedadla při zarazenem neutralu tak kupuj. Jinak gryllz ma na prodej momentalne.
 
Zkusil někdo Hardrace RMM? Může to být alternativa k CS. Méně měkký než OEM a bez vibrací.

 
Moje aktuální vylepšení pro celkové zlepšení výkonu mé Mazdy3 2.0 165 hp jsou:
- pružiny Eibach Pro-Kit E10-55-016-01-22
- Zadní stabilizátor Progress 62.1127
- Panelový vzduchový filtr Sprintfilter P1034S a AEM Air Flow (nerozhodnuto, měl bych udělat testy, abych zjistil, zda existuje rozdíl)
- Ulter Sport koncovka výfuku 116-310 / 60P (-4 kg ve srovnání s originálem)

Změny, které chci brzy provést:
- 18 "x7,5" kola z lehké slitiny ET48 OZ Racing HyperGT (hmotnost 8,5 kg ve srovnání s 12,2 kg originálu = -3,7 kg x 4 = -14,8 kg)
- Mapování ECU od Shr3k!
- Zadní uložení motoru Hardrace
- Sada pro odpružení podvozku ST-X (bez pružin Eibach)
- sekundární katalyzátor s 200 články
- motorový olej s přísadami proti tření, jako je Bardahl XTC nebo navíc s přísadou Sintoflon
- Sportovní přední brzdové kotouče EBC s brzdovými destičkami EBC Yellowstuff
- atd ... ale už bych utratil příliš mnoho! heheeh

Máte k tomu nějaké návrhy?
 
Moje aktuální vylepšení pro celkové zlepšení výkonu mé Mazdy3 2.0 165 hp jsou:
- pružiny Eibach Pro-Kit E10-55-016-01-22
- Zadní stabilizátor Progress 62.1127
- Panelový vzduchový filtr Sprintfilter P1034S a AEM Air Flow (nerozhodnuto, měl bych udělat testy, abych zjistil, zda existuje rozdíl)
- Ulter Sport koncovka výfuku 116-310 / 60P (-4 kg ve srovnání s originálem)

Změny, které chci brzy provést:
- 18 "x7,5" kola z lehké slitiny ET48 OZ Racing HyperGT (hmotnost 8,5 kg ve srovnání s 12,2 kg originálu = -3,7 kg x 4 = -14,8 kg)
- Mapování ECU od Shr3k!
- Zadní uložení motoru Hardrace
- Sada pro odpružení podvozku ST-X (bez pružin Eibach)
- sekundární katalyzátor s 200 články
- motorový olej s přísadami proti tření, jako je Bardahl XTC nebo navíc s přísadou Sintoflon
- Sportovní přední brzdové kotouče EBC s brzdovými destičkami EBC Yellowstuff
- atd ... ale už bych utratil příliš mnoho! heheeh

Máte k tomu nějaké návrhy?
Záleží co od toho očekáváš, rozhodně si těma drahýma aftermarket vylepšeníma nevytvoříš sportovní auto. Samozřejmě se ti zlepší ovladatelnost, ale nárust výkonu jako takového nebude vzhledem k investicím skoro cítit. Když to tak rychle spočítám, tak za mě by bylo lepší koupit rovnou sportovní auto. Finančně +- podobné a požitek jinde. Každopádně, z těch změn, cos vypsal, tak nejvíc podle mě poznáš hmotnost kol při rozjezdu a zrychlování z nižších rychlostí ;). Sám mám OZ kola s hmotností kolem 8.5 kg a to cítit jde (samozřejmě v úzkém spektru rychlostí oproti OEM).
 
Nemusím chodit na trať nebo na Nürburgring, chci jen zábavnější auto.
Pokud jde o výdaje, nejsme daleko od nákupu sportovního vozu, i když je 20 let starý a ztrácí jeho součásti ...

Seznam provedených změn je přibližně 3500,00 EUR (v Itálii).

Například nový Golf GTI stojí přibližně 40000,00 EUR, zatímco se používá 2/3 roky od 30000,00 do 27000,00 EUR. (ceny v Itálii)
Vyzkoušel jsem Alfa Romeo Giulia 2.0 200 hp (ne model 280 hp Veloce), moc se mi líbil, aniž bych věděl, kolik HP, ale po slevě 10000,00 € mě požádali o 49000,00 €.

A moje Mazda3, která je stará 3 roky a 29000 km, by mi dala 11000,00 EUR.
Stručně řečeno, sportovní auto stojí spoustu peněz a protože se musím jen bavit mezi několika zatáčkami a nemusím vyjít na trať, myslím si, že udělat více změn je víc než dost.
 
Udělej ty brzdy, kola a nech přemapovat jednotku od shr3ka. Zbytek už je zbytečnej.
 
Kolik navuc da u tohoto motoru premapovani?
 
Back
Top