ladap
nový člen
- 5
jasně, souhlasím s tebou, že nastavení v diagnostice bude nejelegantnější řešení. Ale nesouhlasím s tím, že by najednou byla žárovka teplejší, než když je v originál blinkru sama bez LEDky. Žárovky tam mám do teď a nenapadlo mne, že by se měly nějak přehřívat. A pokud si ještě chabě vzpomínám ze školy na Ohmův zákon (už je to hodně dlouho ) tak není nejmenší důvod, pokud k žárovce připojím paralelně LED aby žárovkou tekl větší proud, než když tam ta LEDka není.Jak jsem říkal u předávky. Máš už verzi, kde to jde jednoduše nastavit v diagnostice. Jednoznačně se stav u @shr3k a máš to vyřešeno nejelegantněji a bez problémů
Osram odpory nejsou vhodné a při delším blikání se přehřejí. Je potřeba dát pořádně velké odpory s pasivním chlazením, které se uchladí co má @MichalP . To ovšem platí u starších verzí, kde se mění i přední blinkry za led a není možné nastavení v diagnostice.
Ohledně připojení k žárovce radši nebudu nic psát, kromě toho že to bude hroznej bastl. Doporučím auto nechat nějakou minutu blikat a potom sáhnout na žárovku. Uvidíš, že tudy cesta nepovede
Není potřeba znovu vymýšlet kolo, které bylo už jednou vymyšlené