• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Problémy s navigací v MZD Connect (ztráty signálu, pozice mimo, kompas nefunguje)

Tak podle vseho to resi u Bosiny v Koline. To ale asi neni tak dulezite, ne? Myslim, ze nepsal, ze by se mu nesnazili pomoct. Nakonec i servis musi nejak skakat, jak zastoupeni piska.
To není o kvalitě servisu, ale o vztahu mezi kupujícím a prodávajícím. Jestli Sikyl koupil jako spotřebitel, a ne jako firma, tak se postupuje podle Obč.Zák. Zruší kupní smlouvu a koupí si jinej auťák. Proč bychom měli dělat Mazdě testery?
 
Poslední úprava:
Já bych k tomu dodal, že Mazda v tom může být celkem nevinně. Téměř jistě bude problém v GPS modulu, který si sami nevyrábí. Postižené budou jen konkrétní výrobní série a někdy je opravdu problém ohraničit vadnou dávku. V Automotive se sice všechno sleduje, ale vyřešit takový problém trvá měsíce. Zvláště, pokud se jedná o problém na straně dodavatele, případně subdodavatele, což bude nejspíše i tenhle případ. Takové nejasné problémy se řeší opravdu měsíce, běžně půl roku nebo rok. Mohl bych tu uvést pár podobných případů, se kterými mám zkušenosti u jiných automobilek. To není snaha zdržovat, ale zkrátka zaměstnanci spousty firem z různých končin světa potřebují čas zjistit, co se vlastně stalo. Prokázání viny konkrétního dodavatele musí být nezpochybnitelné, protože na něj spadnou veškeré náklady za tzv. reklamace z pole, což jsou šílené částky.

Tím nechci omlouvat zastoupení Mazdy. Jejich komunikace směrem k zákazníkům není nejlepší, ale to platí i pro další značky. Jsou známé případy, kdy čeští majitelé vozů udělali lépe, když navštívili zastoupení dané značky třeba v Německu. Tam jim problém vyřešili okamžitě a ještě se omluvili za chování českého dovozce.
Tomu se dá rozumět, že na řešení je třeba čas. Ale nemůžeš to přenášet na zákazníka. Proč by to mělo jít v Německu a u nás ne? Prostě se tam i tady postupuje podle zákona (na ochranu spotřebitele a obč.zákoníku), jak prosté. Když na tom nebudeme trvat, nikdy se z toho svrabu nevyhrabeme...
 
To není o kvalitě servisu, ale o vztahu mezi kupujícím a prodávajícím. Jestli Sikyl koupil jako spotřebitel, a ne jako firma, tak se postupuje podle Obč.Zák. Zruší kupní smlouvu a koupí si jinej auťák. Proč bychom měli dělat Mazdě testery?

Vozidlo jsem zakoupil, potažmo zakoupila moje firma! U právnické osoby je to jinak než u fyzické! U fyzické osoby musí prodejce odstranit závadu do 30 dnů. Pokud jí neodstraní, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Totéž platí, že pokud se vyskytne 3x totožná závada (servisy všech značek vědomě stejnou věc vždy specifikují jinak, aby tomuto předešly). U právnické osoby máte nárok na odstranění fyzické vady. Není specifikováno, do kdy jí musí odstranit! Nelze uplatnit to, co u fyzické osoby. Právnická osoba (firma) má nárok na vrácení poměrné části z kupní ceny, ale tím zaniká povinnost prodávajícího odstranit vadu! :) Dále má právnická osoba do doby odstranění vady vozu nárok na náhradní vozidlo stejné specifikace atd. Možná nepíši vše přesně - nejsem právník!

Bohužel ne každý servis má na to, aby měl jako náhradní vozidlo auto za 1.1 mil. Kč. Nemluvě, jak se k tomu lidi chovají, když to není jejich. Pokud bych to chtěl vyhrotit, mohu od firmy vozidlo odkoupit jako fyzická osoba a pak uplatnit to, co jsem shora uvedl a měl bych po problému! Ale proč? 4 roky se v tomto servise ke mně chovají slušně. Vždy mi vyjdou v rámci svých možností vstříc, jsou ochotní, slušní, mají dobré ceny....
Všichni se v servise opravdu snaží, ale chybí jim technická podpora!
To je problém značky, která nemá zázemí v Evropě. Proto jsem výše psal, že si příště zakoupím "cokoliv" co bude mít Evropský původ vyjma Škodovky, protože... Dnes bych si už ze zoufalství klidně koupil i VW Passat, který je když nic, tak NUDNÝ :( .

Jinak Německo je samostatný trh, který je odloučený od Evropského trhu. Jelikož mají vyšší prodeje, mohou si dovolit uvést na trh více druhů výbav, mají více zkušeností se servisem atd. Bohužel, díky slabé podpoře našich servisů, drahým náhradním dílům, exotickému původu značky, povědomí "korodujících vozů" atd. má Mazda u nás prodeje takové, jaké má a od toho se vše odvíjí. Bohužel jen marketing Mazdě v ČR a Evropě v už rozjeté ekonomické recesi (hlavně automobilového průmyslu, od kterého se odvíjí vše ostaní) moc nepomůže! Tady se teď ukážou silné stránky značek orientovaných na zákazníka: kvalitní servis, nízké náklady na servis, spolehlivost vozů, odborná zdatnost servisů a jejich podpora atd. A ne, že Vám někdo prodá vadný nevyzkoušený vůz. Kde a jaká byla výstupní kontrola v Hirošimě u mého/ našeho vozu? :confused:
 
Pokud bych to chtěl vyhrotit, mohu od firmy vozidlo odkoupit jako fyzická osoba a pak uplatnit to, co jsem shora uvedl a měl bych po problému! Ale proč?
To snad ani nejde, ne? Auto prodali pravnicke osobe, Ty se jako fyzicka osoba muzes dozadovat reklamace leda tak u sve pravnicke osobny, ne?
 

Zhoršující se stav navigace v našem NOVÉM voze Mazda 6. Teď už umí i létat . Za tři měsíce nebyla zatím závada servisem odstraněna!
Dnes je doba jiná a třeba se věci řeší jinak, ale podobný problém se objevoval ve všech mazdách s MZD connectem tak nějak nahodile a řešilo se to 1) upgradem na vyšší verzi MZD 2) když nebyla vyšší verze tak reinstalací 3) když nepomohla reinstalace, tak prozatímní downgrade než nastal bod 1.
Hodně podobně jsem jezdil "v poli a v rybníkách" se svojí bývalou BM a po upgradu už navigace jezdila po silnici.
 
Poslední úprava:
Stále se i přes velkou snahu servisu, po výměně snad všeho, co má co společného s navigací nepodařilo závadu odstranit . A to si máme někdo koupit elektromobil, nebo hybrida ???
 
No evidentně ti nevyměnili všechno co souvisí s NAVIGACÍ, jinak by ti to už fungovalo .... netřeba věšet hlavu, už toho zbývá asi jen málo, takže do vánoc by jsi to měl mít v cakju :)
 
Stále se i přes velkou snahu servisu, po výměně snad všeho, co má co společného s navigací nepodařilo závadu odstranit .

Možná nevyměnili to zásadní - řídící jednotku. Zatím jen dvakrát, ale stalo se mi, že auto udělalo nesmysl - První: řadilo v nesmyslně vysokých otáčkách.
Druhý: zmatená navigace, která pořád skákala tam a zpět - něco obobnýho cos tu popsal ty.
Oboje mělo stejné řešení a stejného jmenovatele:
STEJNÉ ŘEŠENÍ - vypnout motor a opět nastartovat.
STEJNÝ JMENOVATEL - po nastartování okamžitý rozjezd - jakoby se řídící jenotka nestihla včas vklidu nastartovat a chtělo se po ní něco víc, než v danou chvíli zvládla.

Trochu se obávám, že řídící jednotka je s tím, co po ní chce poslední facelift trochu na hraně s výpočetním výkonem. Proto např. to otřesný rozlišení kamer...

Můj lajcký odhad je tento. Možná může být chyba v řídící jednotce v RAMce, čemkoliv a to způsobuje to, co tu popisuješ.
Pak to způsobí při některém zapnutí tyhle nesmysly, a proto nefunguje vyměnit čidla, protože.... Mně to za 15.500km udělalo 1x, tobě to může díky nějaké menší chybě v jednotce, dělat pravidelně.

Já už teď po nastartování čekám, až se plně spustí infotaiment a až potom posouvám řadičku z polohy "P" a provádím cokoliv dalšího s autem. To víš, i auto má duši :)

Jen o tom popřemýšlej...
 
Teď ve čtvrtek a pátek bylo auto znovu v servise. Dostal jsem již třetí řídiící jednotku CMU- nejnovější verzi s indexem S. Nepomohlo to ničemu. V autě je nejnovějěí SW. Aktualizované mapy. Vyměněna anténa GPS pod čelním oknem. Servis s autem najezdil více než 200 km a dělalo jim to to samé. Nechám auta nastartovní klidně 10 min a nic se nezmění. Vypnu jej , uspím, nastartuji a pořád to samé. Otočená mapa (většinou o 180 stupňů) a šipka je bokem. Obvykl se bohužel až po ujetí 100- 500 m se navigace chytí. Někdy jí to trvá i několik minut a km. Druhým jevem je to, že za jízdy občas vypadne a jede někde úplně mimo směr, otáčí mapu do nekonečna apod. V podstatě ztrácí prostorovou orientaci. Je jedno zda mám v autě telefon, či nikoliv. Seděl jsem teď v autě majitelky servisu. Po nastartování byla šipka trochu bokem, zařadil jsem zpátečku, zpět P a šipka i mapa byly na svém místě tak jak by měly být. Bohužel v mém autě nepomáhá nic. Servis se domívá, že nějaká řídící jednotka na tunelu snad spojená z řazením udává směr, takže za týden jedu opět do servisu.

Přesto Jarda Král moc děkuji za tipy a názor.
 
No nevím proč ti dali už třetí řídicí jednotku ... to přece už musí i uklízečka v tom salónu MAZDY vědět že to tím nebude ne ? Je evidentní že nejsi sám na světě komu to tak to blbne.
 
Jsem zvědav, až to někdo najde a opraví. Tohle bude nějaká totální kravina jako určitá verze kabeláže vedená příliš blízko něčeho, špatné stínění apod. Lovit tyto chyby-nechyby je nekonečné.
Kamarád měl auto (Citroën), který dva roky bez chyby sloužil, pak po nějakém servisu běžné závady začal zlobit a do půl roku to auto byla pojízdná past. Zhasnutí jedné kontrolky zaplo druhou. Auto bylo půl roku v servisu, zapůjčili zdarma náhradní vůz, v autě vyměnili snad i zpětné zrcátko a přesto to nedokázali opravit, resp. chyba furt někde a furt něco. Skončilo to výkupem vozu, protože nebyla možnost vrátit a udržet vůz u majitele. Takže nakonec i dobrý konec.
Moje navigace naštěstí chytá přibližnou polohu hned po startu i v podzemní garáži, nicméně už jsem ji taky přistihl, že bloudila. Snad to byla jen nějaká chybka a nebude se to opakovat, protože po chvíli jsem se díval a jela zase jak má ;)

Držím palce a pevné nervy!
 
Včera tj. 20.8.2019 po 3 dnech co auto stálo zaparkované naskočil na displeji v našem voze čas -5 hod. Namísto 15 hodin bylo na displeji 10 hodin dopoledne. V podvečer se při odjezdu s obchoním partnerem nerozsvítil vůbec displej! Musel jsem vozidlo vypnout a opět nastartovat v momentě, kdy jsem v úzkém prostoru potřeboval zadní kameru. V úterý snad jedu opět do servisu: výměna další řidíci jednotky (pokud dorazí, jelikož v EU není skladem), výměna motorku levého zpětného zrcátka (to brzy), JIŽ drnčení opakovaně rozebíraných plastů.....
 
Stroj času, kdo chce v naší Mazdě 6 omládnout a teleportovat z jiného místa? :rolleyes:Snímek obrazovky 2019-08-22 v 23.31.30.png
 
Nedoslo k vymene fabrickych zarovek za LED? Ono to umi delat pekny bordel.

GPS antenou uz se nekdo zabyval?

Mozna to je uplna blbost, ale navigacni pametovka je original? Zkouseli jste jinou?

Jestli uz jste to probirali, tak se omlouvam.
 
GPS anténu teď řeším na Audi A6 a ta navigace funguje tak,že auto je v Brně a navigace jakože v Praze nebo někde na poli, za chvíli se chytne, ale pak je zase fuč.
 
Nedoslo k vymene fabrickych zarovek za LED? Ono to umi delat pekny bordel.
GPS antenou uz se nekdo zabyval?
Mozna to je uplna blbost, ale navigacni pametovka je original? Zkouseli jste jinou?
Jestli uz jste to probirali, tak se omlouvam.
Dělá to bez LED i s LED. Prý ji už jednou měnili. Karty tam byly různé.
 
Back
Top