• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Palace Spořilov - Praha

Zkušenost se servisem Auto Palace Spořilov - Praha mám


  • Celkem voličů
    28
Přidám další negativní zkušenost s APS, oprava po nabourání jiným autem na parkovišti (na POV viníka, viz foto) + reklamace orezlých zadních sedaček + (na havárku) odřené zadní dveře z podzemní garáže:

- Oprava trvala o 14 dní déle než bylo odhadováno (3 týdny).
- Zapůjčení náhradního auta nebyl problém, nicméně ho kvůli dokončení fakturace chtěli vrátit 2 dny před vyzvednutím opraveného auta - principiálně asi chápu, ale sakra tak snad proto jsou smluvním partnerem pojišťovny, aby mě s tímhle neotravovali.
- Musel jsem tam tedy celkem 4x (1. ukázat nabouraný auto a domluvit termín opravy, 2. dodat auto na opravu, 3. vrátit náhradní vozidlo, 4. vyzvednout opravené auto).
- Při předání pan Fatka strašně spěchal, takže až cestou domu jsem si všiml, že mi volant zaprasili barvou (zaprášený pásy přecházím).
- Až po pár dnech jsem si všiml i barvou zaprasenýho zadku sedadla.
- Podezírám je (ale nechávám prostor pro pochybnosti), že mi drcli do HUD, který poskočil v zubech - musím ho mít teď až na minimu vyklopení, dřív jsem ho měl kolem čtvrt až třetiny.
- Samotná oprava asi ok, jsem laik, nepoznám...

Na reklamaci interiéru od barvy nemám sílu a čas...z volantu už je to používáním skoro dole, ze sedaček to snad někdy vyperu..
Chtěl jsem to dát Car Star, nicméně podle pojišťovny viníka (ČP) nejsou jejich smluvní partner.

2019-02-27.jpg IMG_0387.jpg IMG_0388.jpg IMG_0420.jpg
 
@stocky , až teprve tady z toho tvého posledního příspěvku začínám chápat oblibu šedé/černé barvy u ostatních.
Peklo pak může ovšem nastat s bílým interiérem. :confused:
 
no to je dobytčárna hrubého zrna, šel bych na ně rovnou s vidlema :eek::eek:
Bohužel nemůžu, přišel bych o jistá státní "privilegia"... :rolleyes:

Já sem vždy slušnej (možná až moc) a spoustu toho pochopím (nám se v práci taky ne všechno 100% povede) - stěžoval bych si spíš aby mohli upravit svoje procesy...ale zrovna oni interně vědí, jaký sou to prasata. Takže to udělá větší službu tady...fakt tam auto nedávejte, pokud vyloženě nemusíte...

PS: o těch mejch nevyváženejch kolech v příspěvku z loňska jsem jim řekl, když táta kupoval novou CX-5...samozřejmě se "divili", ale že by z nich padl třeba blbej poukaz na příští přezutí, to ne (ne že bych jim to ještě někdy dal)....to je prosím starost o zákazníka, co u nich během 8 měsíců vlastně koupil dvě nový auta...
 
ty vidle byly samosebou myšlený obrazně. Zkrátka bych na ně nastoupil hodně z ostra ,-) S důrazností se slušnost nikterak nevylučuje..
 
Jako obvykle zde platí shr3kova parafráze na zlaté české ručičky: Ať žijí špinavé české ručičky. :D Možná, že by to mohl @Faust54 odkomunikovat dál do firmy.

Jinak pěkní natěrači jen co je pravda... :(
 
ty vidle byly samosebou myšlený obrazně. Zkrátka bych na ně nastoupil hodně z ostra ,-) S důrazností se slušnost nikterak nevylučuje..
No jasný! :D ale cestou domů jsem volant vydýchal, sedaček si všiml až s odstupem, pak 4 týdny dovolená v zahraničí, už na to kašlu......

Jako obvykle zde platí shr3kova parafráze na zlaté české ručičky: Ať žijí špinavé české ručičky. :D
Holt někde se mladý naučit musej :D Já jsem známej "Kenny", takže vždycky nějakej průser...
 
Jako obvykle zde platí shr3kova parafráze na zlaté české ručičky: Ať žijí špinavé české ručičky. :D Možná, že by to mohl @Faust54 odkomunikovat dál do firmy.

Jinak pěkní natěrači jen co je pravda... :(

Zkusím to komunkovat na správná místa, ale bohužel, jsem jen dílařský čert a se servisem moc nepříjdu do kontaktu. Minimálně to zkusím posunot někam, kde se na to někdo koukne. Toto prostě není naše dobrá vizitka.

@stocky jako omluvu, můžu pak udělat cenu na nějaké příslušenství či díly, ať to trochu srovnáme :)
 
Přidám svou dnešní zkušenost s tímto servisem, konkrétně trochu netradičně - přezutí pneu - nasazení na disky a vyvážení.
Po dvou hodinách mi telefonicky sdělili, že jedna pneumatika je děravá a nejde nasadit. Problémem je, že také současné letní pneu jsem u nich přezouval na jaře a tyto zimní uložil u sebe do sklepa, abych je dnes ze sklepa vzal na opět na přezutí. Pochopitelně jsem je na jaře při přebírání nekontroloval... Při pohledu jak ta pneu vypadá počítám s tím, že jim pneu nejspíš při nasazovaní na disk praskla, což se asi může stát (?) - netuším co s tím dělají, nicméně jsem poněkud rozčarován, že to neumí odkomunikovat...
Se jen mohu domnívat, zda pneu praskla na jaře nebo teď při nazouvání a co bylo příčinou. Jedna se z mého pohledu o kvalitní pneu - Continental TS 850P R18, max 15 000 km najeto 1 a 1/2 sezóny, v místě praskliny žádné jiné poškození není viditelné.
20191112_181828.jpg
 
To skoro vypadá, jako kdyby tu pneu při sundavání nechali se zasroubovaným ventilkem a protrhli ji strojem (netuším jak se jmenuje ten stroj co se na to používá - zouvačka?), který se používá na sesunutí pneumatiky z lemu disku...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Taky bych to viděl na protržení při vyzouvání, nicméně servis se zapřisáhl, že na podobné věci jsou pojištěni...
 
Nevíte někdo, proč po mne chce servis při přistavení auta k opravě i velký technický průkaz?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Rozhodně ho nedávej z ruky. Zeptal ses jich?
Zatím nikdy za ty roky ho nikdy nikdo nechtěl a tak jsem se zeptal tady před tím, než je pošlu s tímhle požadavkem k šípku...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Vím, že prodejce může chtít zaregistrovanou KOPII velkého TP jako doklad pro dovozce k poskytnutí slevy. Důvod pro servis si představit nedokážu, maximálně k nahlédnutí, ověření údajů atp.
 
Nevíte někdo, proč po mne chce servis při přistavení auta k opravě i velký technický průkaz?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Asi pro pojišťovnu, aby pro ni udělali kopii.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Zatím nikdy za ty roky ho nikdy nikdo nechtěl a tak jsem se zeptal tady před tím, než je pošlu s tímhle požadavkem k šípku...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Jestli jde o pojistnou událost, tak platí to, co napsal shr3k. V tom případě může chtít servis i podepsat plnou moc pro jednání s pojišťovnou. Když odmítneš, tak to bude všechno na Tobě.
 
Vedoucí servisu Lukáš Marek postrádá jakoukoliv vstřícnost k zákazníkovi - naprosto katastrofální negativní zkušenost a nezájem závadu řešit ! Závadu na mém dva roky starém a opečovávaném vozidle ani po 29 dnech neodstranili a navíc mě poškrábali karosérii cca na 107 místech ! Prý od ochranné deky. Stranou sem se dozvěděl toto: "to víte, na dílně se práší, tak ta deka je plná bordelu, to se ten lak odře .... " A závada ? Sice jejich nejzkušenější automechanik pan Pojer rozhodně prohlásil hned po zkušební jízdě, že je to jednoznačně závada, ale když později nepřišel na příčinu, tak jsem se od vedoucího servisu dozvěděl, že to není závada ale jen nepříjemný jev. A to nebudou přece opravovat...
 
Back
Top