• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Palace Spořilov - Praha

Zkušenost se servisem Auto Palace Spořilov - Praha mám


  • Celkem voličů
    28

shr3k

správce
Člen týmu
6 208
Uvádím pouze konkrétní zkušenosti, Mazda 3 BK, listopad 2004- únor 2005, příjímací technik p. Petr Zmrzlík, mechanik neznámý:
  • strávila v Auto Palace Spořilov asi měsíc a půl čistého času (z toho téměř měsíc v kuse) při řešení počátečních problémů řídící jednotky Bosch EDC-16 v kombinaci s DSC, výměna EGR, odzvdušňovací hadice klikové skříně, asi 2 verze software řídící jednotky, nakonec kompletní výměna řídící jednotky za novější typ, podotýkám, že Auto Palace (nadřízená složka) byl tehdy zároveň importérem
  • zapomenutý nenasazený kryt motoru v zavazadlovém prostoru
  • rozštípané a silikonem zalepené pouzdro řídící jednotky v nárazníku (na to se přišlo až o rok později)
  • auto bylo pokaždé při předání umyté a vyluxované
Mazda 6 GH, prosinec 2013, přijímací technik p. Petr Dědič, mechanik neznámý:
  • nový majitel si chtěl nechat auto proklepnout před prodejem, zvolil si, objednal se předem a posléze zaplatil za kontrolu laku, kontrolu geometrie, řídící jednotky atp.
  • na přijímacího technika jsme čekali asi půl hodiny, přestože jsme se dostavili přesně v objednaný a potvrzený čas, kolega sedící na místě vedle nás asi 10 minut ignoroval
  • kontrola geometrie "odhalila" totálně vyvrácené kolo na straně řidiče (a to tak, že podle naměřených hodnot by to muselo být viditelné), přestože byly pneumatiky sjeté naprosto rovnoměrně a auto jelo jak mělo, novému majiteli byla hned nabídnuta výměna těhlice a všeho ostatního za cca 25. tis. Kč
  • telefonický dotaz do servisu, kde bylo auto jinak servisováno, potvrdil, že takové hodnoty nejsou možné aniž by to nebylo vidět
  • přijímací technik se se značným despektem vyjadřoval k autu sníženému pomocí originálních pružin
  • posléze (při dodatečné kontrole v servisu Auto Efekt Zlín) vyšlo najevo, že se mechanik neobtěžoval natočit litá kola tak, aby mohl u auta sníženého pružinami z originálního příslušenství prosvítit laserem mezi předními koly pod vanou motoru tak, jak to byl zvyklý dělat mechanik Jan Nevělík ze servisu Auto Efekt Zlín
  • nový majitel jezdí dodnes bez jakýchkoliv mechanických zásahů do podvozku a ačkoliv je z Brna, servisuje ve Zlíně
 
Tak já mám vyměněný okna na záruku (nutně potřebuju novou nálepku MazdaKlan :) ). Auto tam bylo 1 den, půjčili mi starší CX-5 zdarma, což jsem si domluvila už při objednání. Při vyzvedávce jsem tam zapomněla klíče od bytu (vlastně od všeho), nikdo se mi neobtěžoval ani zavolat a já bohužel zjistila až před půlnocí, že je nemám a nedostanu se domů... Takže pecka, docela komplikace. Přijímací i vydávající technik nejsou můj šálek kávy.
 
Ja nemám na APS jednoznačný názor. Chodím tam už pomerne dlho. Najprv M3, potom M6 GH po FL a nasledne (doteraz) M6 GH pred FL.

S M3 mi pomohli u auta dovezeného z Nemecka v záruke vyriešiť problém, ktorý inde riešiť odmietli. Prvá M6 skončila totálkou, ale jej riešenie a servis predtým, boli vcelku v poriadku. Nedá mi ale nespomenúť, že sa mi raz vrátila s poškodeným nárazníkom, pričom sa ma snažili presvedčiť, že som to spravil sám. Nakoniec sa problém ale vyriešil a nárazník opravili.
Všeobecne prehliadky prebiehajú v poriadku, cena približne sedí s odhadom a hotovo majú v taký čas, ako sľúbia. Áno, na prijímacieho technika treba niekedy počkať, ale s tým už počítam - nie je to tým, že sedí na pive, ale rieši niekoho predomnou.

Na kvalitu práce sa sťažovať nemôžem - či už montáž príslušenstva, oprava M3 po čelnom ťukese, lakovanie a výmena blatníka, senzory, všetko bolo v poriadku... Veľkým problémom sú ale ceny - tie mi prídu premrštené. Od poslednej prehlaidky si vozím vlastný olej, chceli zaňho snáď o 500-600 korún viac než na nete. Z konfekcie si snáď pýta viac len Honda... Prijímací technici boli do určitého času tiež trochu rezervovaní, niekedy mierne arogantní, ale mám pocit, že sa to za posledný rok výrazne zlepšilo.
 
Mě čeká 1. roční prohlídka v tomto autorizovaném servisu tento měsíc, tak pak dám vědět, jak jsem byla spokojená.
 
Tak jsem včera absolvovala svou 1. garanční prohlídku v tomto autorizovaném servisu a jsem spokojená. Sice jsem z části u toho nebyla osobně a ještě měla VIP nadstandard, nemůžu si ztěžovat. Jen zkontroluji olej. Jen musím dodat, že mi tak krásně umyli auto, že se mi ta SOUL RED začala znovu líbit :p:D
 
Jojo umýt auto, to na spořilově umí. Koukni se potom někdy proti sluníčku na detail laku :cool: @polok2911 a ostatní by mohli vyprávět...
 
Minulý týden jsem absolvoval prohlídku v Autopalace na Spořilově. Najeto za rok slavných 12,5tis.km. Jak jsem měl obavy, plynoucí z povědomí o autor.servisech a nedostatku času zkoušet jinde, zanechalo to ve mě celkem dobrý pocit. Odhodlal jsem se i přes loňskou horší zkušenost kvůli opravě nárazníku :D, ale to je na delší psaní a teď si to vylepšili.
Zjednodušeně sem přepíšu dojmy a ceny:

ceny bez DPH červeně
materiál
Těsnění výpustného šroubu 52,99
52,99
52,99
Filtr oleje 304,48
Olej Mazda Ultra 5W30 4,3l 892,59
práce předepsaná
Prohlídka 20tisíc / rok (1,2hod) 850,- / hod 989,4
Prohlídka karoserie (0,8hod) 850,- / hod 659,6
Diagnostika náprav a brzd (1hod) 279,- / hod 270,63
Režijní náklady 26,25
Práce navíc, moje požadavky
vyvážení předních kol 97,- / ks 188,18
Celkem bez DPH 3384,- (4095,- s DPH)


Garanční opravy
volná sedačka řidiče - závada potvrzena výrobcem, čekám na telefonát, budu muset na výměnu pojezdů, snad to dobře dopadne, za ten rok se to dost zhoršilo ze skoro nic až skoro na 1cm vůli-nepříjemné
povrzávání přístrojovky, zmínil jsem , ale nechtěl jsem extra řešit, protože to nechci mít horší. Každopádně v zimě to lupalo / praskalo dost /kaplička, nebo levý přední roh, někde tam).Podlepili pěnovkou, asi je to lepší, nicméně stále to dělá. Navíc je teplo, těžko hodnotit.
vrzání / klepání při stažení okna, hlavně spolujezdec , u řidiče jsem si toho nevšiml. O závadě technik něco věděl a dá se říci, že to vyřešili (změna/přelepení/podlepení "sametky" -nevím přesně, jen co si pamatuji, co říkal. Bohužel se mi zdá , že to teď občas udělá u řidiče. U spolujezdce to ale 100% vyřešili.
Že se mi na kostkách za určité rychlosti rozdrnčí přístrojovka jsem neřešil, nechci, aby se mi v tom hrabali a člověk po nich nemůže chtít zázrak, je to duchařina.

Myslím, že by si tam asi zasloužili pochvalu za snahu, alespoň malou :p , přijímací p. Kofránek v pohodě, kola mi vyvážili nejlépe z těch, kde jsem nechával dělat, skoro to není cítit a stačí mi to tak.
Cenově nedokážu posoudit proti jiným, ale přijde mi to v normě.

Jinak k autu,co bych po roce napsal...
  • Oděrky od kamenů a lidí,těžko říct, jestli za to může kvalita laku
  • z neznámého důvodu mi přeskakuje hudba na flash jak když přeskočí CD (na PC, software a infotainment moc nejsem, tak nevím, jestli je to autem nebo flaskou)
  • spotřebu mám 9,4 průměr, jenže tomu dávám a taky dost poskakuju, o víkendu rychle dálnice, což je jízda 11-12l. Když jedu plynule J.spojku od Krče tunely do Holešovic, tak ukazuje jízdu 6,8l, spotřebu ale neřeším.
  • 4x4 jsem zkoušel v zimě , nedobrovolně v bahně/poli, strmé bahnité a mokré travnaté meze se zastavením a následným rozjetím, zatím si to poradilo, takže musím chválit.
  • někdy chybí výkon :D
  • Stále mě uchvacuje vzhled a barva, jako první den.
  • Asi budu potřebovat navi kartu, tak nevím, jestli se dá sehnat nějaká kopie za nižší cenu tady od někoho, nebo to koupit origo
 
Po dlouholetých zkušenostech prodejní oddělení OK, ale servis se vyznačuje jasnou snahou člověka finančně očesat, kvalita přijímacích techniků podprůměrná a i když je člověk objednán tak se pěkně načeká, než se někdo objeví:( Jezdím tam jenom kvůli garanci a po 3 letech proto, že se mě nechce do servisu putovat daleko sem a tam a v Praze zatím nic jiného lepšího není!
 
Co vidím velké plus, že mají eshop a tam se dá objednat originální olej za poloviční cenu oproti sudovému. Vyzvednout si jej na náhradních dílech a předat přijímacímu technikovi. Garance na něj je, to nemůžou rozporovat. A půlka ceny za olej ušetřena.
 
Jedna pikoska z APS. Pred mesiacom mi menili zadne brzdice na zaruku - nefungovala rucna brzda (GJ 2013). Tvrdil mi ze diel nemaju a asi ho musia objednat, mal byt dalsi den. Pocas opravy mi volal p. Kofranek ze by treabalo vymenit aj dosticke lebo maju 2mm, nenechal som to vymenit. Nakoniec to urobili ten isty den, ale ked som sa pytal kde zohanli brzdice tak mi povedali ze mali nahodou na servise.
Zaujimave je ze som bol na garancke v Tabore vcera a dosticky maju 6.5mm. o_O asi ine pravitko :banghead:
APS musi mat kuzelny spray od ktoreho rastu brzdne dostickty alebo su uz uplni piiiiiiiip... Myslim ze s ich sluzbami som skoncil...
 
No a to mi "Zeman" nedoporučoval Car Star :) Při prodeji.. no uvidíme... Dneska by tam měla moje Mazda 3 být :) A to je budu urgovat a obtěžovat kvůli "zrezlým zadním sedačkám". Myslíte, že si čtou MazdaKlan nebo MazdaClub. Kolik je v ČR prodáno Mazda 3, podle toho, o čem je diskuse, tak by mohla mít zrezavělé sedačky minimálně každá druhá :)
 
Koupil jsem u nich sadu kol se zimníma pneu, ptal se, zda jsou opravdu vyvážené - "Ano pane, jen je nasadíte a odfouknete." (Neměli pro mě slot na komplet přezutí, asi nakonec naštěstí). Výsledek - vibrace volantu při jízdě nad 100km/h. Nechal jsem to převážit u kamaráda v pneuservisu a prej tam bylo 80g mimo. A po novým vyvážení jako mávnutím proutku auto zase v pořádku. No když nezvládaj ani tohle, už tam fakt nepáchnu...
 
Poslední úprava:
Dnes jsem měl domluvenu výměnu oleje + filtru po úvodních 1500km.
Po telefonu jsme se domluvili na 11, s tím, že počkám hodinu a rovnou si JI zase odvezu.
Přijel jsem s malým předstihem, vzali mě prakticky ihned, hodinu jsem čekal, a odjel.
Ceny:
Mazda Ultra 5W30, 4,2l 898,-
Filtr CX 5 319,-
Prace 620,-
S dph celkem 2281,-

Nicméně nic "extremne" předraženého na tom nevidím.
Taky jsem si kupoval korektor na opravu laku, na netu jsem nasel za 189 + posta, tady mi ho dali za 210.

Za mě spokojenost. Sice mě teda nechtěli pustit do dílny, ale to asi tak nějak chápu.
Ale jestli maj neco predrazenyho, tak je to ten jejich bufet/bar.
 
Tak v pátek 12.1.2018 jsem posílal email s dotazem ohledně 2.garanční prohlídky. Dodnes mi nikdo neodpověděl, takže u mne takovýto servis končí
 
Tak je tedy musím ocenit, na opravu havarovaného zadku GL z pojistky povinného ručení viníka, který nedobrzdil, se velmi hodili. Slíbili 14 dní, udělali za 14 dní. CarStar sliboval 6 týdnů! :( Opravený zadek vypadá bez chyb, vše funguje, jak má (kamera, senzory,..). K tomu musím pochválit Auto Strž z Pankráce, kteří zajistili okamžitou organizaci opravy u APC. Šlo to ráz naráz. A hned mi do APC přistavili náhradního superba s automatem (Auto Strž je na škodovky). Kolemjdoucí se divili, co tam dělá škodovka :)Samozřejmě také z pojištění. Jak jsem vyplnil všechny papíry obou servisů, tak jsem odjížděl.
Pro opravenou majdu jsem dojel po tel. dohodě a do hodiny jsem s ní odjel, půjčené auto si zase vyzvedli na místě.
Nebudu zde spekulovat o tom, kolik na tom APC vydělal. Od pojišťovny jsem jen dostal papírové info, kolik za mě zaplatili. Bez jakýchkoli nejasností, komentářů, dotazů či výhrad.
 
Ja nejak nechapu tu roli Auto Strz, proc jsi to resil skrz ne, kdyz teda nedelaji Mazdy. Nebo co jsou zac?
 
Já na ně narazil už podruhý. Mají techniky, kteří jezdí k havárkám, zřejmě odposlouchávají vysílačky policie nebo dostávají echo z některé centrály. Poprvý před třemi lety mně někdo zlikvidoval majdu na dálnici a oni tam přijeli a zajistili mi odtah nejrychleji ze všech. Jelikož jsem počítal s tím, že to bude totálka, tak mi bylo jedno, že to není servis Mazdy. A fungovali dobře.
Tentokrát mi přijde, že to byla náhoda, police ani hasiči k havárce nejeli, byla to škoda do 100 tis. a viník i jeho pojišťovna spolupracovali. Přijel tam (Praha, Úvalská ul., s autem Auto Strž), ale já jsem ho poslal pryč, že si to vyřídím se svým servisem. Ovšem v Carstaru mi řekli, že si mám počkat do půlky června! Ani náhradní auto nemohli dát. Kdežto maník ze Strže mi garantoval, že mi zajistí opravu na Spořilově do max. 3 týdnů a okamžitě náhradní auto. Tak jsem mu volal zpátky a on mi řekl, ať odjedu na Spořilov, měl jsem to pojízdné. Jen jsem tam dojel, tak tam byl a všechno šlo jak po drátkách. Do 3 hodin od havárky jsem odjížděl náhradním autem. Co víc chtít? ;)
 
Back
Top