• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdový kit

Dnes jsem s mechanikem na mou 3 BN jen zkušebně nasadil třmeny (původní kotouče a destičky jako nové) sedící i na CX-9 TC (nebo CX- KF). Nebyl jsem si jistý rozličným označením Amerika vs Evropa, momentálně jsou u nás nedostupné, proto jsem hledal kde to šlo a víceméně zariskoval. A můžu všechny ubezpečit, že rozličné značení dílů je fakt hledačka, uf. Takže kdo chce ušetřit a koupit, řekl bych kvalitní brzdový třmen, doporučuji Amazon.com nebo Ebay. V Mazdě chtěli kolem desítky za jeden třmen. Na Amazonu za obě strany 127 dolarů. Mazec co? Samozřejmě plus doprava a clo. Celkem asi 5.500Kč. Ale vzhledem ke kvalitě dílů je to super.
TKY8-33-98ZA , TKY8-33-99ZA se shodují s označením 141.45131, 141.45132 (někde i bez teček).
Amazon
Pravý třmen
Levý třmen

Kdyby někdo našel nějakou převodní tabulku na díly Evropa vs Amerika, to by bylo terno chlapi.

Zobrazit přílohu 49775 Zobrazit přílohu 49776 Zobrazit přílohu 49777

Zaujímavé či to sedí bolt on aj na BP trojku.
CX5 a trojka BM,BN to viem, to je už dávno odskúšané