• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

shr3k

správce
Člen týmu
6 209
Nabízím nově chiptuning pro 120 kW FL (Euro 4) na 132 (Euro 5) a pro 92 kW (Euro 4) na 120 kW (Euro 4). 100% bezpečný pro DPF a emise plnící - mapy pocházejí z továrního naladění. Hardware (písty, turbodmychadlo) mají obě dvě verze 100% shodný. Cena 2100 Kč. Více informací průběžně ve vláknu Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D a R2 (chiptuning). Součástí je i aktualizace továrních map na nejnovější verzi.
Mazda 6 GH FL 120 kW E (132 kW).png Mazda 6 GH 120 kW T (136 kW).pngpk_paris_2008_en_000.png pk_paris_2008_en_001.png pk_paris_2008_en_002.png pk_paris_2008_en_003.png pk_paris_2008_en_004.png pk_paris_2008_en_005.png

K dispozici jsou i Stage 1 úpravy pro 1.8, 2.0, 2.5 benzíny, zejména u 2.5 je to poznat ukrutně. A samozřejmě i Stage 1 pro diesely 2.0 a 2.2.
 
Poslední úprava:
Rozumim tomu spravne, ze pro 2.2 95kW moznost neni??:'(
Malé turbo resp. malý kompresor. Je možné ŘJ upravit, ale ne továrními mapami, protože neznáme parametry toho turba.
 
Poslední úprava:
Áhá. Myslel jsem, že ten motor je shodný s verzí 92kW. Jen kvůli emisím drobné úpravy :)
Každopádně moc dík
 
Vyměnit turbo a je z toho Mid nebo High power...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Když je stejná komprese, nejdůležitější je turbodmychadlo.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Koukám na ně, je vícero typů. VJ40, VJ41, VJ45, ...
Takže verze 95kW má menší turbo než verze 92kW. Už se v tomvzačínám pomalu ztrácet :)
 
Koukám na ně, je vícero typů. VJ40, VJ41, VJ45, ...
Takže verze 95kW má menší turbo než verze 92kW. Už se v tomvzačínám pomalu ztrácet :)
PředFL GH Euro 4 mají (Low, Mid a High Power): IHI VJ41, IHI VJ41, IHI VJ40
GH FL Euro 5 mají: IHI VJ45, IHI VJ44, IHI VJ44
BL (Low, High) mají: IHI VJ43, IHI VJ40
CX-7: IHI VJ42
 
Poslední úprava:
Abych to aktualizoval a shrnul:
Na předFL GH 92 kW je možné použít 120 kW Stock mapy.
Na předFL GH 92 a 120 kW jsou k dispozici licencované mapy Stage 1 od profesionálů z motorové brzdy se 147 kW/460 Nm.
Na předFL GH 136 kW to samé, Stage 1 se 154 kW/460 Nm.

Na FL 95 kW Stage 1 140 kW/400 Nm (malý kompresor).
Na FL 120 kW Stock 132 kW.
Na FL 120 kW a 132 kW Stage 1 147 kW/460 Nm.
 
Poslední úprava:
FL 95kW (s malym kompresorem) stage1, tedy 140kW.
Toto me docela zajima, jakbje to s EGT? Nebude mi to v lete delat neplechu?
 
Back
Top