• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

Od načipování od Shreka máme najeto asi 3000 km. M6 RF7J. Původní spotřeba 6,7 - 7l/100km. Nyní spotřeba od 5,5 do 6,2 L/100km. Zážitek z jízdy dvojnásobný. :) Auto jde hezky za plynem i při vyšších rychlostech. Nyní mě čekají rozvody, podložky pod vstřikama a hlavně seřízení ventilů. Takže pak to třeba bude ještě změna. :)
 
Taktiez M6 RF7J, najazdených mám zopár tisíc km (max 5.000km), spotreba pred chipom 6,5 - 6,8L/100km, po chipe 7,2-7,5L/100km. Rozdiel je cítit hlavne od 3. prevodového stupna ale ako najvacsi prinos vidim, ze motor sa da tocit do 4000 - 4250 rpm, pred chipom nemalo zmysel ist nad 3.500 rpm.
 
Tak ja som mal po úprave L5 docela nižšiu spotrebu, hlavne na 98+ , výkon asi trochu vzrástol, ale ťažko to posudim jedine subjektivne, nato si človek rýchlo zvykne a ten nárast nebol nejak drasticky. Vypnuté EGR a chyba dtc P0421 potešili asi najviac. Teraz ako začína ráno teplota okolo 0 st. celzia tak spotreba šla zase hore, aj o liter, dosť skokov. Ten 2,5litrovy objem sa zohrieva predsa len dlhšie, s vypnutym egr asi ešte trochu dlhšie a bohatsia zmes ráno spapa viac benzínu no.

Čo sa týka jazdy tak najväčší rozdiel v dynamike je asi v prvej polovici otáčkomera, tam je to živšie. Potom je to docela lineárne do obmedzovač a.
 
Ona je někde bohatší, jinde ochuzená, co jsem měl možnost prozkoumat. A tak jsem se mrknul a je ochuzená u APP below WOT - low load na lambda 0,85 (z 0,69) při 6000.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Ano je to cw.
Mírné ochuzení směsi ve vysoké zátěži, předstih, možná i VVT sací vačky (34 místo 30 stupňů na max). Na DISI mám zatím udělaný jeden typ mapy, někdo je spokojen, jinému to přijde málo - předstih tak do 2-2.5 stupňů. Ne každý tankuje N98.
 
Mírné ochuzení směsi ve vysoké zátěži, předstih, možná i VVT sací vačky (34 místo 30 stupňů na max). Na DISI mám zatím udělaný jeden typ mapy, někdo je spokojen, jinému to přijde málo - předstih tak do 2-2.5 stupňů. Ne každý tankuje N98.
A zvedne se i krouťák nepotřebuji lovit každý kW navíc, spíš bych chtěl krouťák aby když nastavím tempomat to udrželo rychlost a nespomalovalo. Popř abych byl schopný trochu stáhnout spotřebu.
 
Všechny zmíněné změny mají jen a pouze za následek zvýšení momentu, od něho a otáček se přece odvozuje výkon.
 
Back
Top