• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Chyba P0421 u 2.5 LF-VE - záhřevný katalyzátor

Ano, tady nabídka, je třeba použít vhodný průměr a délku. https://dufy.cz/katalyzatory/univerzalni-katalyzatory/euro-4/svodove-kovove

A dále bych se rád zeptal, podle toho co jsem tu vyčetl je to jen obcházení špatné funkce 1. katu. Znamená to tedy, že ten 2. kat to dohání? (když emise mají v pořádku) A znamená to, že časem odejde i 2. kat, když samotná příčina poškození 1. katu nebyla odstraněna?
Každopádně na ten kat teď opravdu nemám, takže za nějaký ten funkční odkaz na nástavec budu vděčný :)
První katalyzátor slouží především, když je motor studený. Od toho se jmenuje WU-TWC - Warm Up Tripple Way Catalyst.
 
Zdar,tím nic nevyřešíš,je v háji první kat.Jelikož je součást svodů,tak je drahý,naše jsem ho jen v Mazdě za 27 000kč....Já to vyřešil,tak,jsem ho nechal vymontovat,rozřezat a vykuchat...Koupil jsem vložku do katalyzátoru - musí se to změřit a zavařil ji do toho.Pak celý kat zavařit a je jako nový.Vložka stála 5000kč a práce 1300kč...Což celkem ujde.P.S. Vložku kovovou ?
Jen pro info kde ti todle dělali? nebo samo domo? budu teď něco podobného řešit na otcově Suzuki .
 
Jen pro info kde ti todle dělali? nebo samo domo? budu teď něco podobného řešit na otcově Suzuki .
Udělá ti to každý "normální " servis...Mě to dělali v Brně a to nejsou známí...Akorát ta vložka došla až za týden...Je potřeba vybrat na správný výkon,což většina je do 120kw,ale těch 5 kw asi nebude takový problém,no a jelikož budu dávat lpg asi,tak jsem dal kovovou,ta je keramická nepodporuje lpg..Já,ale potřeboval auto,takže to vydělali zaměřili a dali zpět abych mohl jezdit a až to přišlo,tak se to udělalo aby auto nestálo týden no.
Ni další věc je,je to jakoby "předkatalyzátor" a říkají lidé,ten hlavní je ten druhý,ale měřený je ten první takže nevím...Kdyby byl hlavní ten druhý proč by byli sondy před a za prvním teda?
 
Poslední úprava moderátorem:
Ni další věc je,je to jakoby "předkatalyzátor" a říkají lidé,ten hlavní je ten druhý,ale měřený je ten první takže nevím...Kdyby byl hlavní ten druhý proč by byli sondy před a za prvním teda?
První sonda je AFR senzor (L509-18-8G1C), hlavní řídící lambda pro řízení motoru v uzavřené smyčce (volnoběh, nízká a střední zátěž), bez ní auto jede jen v otevřené smyčce (plný plyn, odstavený plyn za jízdy). Druhá sonda je HO2S senzor (L510-18-861B), měří účinnost katalyzátoru a koriguje. S ohřátým motorem a zadním (neřízeným) katalyzátorem to projde emisemi, protože ty se měří sondou v koncovce výfuku.
 
Back
Top