• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Diagnostika

charm

nový člen
9
Zdravím všechny Mazďáky, nebyl by někdo dostupný s nějakou lepší diagnostikou prosím? Potřebuju na 5ku 2006, 2.0 nafta 105kw, ideálně co nejdříve, motor mi padá do nouzáku a moje uni-diagnostika nic nevidí, buďto Bzenecko nebo Olomoucko. Děkuji mnohokrát :)
 
Ahojte, tak jsem navštívil servis Mazda, ale prý mi auto hlásí kód chyby který není Mazďácký a nic jim to neříká.
Nesetkal se někdo s chybou U3FFF-FF prosím? Chybu jsem googlil, ale moc jsem teho nenašel, snad jen že to může být chyba komunikace mezi ŘJ a dalšími moduly v autě, takže nevím zda chyba souvisí s tím co auto dělá.. Auto stále padá do nouze, když se problém začal objevovat, dělalo to v rozmezí 2000 - 2500 otáček, zpočátku nepravidelně a nahodile, pak se z toho stalo pravidlo. Nyní v podstatě nelze překročit 1500 otáček v zátěži, bez zátěže to padá okolo 3000 otáček a plyn přestane reagovat na sešlápnutí (tempomat též nereaguje) po spadnutí otáček na volnoběh opět reaguje. Hadice podtlaku jsem kontroloval, regulace turba jde lehce, membrána drží, turbína se točí lehce bez vůlí, palivový filtr vyměněn. Napadlo mě jestli třeba vakuové čerpadlo nedělá malý podtlak, vakuometr bych asi splašil, ale nevím jakou hodnotu očekávat nebo kolik je už málo.
Nenapadá prosím někoho něco? Děkuji K.
 
Ahojte, tak jsem navštívil servis Mazda, ale prý mi auto hlásí kód chyby který není Mazďácký a nic jim to neříká.
Nesetkal se někdo s chybou U3FFF-FF prosím? Chybu jsem googlil, ale moc jsem teho nenašel, snad jen že to může být chyba komunikace mezi ŘJ a dalšími moduly v autě, takže nevím zda chyba souvisí s tím co auto dělá.. Auto stále padá do nouze, když se problém začal objevovat, dělalo to v rozmezí 2000 - 2500 otáček, zpočátku nepravidelně a nahodile, pak se z toho stalo pravidlo. Nyní v podstatě nelze překročit 1500 otáček v zátěži, bez zátěže to padá okolo 3000 otáček a plyn přestane reagovat na sešlápnutí (tempomat též nereaguje) po spadnutí otáček na volnoběh opět reaguje. Hadice podtlaku jsem kontroloval, regulace turba jde lehce, membrána drží, turbína se točí lehce bez vůlí, palivový filtr vyměněn. Napadlo mě jestli třeba vakuové čerpadlo nedělá malý podtlak, vakuometr bych asi splašil, ale nevím jakou hodnotu očekávat nebo kolik je už málo.
Nenapadá prosím někoho něco? Děkuji K.
dobry den, začínám mít podobny problém. mužů se zeptat jak jste to vyřešil??
 
Ahoj, jako tuhle potíž může mít na svědomí několik součástí motoru, (egr, škrtící klapka, selenoidy ovládající podtlak, další snímače na motoru, atd) na webu je otom ke staření hafo literatury, chce to pročíst a trošku se vtom zorientovat. Nicméně u mě byl po dvouměsíčním bádání odhalen problém v zaneseném magnetickém snímači polohy klikové hřídele (viz foto), který je tak krásně schovaný vzadu nahoře převodovky, že pokud se oněm nedočteš a nebo na něj náhodou nenarazíš, ani oněm nevíš.. :laughing:
Pokud by jsi měl stejnou příčinu jako já, oprava tak cca 2 hoďky, podle toho jak rychle zvládneš rozdělat a složit sání před turbem (případně jak moc si dokážeš ohnout či vykloubit ruku) aby ses k tomu dostal, snímač drží jeden šroubek, po odpojení konektoru ho vytáhneš ven.
Joo a chybový kód U3FFF-FF stím problémem evidentně nesouvisí, spíš to bude nějaké chybová hláška po swapu ECU.

Tož asi tak, ať se daří.
Kamil

thumbnail_IMG_1780.jpg
 
Back
Top