Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
dobry den, začínám mít podobny problém. mužů se zeptat jak jste to vyřešil??Ahojte, tak jsem navštívil servis Mazda, ale prý mi auto hlásí kód chyby který není Mazďácký a nic jim to neříká.
Nesetkal se někdo s chybou U3FFF-FF prosím? Chybu jsem googlil, ale moc jsem teho nenašel, snad jen že to může být chyba komunikace mezi ŘJ a dalšími moduly v autě, takže nevím zda chyba souvisí s tím co auto dělá.. Auto stále padá do nouze, když se problém začal objevovat, dělalo to v rozmezí 2000 - 2500 otáček, zpočátku nepravidelně a nahodile, pak se z toho stalo pravidlo. Nyní v podstatě nelze překročit 1500 otáček v zátěži, bez zátěže to padá okolo 3000 otáček a plyn přestane reagovat na sešlápnutí (tempomat též nereaguje) po spadnutí otáček na volnoběh opět reaguje. Hadice podtlaku jsem kontroloval, regulace turba jde lehce, membrána drží, turbína se točí lehce bez vůlí, palivový filtr vyměněn. Napadlo mě jestli třeba vakuové čerpadlo nedělá malý podtlak, vakuometr bych asi splašil, ale nevím jakou hodnotu očekávat nebo kolik je už málo.
Nenapadá prosím někoho něco? Děkuji K.