• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Dveře

Orel

člen KLANu
69
Mám dotaz bouchl jsem trochu dveře ? jsou velký.. A prostě foukalo.. No autorizovaný servis se zeptal jestly to mám pojištěné. Řekl jsem ano.
Částka začala na 30 tisících.. Stejné zkušenosti?to my budou měnit celé dveře? ? Chápu lak něco stojí metalíza.. Ale nechápu.

Screenshot_20220510_201022.jpg IMG-20220510-WA0006.jpg
 
Mám dotaz bouchl jsem trochu dveře ? jsou velký.. A prostě foukalo.. No autorizovaný servis se zeptal jestly to mám pojištěné. Řekl jsem ano.
Částka začala na 30 tisících.. Stejné zkušenosti?to my budou měnit celé dveře? ? Chápu lak něco stojí metalíza.. Ale nechápu.

Zobrazit přílohu 40787 Zobrazit přílohu 40788
Ahoj, ja se takoveto cene uz dnes ani nedivim.
Uznej, ze 10.000,- uz je dnes opravdu malo. 20.000,- by asi bylo adekvatni.
Ale kdy vedi, ze to jde na pojistku, tak proc nezkusit 30.000,-?
Ale mas pravdu, je to raketa za jeden ťukanec ?
 
Takze ciste matematicky Ti asi muzebyt jedno, zda bude oprava stat 5.000,- nebo 30.000,-Kc. Ty vzdy zaplatis stejne.
 
Jeste k te oprave - mel jsem na aute na dverich svislou promacklinu cca 15 cm dlouhou. Nekdo z vedle parkujiciho auta dokoran otevrel dvere a promacknul mi to. Barva ale odrena nebyla, jen jsem tam mel barvu z toho druheho auta.
U nas je sikovny autoklempir, ktery drive pracoval v karosarne Skoda Auto. Dokazal mi tu promacklinu srovnat - zadny kyt, zadna barva, jen ruzne prisavky ci jina sikovna udelatka.
Barvu mi pak nakonec jen rozleštil a dnes bys to poskozene misto nenasel, pokud nevis, kde to presne bylo. Čuměl jsem mu cele dve hodiny na ruce a to byl fakt koncert. Stalo to sice 2,5 tis, ale vse na pockani a fakt uzasny vykon.
 
jj takhle jsem si nechával opravit 3 důlky od dveří, když jsem vracel operák...ks/500 a nenašel bys to - krásná práce, když se to umí, těch 1500 mi za to přislo jako nic
 
Upřímně řečeno, Mazda je horší, než Fiat. Má tak tenké plechy, že to jde normálně v tomto místě narovnat holou rukou. Manželce se povedlo totéž. Prostě to chytneš pořádně prstama a zaber. Je to taková lepší krabice od banánů co se týče tuhosti. Na vadu laku si koupíš v Mazdě tužku, nebo si necháš namíchat v prodejně autolaků
 
Upřímně řečeno, Mazda je horší, než Fiat. Má tak tenké plechy, že to jde normálně v tomto místě narovnat holou rukou. Manželce se povedlo totéž. Prostě to chytneš pořádně prstama a zaber. Je to taková lepší krabice od banánů co se týče tuhosti. Na vadu laku si koupíš v Mazdě tužku, nebo si necháš namíchat v prodejně autolaků
to si asi neviděl poslední generaci VW "C sloupek" nebo střecha na to se jen blbě podíváš a je v tom důlek.
Vozí to k nám přímo z boleslavi a vstupní kontrola z toho mám papírů a papírů.
 
O tom tady debata nebyla = nevidím souvislost. Jsem majitel Mazdy = nehaním značku. Takže vůbec nechápu o co jde.
 
Navazuju na to, že to není problém jen mazd, ale všeobecně se prostě vyrabějí auta "jinak"
tzn. (už nikdy nebudeš mít tak pevnou třeba "střechu" jako máš na GH nebo na čemkoliv starším.
pak stačí malý "Ťukaneček" viz posty nahoře a je to řešení na výměnu celých dveří či jiných komponent.
 
Back
Top