• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Když jsem ještě VIF používal, tak se dle doporučení výrobce dával jen 1:1000, tj. na 10l paliva 10ml aditiva. Vím, že měli v těch malých 125ml lahvičkách jiný poměr, cca 1:300, ale těch 1:20 je pořád hrozně moc. Odpovídá to při tankování 50l paliva pěti půllitrovým plechovkám VIFu, dost nepravděpodobné. Ani octane boostery se takhle nedávkují.
VIF jsem také donedávna používal,ale co jsem vyzkoušel BG,tak už nic jiného nedávám.VIF je skvělý,to uznávám,ale BG mnohem mnohem lépe čistí i reaguje s palivem.S Fordem Transit mi BG udělalo hotový zázrak,v zimě nic moc starty,ale co jsem nalil BG a ujel 100-150km,tak od té doby chytá na crnk a to má 330t km a na motoru vše původní.
 
V době kdy jsem VIF používal jsem dával až 3 nasobek což je 3:1000 ml a problémy to nedělalo, ale že by to bylo nejak lepší se říct nedalo. Pak jsem přešel na Vervu a po par letech na MaxxMotion
 
V době kdy jsem VIF používal jsem dával až 3 nasobek což je 3:1000 ml a problémy to nedělalo, ale že by to bylo nejak lepší se říct nedalo. Pak jsem přešel na Vervu a po par letech na MaxxMotion
Jako fakt na 3L benzínu a litr VIF? Nebo jak tomu mám rozumět.
 
Originální ředění je 1:1000, dával jsem 3:1000 jak píšu výše .... Samozřejmě VIF:benzín
 

95 + Millers Oils Petrol Power EcoMax s E10 žádnej problem nepozoruju. Jejich systém dávkovaní je jednoduchý. 50ml na 50 l vychází 1kč na litr. Tankuju u pumpy kde mají fajn ceny a kde je u stojanu pořád někdo. Na lahvi je dokonce psáno E5/E10 ethanol protection.​

Spotřebu mám při svižné jízdě 7,4 takže spokojenost. Město teda jezdím minimálně...
 
98 je E5, 95 od Eurooilu lze najít E0, v kombinaci s PPE (nebo BiTECH 1-C6-951) je za mě jediný cenově dostupný a funkční řešení... Jediný minus je že musíte před tankováním nalít lahvičku do nádrže. A že se na mě lidi dívají, mě žíly netrhá, abych "nezdržoval, naliju lahvičku do nádrže, když vystupuje u stojanu řidič předemnou.
 
Občas dám 98 ale posledni tankovaní bylo za 44,90 l což je na palici. Jako jede to pěkně, aj motoru šmakuje i je slyšet jak se motor čistí :) ale 95 + miller a netrápení motoru v nízkých se mi jeví jako schůdné řešení. V NC je to jiné, tam chci ať to jede
...

Co se týče spotřeby u GJ tak jsem testoval eko run, skoro nebrzdit a lážo plážo. Spotřeba 6,4 ale ta NUDA je fakt opruz. Raději ať mám 7,4 ale radost z jízdy.
 
Millers je octan booster (+2 oč) stejně jako ten bishop's (+3 oč). 95 mívá o něco víc takže tím dosáhneš 97-99 paliva bez problémů a motor na tu směs jede znatelně hladčeji než na 98. Osobně mám vyzkoušeno že i líp než na mm100
 
Poslední úprava:
98 je E5, 95 od Eurooilu lze najít E0, v kombinaci s PPE (nebo BiTECH 1-C6-951) je za mě jediný cenově dostupný a funkční řešení... Jediný minus je že musíte před tankováním nalít lahvičku do nádrže. A že se na mě lidi dívají, mě žíly netrhá, abych "nezdržoval, naliju lahvičku do nádrže, když vystupuje u stojanu řidič předemnou.
Nemyslím si, že 98 je E5 🤔. Není to náhodou E10 ale s ETBE ? Navíc to s tím Eurooilem není tak růžové, třeba když teď koukám u nás, tak jeden závoz 8%,další třeba 7%,pak 0% a pak zase 5%. Takže co asi tak bude v tom tanku za mix ?
 
Dneska u tankování a nulovani počitadla km snad poprve najeto 640 km na nádrž. Ale desne loudani a průměr na ty kilometry 6,7
 
Back
Top