Ahoj,
chci si udělat radost novou-starou Mazdou 6 - chtěl bych model po faceliftu, tedy po roce výroby 2010. S autem toho moc nenajezdím a hlavně si chci užívat skvělých jízdních vlastností - proto nechci diesel. O šestku se zajímám delší dobu, co jsem tak vyčet k jednotlivým motorům:
1,8:
+ evoluce z GG/GY, takže osvědčenej motor
+ na běžnou jízdu stačí (předpokládám, že to pojede ca. jako Octavia s 1,6)
+ hezký auto s tímto motorem se dá sehnat pod 300.000 Kč
- jen průměrnej výkon - šestka s 1,8 nebude žádný "dělo"
- jen 5st. převodovka
- typická motorizace základních verzí - od TE Plus se nedodávala
2,0 MZR 108 kW
+ osvědčenej motor bez kurvítek
+ jede to slušně za solidní spotřebu
- dělal se jen do faceliftu
2,0 DISI 114 kW
+ dával se skoro do všech úrovní výbav
- přímovstřik - trochu citlivejší na kvalitu paliva než předchoží dvoulitr
- často lze číst kritiku na jeho pružnost - prý moc netahne...
2,5 125 kW
+ dával se do šestky od začátku výroby, v pofaceliftových autech už to bude vychytanej motor
+ rozumná spotřeba, hezky to jede
- dával se jen do nejvyšších výbav, cena ojetiny atakuje 400.000 Kč
- je jich málo - ale na auto nechvátam a počítám s dovozem
Je nějaký plus nebo mínus, který jsem nahoře neuved?
Můžete mi prosim potvrdit/vyvrátit mýty o tom, ze DISI je nic moc motor (malá pružnost)?
Chci si udělat radost - takže na peníze až tak nekoukám. Má smysl si připlatit za 2,5, nebo DISI neni tak spatnej? Měl někdo možnost porovnat jizdní výkony obou motorů v praxi?
chci si udělat radost novou-starou Mazdou 6 - chtěl bych model po faceliftu, tedy po roce výroby 2010. S autem toho moc nenajezdím a hlavně si chci užívat skvělých jízdních vlastností - proto nechci diesel. O šestku se zajímám delší dobu, co jsem tak vyčet k jednotlivým motorům:
1,8:
+ evoluce z GG/GY, takže osvědčenej motor
+ na běžnou jízdu stačí (předpokládám, že to pojede ca. jako Octavia s 1,6)
+ hezký auto s tímto motorem se dá sehnat pod 300.000 Kč
- jen průměrnej výkon - šestka s 1,8 nebude žádný "dělo"
- jen 5st. převodovka
- typická motorizace základních verzí - od TE Plus se nedodávala
2,0 MZR 108 kW
+ osvědčenej motor bez kurvítek
+ jede to slušně za solidní spotřebu
- dělal se jen do faceliftu
2,0 DISI 114 kW
+ dával se skoro do všech úrovní výbav
- přímovstřik - trochu citlivejší na kvalitu paliva než předchoží dvoulitr
- často lze číst kritiku na jeho pružnost - prý moc netahne...
2,5 125 kW
+ dával se do šestky od začátku výroby, v pofaceliftových autech už to bude vychytanej motor
+ rozumná spotřeba, hezky to jede
- dával se jen do nejvyšších výbav, cena ojetiny atakuje 400.000 Kč
- je jich málo - ale na auto nechvátam a počítám s dovozem
Je nějaký plus nebo mínus, který jsem nahoře neuved?
Můžete mi prosim potvrdit/vyvrátit mýty o tom, ze DISI je nic moc motor (malá pružnost)?
Chci si udělat radost - takže na peníze až tak nekoukám. Má smysl si připlatit za 2,5, nebo DISI neni tak spatnej? Měl někdo možnost porovnat jizdní výkony obou motorů v praxi?
Poslední úprava: