• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Křupání pod levým a pravým podběhem při jízdě do kopce / na nerovnostech

Ja som bol na garančke v piatok a tiež som im toto dopredu nahlásil, žiaľ nestihli naskladniť tie návleky tak mi to nespravili, ale jakmile ich budú mať tak by mi mali volať a idem to dať aj ja, som rád, že teraz už viem, že to asi pomôže.
 
Ja som bol na garančke v piatok a tiež som im toto dopredu nahlásil, žiaľ nestihli naskladniť tie návleky tak mi to nespravili, ale jakmile ich budú mať tak by mi mali volať a idem to dať aj ja, som rád, že teraz už viem, že to asi pomôže.
Zatiaľ je to pomohlo, jazdím už druhý deň od opravy a žiadne zvuky ani pri veľkých nerovnostiach.
 
Chlapci, vŕta mi v hlave, prečo to niekomu puká a niekomu nie. A dokonca len niektore vyr.cisla...Ved ak je to konstrukcny problem (ze je potrebne tie pruziny obalit gumou v niektortej ich casti pri dotyku na ich podlozku ci na podbeh ci kde vlastne sa ten dodatocny navlek dava) tak by to malo robit kazdemu s CX-5 ci CX-3 a potom by urobili snad zvolavacku...Ale preco to robi len niekomu? Ja mam teraz na CX-5 cca 20tis km a nic nepuka. Mam auto kupene v marci 2018. Zaujimalo by ma, ake datumy vyroby maju ti, co im to puka...O aku vyrobnu chybu a coho sa teda jedna? Nedava mi to akosi logicke vysvetlenie...
Pozn.: Bolo by super, keby kazdy mal pri svojom profile udaje o aute, ktore vlastni a ktorom sa toci debata...
 
Chlapci, vŕta mi v hlave, prečo to niekomu puká a niekomu nie. A dokonca len niektore vyr.cisla...Ved ak je to konstrukcny problem (ze je potrebne tie pruziny obalit gumou v niektortej ich casti pri dotyku na ich podlozku ci na podbeh ci kde vlastne sa ten dodatocny navlek dava) tak by to malo robit kazdemu s CX-5 ci CX-3 a potom by urobili snad zvolavacku...Ale preco to robi len niekomu? Ja mam teraz na CX-5 cca 20tis km a nic nepuka. Mam auto kupene v marci 2018. Zaujimalo by ma, ake datumy vyroby maju ti, co im to puka...O aku vyrobnu chybu a coho sa teda jedna? Nedava mi to akosi logicke vysvetlenie...
Pozn.: Bolo by super, keby kazdy mal pri svojom profile udaje o aute, ktore vlastni a ktorom sa toci debata...
Napr. ja mám auto od polovice januára, mám najazdených cca 22 tis. km a začalo mi to pukať len okolo 15 tis. km najprv občas, a čím ďalej viac (alebo som viac a viac na to citlivý).
 
Chlapci, vŕta mi v hlave, prečo to niekomu puká a niekomu nie. A dokonca len niektore vyr.cisla.....
Nie je to domenou 2.5 motorov? Kvoli vahe alebo nieco take? lebo tiez som pocul, ze ti co maju 2.0 su bez pukania. Nam to robi na 2.5 skoro od zaciatku...
 
Ved prave to ma zaujima, ake suvislosti su s tym spojene (ake motory, ake datumy vyroby, aky najazd km ci podobne). Asi by som sa mal previezt s niekym, komu to puka, aby som to vedel identifikovat v zaciatocnom stadiu aj ja, ak sa to zacne objavovat :)
P.S. Asi by sme sa (napr. aspon slovaci ci ina skupina) s CX-5 mali obcas stretavat na nejakych minizrazoch ;)
 
Ved prave to ma zaujima, ake suvislosti su s tym spojene (ake motory, ake datumy vyroby, aky najazd km ci podobne). Asi by som sa mal previezt s niekym, komu to puka, aby som to vedel identifikovat v zaciatocnom stadiu aj ja, ak sa to zacne objavovat :)
P.S. Asi by sme sa (napr. aspon slovaci ci ina skupina) s CX-5 mali obcas stretavat na nejakych minizrazoch ;)
Odkiaľ si? Preveziem ťa.
 
Super, tak sa mozme spojit, aj vcera som isiel cez Poltar ;) Som fakt zvedavy ako to pocut v aute...
Pokojne, tak keď pôjdeš zase okolo tak pred tým napíš a dohodneme sa, prípadne občas aj ja idem tvojim smerom tak sa viem zastaviť (tak raz za 2-3 týždne).
 
Tak dnes som bol v servise, návleky na predné pružiny nainštalované, za 2hod som si bol pre auto. Bol som sa povoziť po meste a zatiaľ paráda, tichučko, ani ťuk! Dúfam, že som to nezakríkol a že to tak vydrží
 
Tak dnes som bol v servise, návleky na predné pružiny nainštalované, za 2hod som si bol pre auto. Bol som sa povoziť po meste a zatiaľ paráda, tichučko, ani ťuk! Dúfam, že som to nezakríkol a že to tak vydrží
Ak sa môžem opýtať, kde ti to robili?
 
Chlapci, vŕta mi v hlave, prečo to niekomu puká a niekomu nie. A dokonca len niektore vyr.cisla...Ved ak je to konstrukcny problem (ze je potrebne tie pruziny obalit gumou v niektortej ich casti pri dotyku na ich podlozku ci na podbeh ci kde vlastne sa ten dodatocny navlek dava) tak by to malo robit kazdemu s CX-5 ci CX-3 a potom by urobili snad zvolavacku...Ale preco to robi len niekomu? Ja mam teraz na CX-5 cca 20tis km a nic nepuka. Mam auto kupene v marci 2018. Zaujimalo by ma, ake datumy vyroby maju ti, co im to puka...O aku vyrobnu chybu a coho sa teda jedna? Nedava mi to akosi logicke vysvetlenie...
Pozn.: Bolo by super, keby kazdy mal pri svojom profile udaje o aute, ktore vlastni a ktorom sa toci debata...
Asi záleží, kedy bolo auto vyrobené. Ja som kupoval auto v decembri 2018 (G160 AWD, manuál), vyrobené bolo tuším v septembri. No a mne to začalo pukať na jar.
Takže asi u neskor vyrobených modelov tú závadu odstránili, možno tie návleky na pružiny dávajú už od výroby.
 
Pokojne, tak keď pôjdeš zase okolo tak pred tým napíš a dohodneme sa, prípadne občas aj ja idem tvojim smerom tak sa viem zastaviť (tak raz za 2-3 týždne).
Keď pôjdeš cez ZV, daj vedieť aspoň deň pred tým, som na to pukanie veľmi zvedavý...
 
Páni,
mám MAZDU CX-5, 2,5l benzín, REVOLUTION TOP, r.v. 2017, kupované november 2017,
najazdených 13.000km.
Puknutie registrujem cca posledných 5.000km a vychádza z pravej časti podvozku, viac spredu ako zozadu.
Nasimulovať to viem keď pomaly schádzam napr. z retardéra a mám pootočené kolesá.
Keď idem na retardér s rovnými kolesami, tak to lupnutie nie je počuť.
Takmer na 100% je možné lupnutie - puknutie nasimulovať pri výjazde napr. z podzemnej garáže,
pri pootočených kolesách v momente, keď sa predná náprava dostane na rovnú cestu
a zadná náprava je ešte na naklonenej ceste, alebo ako sa spomína vyššie, pri zjazde z obrubníka
/vtedy sú vlastne tiež kolesá pootočené/
 
Back
Top