• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Na Slovensku je to so zarukou rovnako ako v CR: 3+2 roky. Vybavy su rovnaken v CR, SR, Rakusku a mozno Madarsku.
Zkusím se po tom podívat. Někde jsem to četl v tom Mazda časopise, co Ti dají v servise a docela mě to překvapilo. A nebo nás lakují :)
 
jo jo, já si Mazdu přivezl z Německa protože jsem chtěl benzín a potvrzuji, že na dveřích tlačítko slouží k centrálnímu zamykaní a odemykání. Netušil jsem, že u nás je tomu jinak :-O
 
Když jsem M6 kupoval v 12.2015, tak u nás nebyl v nabídce střešní šíbr (okno), v Německu ano.
To se mi nezda. Ja jsem kupoval stejnou modelovou radu - objednaval jsem v kvetnu 2015 a auto dostal v zari 2015 a jsem presvedcen, ze stresni okno v ceniku bylo. Jestli ale pak v praxi objednat neslo (cemu bych se nedivil), to nevim. Ja o nej zajem nemel. Ale do dnes jsem na otazky, co to je za vybavu, odpovidal, ze ta nejvyssi benzinova, co vubec jde, jen bez stresniho okna.
 
tak jsem to dneska zkoumal i s dalšími Mazďáky po motokárách a kontrolku media do ostřikovače nejspíš nemám, leda by se zobrazovala v levé části - tam kde je digitální ukazatel množství paliva , i-eloop, atp...

@JPS na svojí GH tuhle kontrolku má, při otočení klíčkem před startem nesvítí a je v aree ukazatele teploty chladící kapaliny

@MartinJ a kontrolku na palubce máš ?

@shr3k že by nastal čas založit topic o výbavách GJ/GL ? :D
 
Green stuffy pekelně práší ... a Yellow taky. Skvěle brzdí a nepráší Red stuff, ale netuším, jestli existujou pro tvoje auto. Na GJ neexistujou :(
Tak na GJ by meli jit tyto => RED STUFF DP32170C dopredu a DP32171C dozadu
 
No ja jen, ze jsem byl dlouhodobe v kontaktu s @Max6-em kvuli tomu, ze jsem chtel EBC na sve auto. Puvodne prave RedStuff, ale ty se vubec nedelaly, jen Green a Yellow. A i s temi Yellow byl do dnes problem, ze se nedelaly pro zadek ve variante pro elektronickou parkovaci brzdu. Az ted se nove na tento rok objevily v katalogu, ale i tak jeste nejdou koupit.
 
S cernejma kolama te nemusi trapit, ze prasi ;) ja cekam na Redstuffy, s chuti je vymenim za zluty
 
Ale ja je mam i cervene! :D Takze ve ctvrtek pujdu na Yellow a az je sjedu a jestli uz budou na trhu Red, tak vyzkousim Red ;).
 
Chlapci zlatí,potřeboval bych znát váš názor.Mám možnost koupit Mazdu 6 GJ 2,5, benzín,2013 automat za celkem slušnou cenu.Má ale jednu věc,z které mám strach.Má najeto 213 000km,maximální výbava,elektr.serviska až do konce,nové brzdy.Je to ze servisu Mazda,nejlepších referencí na sev.Moravě.Mám se bát tohoto nájezdu?Co motor,je to držák?Nebude žrát olej?Olej byl měněn po 12-15 000km.Budu vděčný za všechny vaše rady.Mám GH 2,5 a jsem moc spokojený,ale rok 2008.V čem je GJ lepší a horší?
 
Já nemám zkušenosti s Mazdami tak velké, jako místní odborníci, ale mohu Ti odpovědět aspoň tohle:

Motor mi olej určitě nežere a co jsem si přečetl na internetu, tak benzín 2,5L je spolehlivý motor. Sice jsem nedávno zaslechl, že údajně nemá rád kratší trasy podobně jako diesel, ale bylo to stylem "jedna bába povídala". Na žádném fóru jsem v tomhle směru nenarazil na kritiku nebo nespokojeného majitele, na rozdíl od všeobecně známého průšvihu u Skyactiv dieselů.

V čem bych řekl, že bude GJ lepší než GH, to bude odhlučnění. Kolega v práci má GH, jel jsem s ním do Vídně a po 2h už byl ten aerodynamický hluk opravdu nepříjemný. Taky si myslím, že nová šestka je pohodlnější. Na rozbité cestě je taková plavnější a nevadí jí až tak moc výmoly. V předchozí generaci jsem dost výrazně slyšel rány od podvozku. U mé GL se ve stejném místě ozve jen takové tlumené hupsnutí. Auto mi přijde jakoby robustnější. Celkově bude nová Mazda lépe vybavená, modernější elektronika i kvalitnější materiály v interiéru.

Horší asi bude v pocitu z řízení, prý není až tak komunikativní, jako u starší generace. To nedokážu objektivně posoudit. Někde v diskuzi se o tom bavili majitelé, že GJ/GL je dálniční koráb na pohodlné cestování. S GH je více radostí na okreskách. Tak asi tak. :)
 
není až tak komunikativní, jako u starší generace.

měl jsem GH a tohle bych nepodepsal. Obě auta jsou velmi komunikativní, GJ je možná malinko méně agilní než GH, ale sotva znatelně.

Co se podvozku týká, napsal bych to úplně naopak, ale je to dáno nejspíš kolama. Na GH jsem měl 17 na GJ mám 19. GH jsem prodával se skoro dvěma sty tisíci km na hrbu a tlumiče měly kolem 80ti % . Na GJ s 19tkama budou tlumiče brzo na výměnu (mám 88tkm)
 
převodovka je skvělá, závidí mi ji každý majitel jiného auta s automatem. Naposled včera ji kolega, co se vozí v novém SuperBu cestou na oběd velebil, stejně tak v porovnání novým s Volvem XC 90 i 60 to řadí daleko líp.....

víceméně si převodovka žije svým životem a nevíš o ní ať už jedeš pianko nebo push hard ....
 
Ta převodovka není špatná, ale ze bych o ni nevěděl říci nemůžu, ráno když je to studené rádi trochu “cukaveji” a v horském terénu je to trochu DJ a hází větší kvality než bych tam nechal já, ale to se da vždy kompenzovat ručním volicem. Uvítal bych nějaké dětské kick down nastavení které by třeba radili kolem 5500-5800 a netocilo až těch 6500. Nicméně velká spokojenost po 4000 kN které jsem od koupi za 2 měsíce najel.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
tak všechny automaty mají tendenci podtáčet, to je jasný... a v horský terén beru jako extrémní situaci. Jasně, tak si to v serpentinách hodím do pádel, protože to zbytečně furt řadí.... cukání při studeném ránu pozoruju jenom vyjímečně a i to je podle mě celkem standardní chování automatu .... prostě ztuhlý medium ....
 
Back
Top