• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Dělá i mě na 2,5 benzinu. Upozorňoval mě na to i dealer při předváděcí jízdě, ať se nelekám, že to takto točí jen na začátku po nastartování . Většinou pozoruji při studeném motoru.
 
Z ničeho nic se mi přestala ztlumovat automaticky přístrojovka a budíky, všechno mám nastavené na automat, nic jsem neměnil, nějaký tip???
 
Z ničeho nic se mi přestala ztlumovat automaticky přístrojovka a budíky, všechno mám nastavené na automat, nic jsem neměnil, nějaký tip??
Rozsviť světla ručně a si nastav intenzitu podsvícení palubky/budíků. Potom se intenzita podsvícení palubky bude měnit zase automaticky podle toho jestli jsou rozsvícený nebo zhasnutý světla.;)
 
Poslední úprava:
V manuálu píšou, že režim auto funguje v závislosti na rozsvícených nebo zhasnutých světlech, což je nesmysl. Svítím furt a ráno před 6.00 h když jedu do práce, jasně vidím jak se zničehonic při rozednívání rozsvítí přístrojovka a středový displej. Na noc to mám dost ztlumený. Takže to snímá určitě nějaký čidlo na čelním skle.
 
Rozsviť světla ručně si nastav intenzitu podsvícení palubky/budíků. Potom se intenzita bude měnit zase automaticky podle toho jestli jsou rozsvícený nebo zhasnutý světla.;)
Zitra to zkusím. Kde je prosím tě čidlo, které to snímá? Chtěl jsem nasimulovat den, ale nějak nevím kam svítit, abych to oblbnul
 
Na čelním skle za zrcátkem. Teď nevím který to přesně je, ale když to zakreješ rukou (na světle venku za dne) tak to poznáš;)
 
A jde to udělat i obráceně, že bych na to teď večer svítil a auto přeplo na denní svícení?
 
A jde to udělat i obráceně, že bych na to teď večer svítil a auto přeplo na denní svícení?
Jojo, ale ideálně klasickou žárovkovou svítilnou (silnějšího svitu). Nevím proč ale moje bejvalý BM nechtělo moc reagovat když jsem na to svítil LEDkovou svítilnou (asi byla moc slabá)
 
Tak se mi to taky nepovedlo, ten senzor je nějaký chytrý. Zkusím zítra přes den opačnou metodu, při automatických světlech zakryju čelní sklo a uvidím jestli palubka zareaguje
 
Tak se mi to taky nepovedlo, ten senzor je nějaký chytrý. Zkusím zítra přes den opačnou metodu, při automatických světlech zakryju čelní sklo a uvidím jestli palubka zareaguje
Tak kdyby nic nepomohlo tak víš jak... Odpoj mínus, počkej 20 vteřin a zapoj mínus:) Tím se opraví 99% problémů:joy:
 
Hurá podsvícení funguje, asi pomohlo to přepnutí světel do normálu nastavení podsvícení a přepnutí světel zpět na automat.
Teď řeším problém s baterií v klíči. Měnil jsem ji ani ne před 3 měsíci a teď mi občas auto hlásí, že je slabá baterie. Je pravda, že jsem kupoval plato CR2025 někde z netu a třeba můžou být špatné.
Ale může mít vliv to, že mám auto zaparkované vedle baráku a klíč je doma za dveřmi cca 3 metry od auta??? Vysílá stále nějaký signál???
 
@vladas75 Mě už se stalo že jsem v hodinářství přímo na krámu vyzkoušel celý plato baterek (maxell) a měly všechny vadný/totál vybitý.
Pak jsou koupil u ťamana za pár drobnejch a vydržela klasicky rok/rok a půl.
 
Hurá podsvícení funguje, asi pomohlo to přepnutí světel do normálu nastavení podsvícení a přepnutí světel zpět na automat.
Teď řeším problém s baterií v klíči. Měnil jsem ji ani ne před 3 měsíci a teď mi občas auto hlásí, že je slabá baterie. Je pravda, že jsem kupoval plato CR2025 někde z netu a třeba můžou být špatné.
Ale může mít vliv to, že mám auto zaparkované vedle baráku a klíč je doma za dveřmi cca 3 metry od auta?? Vysílá stále nějaký signál??
Nevim, jestli je to tvuj pripad, ale sve hraje i teplota, ve ktere klic mas. Je to stejne u kazde baterie, s poklesem teploty klesa i "vyteznost" energie. Mne se tohle stalo letos v zime u pul roku stareho auta, kdyz jsme se vracel k autu po celodennim lyzovani, kdy jsem mel klice cely den v kapse bundy a pekne mi tam vymrzly :) Baterii jsem nemenil a od te doby se pak uz hlaska slabe baterie neobjevila. Tak me napadlo, jestli u tebe "doma za dvermi" (predpokladam nekde v predsini) proste jen neni chladneji a klic neni proste jen "studeny". Par poslednich dnu se dost ochladilo a "za dvermi" mohlo byt chladneji nez obvykle. Mimochodem, nemyslim si, ze by hralo roli to, jak daleko od auta klic je.
 
Ták tedy :) dnes návštěva u Shr3ka a výsledek je 192 koní a 480 Nm. Co bych tak řek - ty voe, konečně to trochu jede :p Zatím si holka zvyká a já taky, že je to pořád ropák. Moc se jí nechtělo podřazovat, jede si na 6 a na 2000 ot, tak jí manuálně dám 2 dolu a otáčkoměr s tachometrem začnou upalovat doprava. A já si musím říkat,že tohle je pořád ten samý nízkootáčkový diesel a ne benzíňák. Ale už si na řazení zvyká a začíná podřazovat líp po cca 100km, které jsem si byl s touhle úpravou projet. Nemělo to úplně ten WOW efekt, co jsem měl po první úpravě ze 110kw na 129kw, teď jsem na 141kw a poznat to celkově je. O ceně co to stálo ani nemluvit, to nestojí za zmínku. Já jsem spokojenej. :heart:
 
, Zdravím vás pánové. malý dotaz. Je možné na M6 rok výroby 2017 1, 07kw koupit spojku někde v Autokelly a podobně?, nebo pouze originál v Mazdě. Díky za odpověď.
 
Děkuji za ukázku ale toto už jsem si taky našel, mě spíš zajímá zkušenost protože v servisu mi řekli že tyhle spojky od různých výrobců tam prostě nepasují že si musím koupit originál v Mazdě za cca 60 takže mě spíš zajímala vaše zkušenost. Jestli někdo už měnil u tehle nové Mazdy spojku... Díky...
 
Zdravím, vyzná se tady někdo v označování typu M6? Mě není jasné, že zde jsen v diskuzi Mazda6 (GJ/GL), tedy asi poslední model. M6 jsem pořídil v 06/2019 (tedy poslední model), ale ve velkém techničáku mám napsán model Mazda 6 GH. V originální dokumentaci k autu je uvedeno: Mazda - type: GH - Variant: 627 - Version 6BVV00. Nikde žádné GJ/GL. Tak jak to vlastně je? Kdo vymýšlí ta označení? To by mne zajímalo :)
 
Back
Top