• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

Děkuji hned na to kouknu :) Jinak v rychlosti pár poznatků po odjetí 2000 km. Nejdřív to co se mi líbí - skvělá převodovka, podvozek auta a vůbec všechny jízdní vlastnosti. Skvělý design je hlavní ambici mého rozhodnutí k zakoupení takže nemusím nějak rozepisovat. Teď věci, které mě trošku zklamali. V pátek přestalo fungovat USB vstup. Co jsem se dočetl na forech Mazdy CX-5 v UK je to celkem častý problém. Uvidíme na servise jak se s tím popasují. Absence předních senzorů ( ikdyž je v prvním letáku psali ) následně se mi omluvili, že se jednalo o tiskařkou chybu a byla tím myšlena zadní couvací kamera. Kvalita reproduktorů BOSE. Ve předu je to nádhera x vzadu už je to tragedie - zkoušel jsem s tím něco udělat skrz nastavení ale bohužel bez zlepšení. Jenom taková vsuvka pro možné zájemce typu REVOLUTION TOP. Subwofer od BOSE, který se dává do kufru Vám "ukradne" druhé dno, takže kufr už opravdu bude jen na dva malé kufry a jedny boty :) Jinak pro někoho ještě velmi úsměvná věc při prvním výjezdu mimo městu jsem měl nehodu, kdy paní neviděla že před ní stojí kolona aut na přejezdu a nebourala tři auta před sebou. Já byl ten poslední :/ 8.12.2015 jde auto na výměnu zadního nárazníku, dvou couvacích senzorů a výstuhy. Hold smůla :) posílám i foto...
22988513080_f33c064af4_o.jpg
22916408649_104f948da7_o.jpg
23176045142_e341ce7fbf_o.jpg
 
Dobrý den, koupil jsem si MAZDU cx-3 / 2.0. benzín / TOPrevolution. Auto mám právě dneska měsíc a pořád jsem nepřišel na funkci comming home a leaving home. V menu je vše nastavené v pořádku ale auto se prostě nerozsvítí. Jaké máte zkušenosti Vy?
Ja jsem to zkousel take nastavit u nove M6 a take mi to nesviti. Ale nejak me to netrapilo, tak jsem se v tom nejak extra nestoural, ze to vyzkousim jindy. Takze by me to take zajimalo, jak spravne na to.
 
Reaguju čistě na fotku toho subáče v kufru: COŽE ??????? U celý nový modelový sestavy se dává subáč do palubky a tady to nasejou oldschoolově do rezervy ?
Jinak neměj strachu,když si koupíš dojezdoví kolo,tak tenhle subáč do něj jde vložit - můžou potvrdit majitelé GG/6MPS a nevim čho ještě
 
Poslední úprava:
Šel jsem ty systémy osvětlení při příchodu/odchodu vyzkoušet.

ODCHOD od auta: Vše vypnuto, před zavřením dveří "světelnou houkačkou" rozsvítím. Nastavený čas zhasnutí to odměřuje od uzavření dveří. Popis v manuálu na straně 4-64.

PŘÍCHOD k autu: Auto MUSÍ mít rozsvícena alespoň obrysová světla! Není to zrovna asi ideální... Po odemčení DO se zapnou hlavní světla. Popis v manuálu na straně 4-65, 4-60 a následující tabulka funkce osvětlení.
 
Aha, to me tedy nenapadlo, ze pro to clovek jeste musi manualne neco delat. Evidentne jsem necetl manual dostatecne detailne. Diky za popsani.
 
Aha, to me tedy nenapadlo, ze pro to clovek jeste musi manualne neco delat. Evidentne jsem necetl manual dostatecne detailne. Diky za popsani.
Šestka to může mít propracovanější, ale princip bude asi stejný. Jo, hold bez patřičného prostudování manuálu a současného ošahání auta některé funkce člověk ani neobjeví nebo je zapomene. CX-3 má manuál o 700 stránkách! Je to psáno v duchu amerických návodů.....
 
Jinak musím tedy ještě ocenit jednu věc kterou jsem nenapsal výše a musím říct, že je to opravdu pecka. A to automatické přepínání dálkových a potkávacích světel. Fungují opravdu až neskutečně. Stačí aby auto zaregistrovalo před zatáčkou nebo horizontem světla vozu, který se blíží k nám a hned se přepnou do režimu potkávajících. Ihned jak auto opustí naší linii vlítnou dálkové. Největší záhadou pro mě je jak auto pozná, že příjíždím do vesnice nebo obce a ihned se přepnou na potkávající. Napadli mě dvě možnosti poznají dle navigace, že jsme v obci a nebo senzory vnímají více světla z okolí ( domy, pouliční lampy atd. ) ale opravdu musím říct, že dám pouze světla na auto ruce na volant a už se o nic nestarám :)
 
No mam matny pocit, ze v manualu se psalo i neco o rychlosti, dokonce mam pocit okolo 70 km/h? Nemuze to byt tim?
 
Já už ten manuál musím opravdu otevřít :D vždycky zkouším vše pokus / omyl ale je pravda, že tam opravdu bude hodně informací. Jinak určitě si myslím, že ty dálkové jsou i pod 70km za hodinu.
 
Já už ten manuál musím opravdu otevřít :D vždycky zkouším vše pokus / omyl ale je pravda, že tam opravdu bude hodně informací. Jinak určitě si myslím, že ty dálkové jsou i pod 70km za hodinu.
Tak, tak. Manuál str. 4-106, je to tam dost srozumitelně popsáno. Dálkové to zapíná cca od 30 km/hod., na potkávací cca ve 20 km/hod. nebo to reaguje na pouliční osvětlení apod.
 
Reaguju čistě na fotku toho subáče v kufru: COŽE ??????? U celý nový modelový sestavy se dává subáč do palubky a tady to nasejou oldschoolově do rezervy ?
Jinak neměj strachu,když si koupíš dojezdoví kolo,tak tenhle subáč do něj jde vložit - můžou potvrdit majitelé GG/6MPS a nevim čho ještě
Jsem si řikal, že jsem to u GY měl stejný :) Asi potřebovali vystřílet skladový zásoby :D

Šel jsem ty systémy osvětlení při příchodu/odchodu vyzkoušet.

ODCHOD od auta: Vše vypnuto, před zavřením dveří "světelnou houkačkou" rozsvítím. Nastavený čas zhasnutí to odměřuje od uzavření dveří. Popis v manuálu na straně 4-64.

PŘÍCHOD k autu: Auto MUSÍ mít rozsvícena alespoň obrysová světla! Není to zrovna asi ideální... Po odemčení DO se zapnou hlavní světla. Popis v manuálu na straně 4-65, 4-60 a následující tabulka funkce osvětlení.
Tak to je tedy hodně nepraktický, předpokládal jsem v tom jakous takous automatiku... Ten odchod od auta ještě budiž, ale to mám jako nechat celou noc svítit obrysovky, aby se to ráno rozsvítilo a já trefil k autu? :confused:
 
No tak jsem to taky vyzkoušel - je to jak říkáš :) 8.12. jedu do mazdy skrz opravu nárazníku + opravdu nefungujícího USB. Zkusím se poptat jestli by uměli ( a oni to umí ale je otázka jestli se jim bude chtít ) naprogramovat svícení coming/leaving home při režimu "auto"...
 
No tak jsem to taky vyzkoušel - je to jak říkáš :) 8.12. jedu do mazdy skrz opravu nárazníku + opravdu nefungujícího USB. Zkusím se poptat jestli by uměli ( a oni to umí ale je otázka jestli se jim bude chtít ) naprogramovat svícení coming/leaving home při režimu "auto"...
Ten ODCHOD je v pohodě, to maká při každé poloze vypínače světel. Ten příchod je nepraktický...

To jedeš do Ústí nad Orlicí?
 
Jojo s odchodem to je pravda. Příchod je na nic :/ Ano, zatím jsem tam s nima spokojenej :) Jinak další zjištění pokud párujete telefon s operačním systém Android můžete si na displayi přečíst smsky i emaily. Iphone umí je kontakty a přístup k SMS a emailům se Vám nepodaří :)
 
Poslední úprava:
Mám podezření, že odběr proudu z baterie v klidu při nezamčeném autě (v garáži) je o něco větší jak u zamčeného. Zjistil jsem to dle "udržovací" nabíječky, která při odemčeném autě nebyla schopna dotáhnout napětí na 13,6 V (to se odpojí), ale stále do baterie "tlačila" pár mA... Po zamčení to "maká" jak má. Na 13,6 V se odpojí a jen občas tam pustí trochu energie, aby baterie byla na 100 % nabitá.
Tato informace bude asi zajímat ty, co mají auto v garáži a také ho nezamykají.

V jedné diskuzi jsem narazil na toto téma. Citace: ..."Problém současných akumulátorů nejsou akumulátory, ale konstrukce vozidel. Každý nesmysl je připojen na datovou sběrnici CAN-bus, která je trvale pod napětím a odpojuje se pouze zčásti až úplným zamčením vozidla. A právě to si řada řidičů neuvědomuje, kdy například v garáži rodinného domu auto nezamykají. Akumulátor tak zůstává zatížen...."

Doplnění:

Šel jsem to změřit. Neodpojoval jsem baterii, ale porovnal jsem proud z nabíječky při ustáleném stavu odemčeno/zamčeno. Rozdíl dělá cca 35 mA! Takový zdánlivý malý proud "sežere" za měsíc z kapacity baterie cca 20 - 25 Ah (Jelikož pokles kapacity baterie není lineární v závislosti na zatížení, stejně tak pokles napětí, pak ta hodnota je pouze orientační!). Závěr je jednoznačný: AUTO ZAMYKAT!!!
Tento problém bude asi u všech značek....

28.2.2016
Doplnění - upřesnění:

U nezamčeného auta se odběr po delší době (více jak asi 30 min.) stabilizuje na hodnotách odpovídajících autu zamčenému. Pak ten předešlý závěr je chybný!!!
 
Poslední úprava:
Zdravím, jak jste na tom s vypalovanou hudbou na dvd disk? Já dneska si vypálil DVD a hlásí mi to chybu disku. Zkusil jsem i originální DVD například s filmem ( podle manuálu by to mělo fungovat ) a taky nic. Nějaký typy nebo zkušenosti?
 
Zdravím, jak jste na tom s vypalovanou hudbou na dvd disk? Já dneska si vypálil DVD a hlásí mi to chybu disku. Zkusil jsem i originální DVD například s filmem ( podle manuálu by to mělo fungovat ) a taky nic. Nějaký typy nebo zkušenosti?

Bohužel, já to v autě nepoužívám...
 
Zdravím, jak jste na tom s vypalovanou hudbou na dvd disk? Já dneska si vypálil DVD a hlásí mi to chybu disku. Zkusil jsem i originální DVD například s filmem ( podle manuálu by to mělo fungovat ) a taky nic. Nějaký typy nebo zkušenosti?

Podle manuálu to funguje? Tak stránku nalistuj před prodejcem a ať ti předvede jak to funguje. Jestli se mu to nepovede, je na tobě jak moc budeš trvat na uvedení vozu do stavu deklarovaného výrobcem v návodu.
Tipuju, že mechanika v CX-3 je stejná jako v CX-5. Tedy CD-ROM, ne DVD-ROM.

Pokud ti jde o přehrávání videa v MZD connect, probíralo se to tu. Jde to, ale dře to (a dost).
 
Zdravím, jak jste na tom s vypalovanou hudbou na dvd disk? Já dneska si vypálil DVD a hlásí mi to chybu disku. Zkusil jsem i originální DVD například s filmem ( podle manuálu by to mělo fungovat ) a taky nic. Nějaký typy nebo zkušenosti?
Zkoušeli jsme origo hudební CD za jízdy a no problem
 
Back
Top