• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

No nevím jestli zrovna na stránce fanoušků Mazdy je super říkat, že se tu někdy bude prodávat auto, který bude novýmu majiteli říkat, že byl servis proveden a on si pak v domění že je to auto "sednout a jezdit" vytentononcuje motor třeba tím že usmaží olej protože ho dvojnásobně přejede, ale tak je to každýho věc a mě do toho ve výsledku nic není.

Servisní klíček i bez provedení servisu si vyresetuješ v infotainmentu v aplikacích - údržba. Tam si pak jen vybereš co chceš vyresetovat (prohlídka, kola, olej).
 
Poslední úprava:
Nerozumím tomu proč mě hned obviňujete z nějakého podvodu. Autu bude v lednu 7 let, má každoroční údržbu, je garážovaný a je na něm najetých 56 tisíc km. Takže když si to logicky spočítáte, tak každoročně je na něm najeto kolem cca 8 tisíc km. Takže nic co by ohrozilo motor nebo jiné "choulostivé" součásti. Jsem s ním maximálně spokojený, tedy až na ten servisní tým v Liberci. Prostě chci jen změnit a obnovit vozový park, tak co je na tom divného?
Přesto za jakýsi návod děkuji.
 
Nerozumím tomu proč mě hned obviňujete z nějakého podvodu. Autu bude v lednu 7 let, má každoroční údržbu, je garážovaný a je na něm najetých 56 tisíc km. Takže když si to logicky spočítáte, tak každoročně je na něm najeto kolem cca 8 tisíc km. Takže nic co by ohrozilo motor nebo jiné "choulostivé" součásti. Jsem s ním maximálně spokojený, tedy až na ten servisní tým v Liberci. Prostě chci jen změnit a obnovit vozový park, tak co je na tom divného?
Přesto za jakýsi návod děkuji.
Vozový park si obměn dle libosti, ale když prodáváš auto, které vyžaduje pravidelný servis a ty ho už nechceš platit, můžeš auto prodat i se svítící kontrolkou, ať nový majitel ví, co má kdy dělat. Ale když kontrolku zhasneš a potřebu servisu utajíš, je to podvod. Jiný důvod pro zhasnutí kontrolky prostě není.
 
Nerozumím tomu proč mě hned obviňujete z nějakého podvodu. Autu bude v lednu 7 let, má každoroční údržbu, je garážovaný a je na něm najetých 56 tisíc km. Takže když si to logicky spočítáte, tak každoročně je na něm najeto kolem cca 8 tisíc km. Takže nic co by ohrozilo motor nebo jiné "choulostivé" součásti. Jsem s ním maximálně spokojený, tedy až na ten servisní tým v Liberci. Prostě chci jen změnit a obnovit vozový park, tak co je na tom divného?
Přesto za jakýsi návod děkuji.
Kupoval jsem auto záměrně z rozsvíceným klíčkem (kilometry rezerva, ale datum prošel). Olej filtr jsem po koupi samozřemně měnil hned, ostatní bylo ok takže jen olej. Každý nový majitel by to měl udělat nezávisle co je psáno. Jenže ty v tom leda tak uděláš zmatek, a jestli to zatajíš, nebo nějak obejdeš.. nezapomeň, že nový majitel má půl roku záruku na skryté závady, a jestli by se mu z autem něco stalo tak tě na blbém klíčku může pěkně potrápit...Jednal bych na rovinu a budeš z obliga, 7 let už není nutný autorizák
 
Vozový park si obměn dle libosti, ale když prodáváš auto, které vyžaduje pravidelný servis a ty ho už nechceš platit, můžeš auto prodat i se svítící kontrolkou, ať nový majitel ví, co má kdy dělat. Ale když kontrolku zhasneš a potřebu servisu utajíš, je to podvod. Jiný důvod pro zhasnutí kontrolky prostě není.
Jsi prostě zaujatý. Jde mi jen o to aby mi to ten půl rok nesvítilo, je to protivné. Samozřejmě že to prodejci nebo novému majiteli oznámím. Mimochodem, úplně lehce se servisní zásahy dají zjistit z elektronické servisní knížky. A tu si přece potencionální kupce vždycky zkontroluje.
Takže ještě se ti něco nelíbí?
 
Ahoj vsem,
mam v umyslu si poridit CX 3, benzin, manual, G121, r.v. 2018, s elektronickou parkovací brzdou, s nájezdem do 40000 km.
Četl jsem tu o problémech s chladičem klima, jen doufám, že od roku 2017 je to už vychytane.
Mam Mazdu 3, G120, 2015, manual, kterou asi, ač nerad, pustim do sveta.
Chci se jen zeptat, na co si dat u CX 3 - ky pozor. Mam v planu ji koupit v Nemecku, od autorizovaneho autosalonu Mazda.
A též, jak si stojí elektronická ruční brzda s klasickou, která je s ohledem na možné budoucí problémy lepší (předpokládám, že elektronická má kabely od tlačítka až k brzdičům a na nich jsou motorky, nebo se mýlím)?

Díky předem za jakýkoliv podnět, nápad, zkušenost, připomínku.
 
Ahoj vsem,
mam v umyslu si poridit CX 3, benzin, manual, G121, r.v. 2018, s elektronickou parkovací brzdou, s nájezdem do 40000 km.
Četl jsem tu o problémech s chladičem klima, jen doufám, že od roku 2017 je to už vychytane.
Mam Mazdu 3, G120, 2015, manual, kterou asi, ač nerad, pustim do sveta.
Chci se jen zeptat, na co si dat u CX 3 - ky pozor. Mam v planu ji koupit v Nemecku, od autorizovaneho autosalonu Mazda.
A též, jak si stojí elektronická ruční brzda s klasickou, která je s ohledem na možné budoucí problémy lepší (předpokládám, že elektronická má kabely od tlačítka až k brzdičům a na nich jsou motorky, nebo se mýlím)?

Díky předem za jakýkoliv podnět, nápad, zkušenost, připomínku.
CX 3 čtvrtá ve spolehlivosti (zatím), někdo to sem dával..Brzdu neřeš, to tak je, když chceš mladší.. klima myslím ty první (svolavačka myslím), jinak klasika zadní pásy, zrcátka.. Jinak asi nic, prostě super auto
 
O zadnych problémech s EPB v M3 nevim a u CX-3 to bude podle me stejne?
Spis me zajima, co vede cloveka k prechodu z M3 do CX-3?
 
Diky moc za prvotni info.
Dobra otazka, ohledne prechodu od M3 na CX 3. Ženě se libi,jak auto, tak i Mondsteinweiß, mesicni bila, kterou M3 nema (Kdyby mela, mozna bych to uhadal :))) Tusim, ze CX 3 je na podvozku M2, takze je mensi. Je urcite vyssi, asi se z ni bude lip vystupovat, az budu v dedkovskem veku :))). A myslim, ze by mohla byt zivejsi vzhledem k podobnemu motoru a urcite nizsi hmotnosti. Protoze nevim, zda je to barvou na me soucasne M3 (Titanium flash) nebo necim jinym, ale v lete je rozpalena zvnejsku a i uvnitr.

Proste si rikam, ze bych zkusil jiny model.



Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Rozmlouvat ti to nebudu, jen me to zajimalo. Nevim, co za barvu presne je Mondsteinweiß, ale neco mi rika, ze by to mohla byt nejaka bila perlet, ve ktere se rozhodne BN delalo. No zajimalo me to kvuli te velikosti, nebot mne prijde M3 mala, resp. pro 1-2 lidi akorat (to zase bude flame), ale CX-3 je fakt mikro. Interier M3 vs. CX-3 neporovnatelny, M3 ma za me jiz dospely interier, CX-3 takovy prapodivny, pusobi lacine (opet se nechci nikoho dotknout). A o te zivosti by se dalo polemizovat, protoze aerodynamika. To vyssi nastupovani beru je benefit! Samozrejme 1000 lidi, 1000 chuti 👍

CX-3

Screenshot_20231119_181424.jpg

3 BM

Screenshot_20231119_181222_com.brave.browser_edit_25620548296610.jpg
 
Dekuji Ti za tabulky a prehled, vypada to, ze hmotnostni rozdil neni az takový, a Mondsteinweiß je nemecky nazev, preklad bila-mesicni kamen.Je to takova lehce sediva, nevim, jak to nejlepe popsat.
Jsme dva, proto premyslime o mensi variante Mazdy. Nicmene mas pravdu, ze kdyz jedeme na dovcu, tak bych si fakt neumel predstavit tam jeste nacpat 1 nebo 2 deti :).

Ja jsem tak 50 / 50 rozhodnuty. Nasel jsem jednu, ale 700 km daleko a to me dost odrazuje. Premyslel jsem i o CX 30, ale nejak me uplne neoslovila a CX 5,tak jsem se pri sve vysce 185 cm citil trochu ztraceny. Ale to jsou me subjektivní pocity, jak pises, co clovek to nazor.
Zjistil jsem tez, ze se da sehnat novejsi model M3 za stejne ne-li mensi penize, takze dalsi klinek do hlavy.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Back
Top