• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mini generálka

juska555

nový člen
10
Krásný nedělní podvečer. Chtěl jsem se zeptat na údržbu. Jsem úplný nováček, tak se nezlobte. Mám mazdu 3 bm 2015 2.0 88kw. Mám možnost vzít výhodně Miller oils značku ...
Chtěl jsem se zeptat na výměnu oleje ? Zda klasicky co 10k nebo podle servisu klidně větší interval ... Že prý jsou oleje kvalitnější jak dřív a tak stačí delší interval ? :D
Zajímaly by mě vaše zkušenosti jestli je nejlepší olej od Mazdy nebo můžu klidně vzít Miller ...
Dále bych chtěl doporučení na brzdovku... Jestli je to jedno nebo tam můžu dát tuto ? https://www.millersoils.cz/performance-brake-fluid-dot-11?c=411
Dále na olej v manuální převodovce .... Jestli Miller nebo máte ověřenější značku ?
Taky na chladící jestli Miller nebo máte něco lepšího nebo je to jedno ?
Dále se chci zeptat na Vámi doporučené aditivum ? Já používám toto https://www.millersoils.cz/petrol-power-ecomax?c=102
Dále jestli máte někdo zkušenosti se silnějším světlem do zpátečky aby nebyly problémy na technické ...
Ps: mám najeto nějakých 86000 km. Přeji hezký zbytek víkendu a těším se na diskuzi... Honza
 
Vpravo nahoře stačí použít tlačítko hledat a potom už se jen probírat kvantem nasbíraných informací a diskuzí ;)
atd.
 
Krásný nedělní podvečer. Chtěl jsem se zeptat na údržbu. Jsem úplný nováček, tak se nezlobte. Mám mazdu 3 bm 2015 2.0 88kw. Mám možnost vzít výhodně Miller oils značku ...
Chtěl jsem se zeptat na výměnu oleje ? Zda klasicky co 10k nebo podle servisu klidně větší interval ... Že prý jsou oleje kvalitnější jak dřív a tak stačí delší interval ? :D