• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Nákup ojeté Mazdy 6 s dieselem 2.2 Skyactiv-D

Zdravím pánové,asi mě zabijete…
Muzu koupit Mazda 6 2.2 nafta rok 2016,najeto 250000.Koupena v DE.Od 8000km servisovana v Mazdě v ČR.Je to komisni prodej.
Cena 190000…Je to fakt tak v prdeli s tím motorem,ze je to hop nebo trop?Dekuji moc za info.

Jezdím většinou město,ale každý den do prace po dálnici 25 km tam a zpět…jednou za 14 dni o vikendu dálnice 40 km…
 
zvlaštní že někdo po přečtení odkazů tady na stránkách ještě má odvahu jít do tohoto motoru :) asi máš rád adrenalinový sporty že :) jinak to nechápu...protože pochopím že někdo to auto koupí a neví o tom, ale jít do toho (neznámeho) s tím, že vím..to je odvaha :) Máš autoservis? Jako každý svého štěstí strůjce ale pokud opravdu chceš radu a zatím tě to tu neodradilo...tak opravdu tomuhle se vyhni..obzvlast potom co píšeš že jezdíš
 
zvlaštní že někdo po přečtení odkazů tady na stránkách ještě má odvahu jít do tohoto motoru :) asi máš rád adrenalinový sporty že :) jinak to nechápu...protože pochopím že někdo to auto koupí a neví o tom, ale jít do toho (neznámeho) s tím, že vím..to je odvaha :) Máš autoservis? Jako každý svého štěstí strůjce ale pokud opravdu chceš radu a zatím tě to tu neodradilo...tak opravdu tomuhle se vyhni..obzvlast potom co píšeš že jezdíš
Děkuji🙈
 
Zdravím pánové,asi mě zabijete…
Muzu koupit Mazda 6 2.2 nafta rok 2016,najeto 250000.Koupena v DE.Od 8000km servisovana v Mazdě v ČR.Je to komisni prodej.
Cena 190000…Je to fakt tak v prdeli s tím motorem,ze je to hop nebo trop?Dekuji moc za info.

Jezdím většinou město,ale každý den do prace po dálnici 25 km tam a zpět…jednou za 14 dni o vikendu dálnice 40 km…

Cena 190k je fajn, ale treba si odložiť ďalších 190k, zídu sa pri tomto motore.
Potom to snáď potiahne aj k 350k+ km a bude tu rekord.
 
Ahoj.Tak borec s tím najezdil 260000 a nic tam nedělal.(Tak asi rekordman😉)Krom pravidelné výměny oleje a komplet filtru…Ale přiznal,ze každý týden jezdil Brno-Praha.Ale děkuji za názory pánové👍
 
Zdarec pánové, mám GH 2,2D (chip) 2011, 320000km bez jediné závady na motoru. Naprostá spokojenost s autem, ale už přemýšlím o omlazení. Dnes jsem chtěl už jet pro GJ 2,2D 129 kW 2016, ale po čtení zdejšího fóra jsem to s velkým zármutkem zrušil. Já si teda volím diesel bohužel kvůli výkonu. Jo kdyby se do EU dovážela 2,5 v turbu tak je to jasná volba. No nicméně začínám hledat diesel po 2018. Chci manuál, sedan a ideálně šíbr. To budu hledat dlouho. Má někdo v ČR 2,5 v turbu?
 
Dnes som to trošku prevetral po diaľnici a môžem znovu riešiť servis... 🔧💸 z foto sa dá usúdiť pravdepodobne tesnenie pod hlavou (posledné čo mi ostáva je už asi naozaj iba ten upadávajúci nit na turbe). Inak túto zimu bol ešte jeden neštandardný problém a to, že unášač medzi hydromeničom mi šúchal o plát bloku motora (SH0210901A) prejavovalo sa to hnusným mechanickým zvukom pri studených štartoch.

20240430_162840.jpg
 
Zdarec pánové, mám GH 2,2D (chip) 2011, 320000km bez jediné závady na motoru. Naprostá spokojenost s autem, ale už přemýšlím o omlazení. Dnes jsem chtěl už jet pro GJ 2,2D 129 kW 2016, ale po čtení zdejšího fóra jsem to s velkým zármutkem zrušil. Já si teda volím diesel bohužel kvůli výkonu. Jo kdyby se do EU dovážela 2,5 v turbu tak je to jasná volba. No nicméně začínám hledat diesel po 2018. Chci manuál, sedan a ideálně šíbr. To budu hledat dlouho. Má někdo v ČR 2,5 v turbu?
Neviem akým zázrakom ti to vydržalo bez poruchy tolko jazdiť, ale už by som nešiel do diesla ani omylom.
Ja mám Subaru a tam sa kachle tiež sypali o 100šesť, zaritý kachliari tvrdili že sa to netýka všetkých, ale s nájazdom došlo na každého.
Potom sa začalo šíriť že sa to týkalo len prvej generácie a tie od 2010 sú už v pohode, len že prišli kilometre a nebolo, tak sa šeptalo že tie od 2013, - pre istotu 2014 už sú OK, ale znovu prišli kilometre a sypú sa tiež...

S tou Mazdou to vidím rovnako, sypali sa aj GH, aj GJ a budú sa sypať aj tie novšie, len potrebujú natočiť kilometre...

Ja ti poviem ako ja odporúčam vyberať auto - nájdi si adepta - kludne kachlovú Mazdu 6 a začni hladať všetko zlé čo k tomu dokážaeš nájsť a to bude presne to čo budeš riešiť aj ty. Celé týždne môžeš čítať ako sa sypú dieslové šestky, nehovorím o tých 2018+, ale ruku do ohna za spolahlivosť nikto nedá, prečo teda pokúšať.

Kamoš za tri roky utopil v dieslovej Grandi Vitare 5000€ (2x turbo, 1x celý motor, problém s DPF, EGR...) a stála 6500€ a ked som mu hovoril že je to zlý motor tak sa vtedy smial.
Teraz si kúpil GH 2.5i a je spokojnejší, žere to +- to isté ako kachlová Grand Vitara a nepotrebuje aspon štuple do uší
 
Pokud jezdí hlavně dálky po dalnici tak to problém není, my jsme měli v bývalé práci 2x GH a jedno BL s 2.2 a všechny měly přes 400 (BL skoro 500 když šlo pryč) na jednom ve 400 turbo, na druhým po 400 pz brzdič a bl bez většího problému. Jen spotřební věci jako olrje, gumy atd
 
...čo to je dlhé vzdialenosti?
Ja by som do diesla šiel jedine do nového kde je ZARUKA a musel by som robiť denne 100km+ aby som ho za 3-4 roky patrične zodral.
Pri jazdenkách kde počítadlo ukazuje 150tkm je to loteria. Ten čo to predáva, to bezstarostné obdobie v podstate vyjazdil a pri dnešných cenách servisu sa úspora diesla vie velmi rýchlo zmazať.
A ak majitel nemá žiadne zručnosti a je odkázaný iba na servis, tak ho oholia kolko ide pri každom úkone.
Ono aj ked majitel je akotak zručný tak na tom diesly neurobí takmer nič, môže vymeniť tak vzduchový filter...

Kto jazdí dlhé trasy tak aj na benzíne spraví dobrú spotrebu. Vyššiu ako na diesly, ale ja hovorím že dieslom dnes človek neušetrí. Jeden prúser a úspora za dva roky je fuč. Keby aspon kachlová Mazda nebola vysoko poruchová, ale práve že je...
Dieslové GJ dnes stoja to čo benzínové GH, prečo asi????
Internet je plný áut kde je motor kaput, alebo je nejaký problém...
Dobré auto pod cenu nikto nepredáva, za "dobrú cenu" sa predávajú tie problémové = dieslové Mazdy, dieslové Subaru...

Je to velmi jednoduché - kolko sa pýta za opravu KO motora, kde sú zodraté vačky a neviem čo všetko?
Vela? Tak si to nekúpim, nebudem sa spoliehať že "mne sa to hádam nestane"
 
Poslední úprava:
Back
Top