• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Nákup ojeté Mazdy 6 s dieselem 2.2 Skyactiv-D

Zdravím Vás všechny
Rád bych se zeptal mám možnost koupit "docela" levně Mazdu 6 Skyactive 2.2.D s automatem ve výbavě revolution. Auto je dovezeno z Francie a mám kompletní servisní historii která končila 2tis. km zpět.
Tudíž auto po kompletním servise. Samozřejmě jsem si pročítal celé fórum u kterého jsem strávil poslední asi 3 dny a vím co vše jsou s tímto autem za problémy.
I přesto jsem docela rozhodnutý že radši půjdu do Mazdy než do octavie nebo superbu.
Podle servisní historie vozu byl ve 122tis. měněn motor (teď najeto 238tis. všechno dálkové cesty) olej a další věci byly vždy měněny v autorizovaném servise.
Chci se jen zeptat koupit si toto vozidlo nebo se radši dívat po něčem jiném

Díky za odpovědi
 
Zdravím Vás všechny
Rád bych se zeptal mám možnost koupit "docela" levně Mazdu 6 Skyactive 2.2.D s automatem ve výbavě revolution. Auto je dovezeno z Francie a mám kompletní servisní historii která končila 2tis. km zpět.
Tudíž auto po kompletním servise. Samozřejmě jsem si pročítal celé fórum u kterého jsem strávil poslední asi 3 dny a vím co vše jsou s tímto autem za problémy.
I přesto jsem docela rozhodnutý že radši půjdu do Mazdy než do octavie nebo superbu.
Podle servisní historie vozu byl ve 122tis. měněn motor (teď najeto 238tis. všechno dálkové cesty) olej a další věci byly vždy měněny v autorizovaném servise.
Chci se jen zeptat koupit si toto vozidlo nebo se radši dívat po něčem jiném

Díky za odpovědi
Ještě dodám že je to rok výroby 2014
 
už jen to že byl motor vyměněny ve 120 a ted to ma 238 by mohl být takový zdvižený prst. Bohužel tenhle motor není o preventivní údržbě, TAm když se něco začne kazit tak je většinou na výměnu všechno :-( Je v tom ještě jeden začarovaný kruh...při tom nájezdu si řekneš..však já moc nejezdím...ale u tohoto motoru je to asi spíš právě problém a opačně pokud jezdíš hodně...při 235 budeš mít při troše štěstí najeto na motoru řekněme 280 za chvilku a to už bude nájezd motoru cca 150..což většinou na něm znamená velkej problém
 
Zdravím Vás všechny
Rád bych se zeptal mám možnost koupit "docela" levně Mazdu 6 Skyactive 2.2.D s automatem ve výbavě revolution. Auto je dovezeno z Francie a mám kompletní servisní historii která končila 2tis. km zpět.
Tudíž auto po kompletním servise. Samozřejmě jsem si pročítal celé fórum u kterého jsem strávil poslední asi 3 dny a vím co vše jsou s tímto autem za problémy.
I přesto jsem docela rozhodnutý že radši půjdu do Mazdy než do octavie nebo superbu.
Podle servisní historie vozu byl ve 122tis. měněn motor (teď najeto 238tis. všechno dálkové cesty) olej a další věci byly vždy měněny v autorizovaném servise.
Chci se jen zeptat koupit si toto vozidlo nebo se radši dívat po něčem jiném

Díky za odpovědi
Před koupí bych ještě doporučil zdvořilý dopis do Francie (ve francouzštině!), zda servis potvrdí historii vozu. I servisky se prý padělají...
 
Před koupí bych ještě doporučil zdvořilý dopis do Francie (ve francouzštině!), zda servis potvrdí historii vozu. I servisky se prý padělají...
Díky za radu už jsem jim psal a samozřejmě ve francouzštině protože vím že na anglicky mail neodpoví ?
 
Děkuji všem za odpovědi.
Jenže nejhorší je že auto potrebuju a snad po prvotním větším servise jako je výměna podložek pod vstriky, výměna oleje, výměna oleje v automatu , popřípadě kontrola váčky.
By mi mohlo nějakou dobu vše sloužit.
Samozřejmě to neberu jako auto které budu mít 5 let
 
Jasně tak pokud si ji chceš dát sám do kupy a počítáš s rezervou na opravu motoru v řádu 100 tis +- tak pak je možné, že odjede dalších x km relativně v pohodě. Samozřejmě i pak bude hlavně záležet kde aq jak moc se bude využívat.
 
Tak ještě jednou děkuji všem
Auto jsem nakonec nekoupil a dle všeho jsme udělal dobře.
Ještě včera jsem si telefonoval se známým z autorizovaného servisu Mazda a ten mi jenom říkal jestli mám peníze na rozhazování :).
Nakonec jsem koupil Mazdu 3 skyactiv-g 2.0 88kw.
Hned co jsem do auta nasedl jak kdybych byl úplně v jiném světe auto je úplně neskutečné a vůbec mi nevadí že tam není automatická převodovka.
Normálně mě to řízení zase bavilo :)
Ještě jednou díky a momentálně už jsem s Magdou připravený být zde mezi vámi :)
 
Hned co jsem do auta nasedl jak kdybych byl úplně v jiném světe auto je úplně neskutečné a vůbec mi nevadí že tam není automatická převodovka.
Normálně mě to řízení zase bavilo :)
Vítej v klubu těch, co rádi řídí, a pro které se Mazda snaží dělat auta ?
 
Vítej v klubu těch, co rádi řídí, a pro které se Mazda snaží dělat auta ?
říká majitel doufejme že jedné z mála spolehlivých Mazd v motoru 2.2 Skyactive :) :) :) A pak jak to tu mám kritizovat a nedoporučovat že :) :) :)
 
Zdravím mazďáky, a děkuji za přijetí mezi vás. Předem se omlouvám zda to tady už někde leží ale bohužel jsem nenašel. Stal jsem se majitelem vysněné Mazdy 6 (líbila se mi už co vykoukla na svět). Bohužel jsem si asi zadělal na problém, protože až po koupi jsem si přečetl zdejší fórum a nestačil jsem zírat ohledně motoru 2,2 skyactive-D. Mám 110kW verzi rok 2014 a 220k na hrbu. Opravdu padají všechny tyto motory co jsem tak vyčetl? Dá se tomu nějak zabránit? Jediné co vím, že se na mém autě dělalo je výměna turba (nevím jestli malé nebo velké) a nějaké svolávačky v roce 2018 (software, dotažení vstřiků, atd.). Jediná svolávačka, která ještě nebyla realizována je AK016A - klapka sání. Máte prosím nějaké rady co udělat do začátku? Jestli se do toho začít nějak vrtat? Provést nějakou preventivní údržbu (rozvody, propláchnutí motoru, atd.)? Předem moc díky.
 
Zanesené sání karbonem

Kontrola DPF? Časté vypalování DPF může ředit olej naftou - velmi znehodnocuje kvalitu oleje - kontrola hladiny oleje - nesmí přibývat

Kontrola vaček a vahadel s tím spojené špony v oleji a zanesený sací koš - špatně maže - turbo off - všechno off - zadřeno

Dochází i k přetržení řetězu olej čerpadla

Kontrola vstřiků a výměna podložek pod vstřiky

Měnit olej každé 10000km.

Tohle je jen to co si ze zdejších článku letmo pamatuji. Naštěstí jezdím s benzínem. Ale kritizovat diesel jako člověk, který ho nevlastnil nebudu. Každopádně příspěvků tady musí být halda o 2.2d
 
Odporúčam kúpu bluetooth OBD2 diagnostiky (stačí aj čínska kópia ELM327) a aplikácie forscan
a vyčítať chybové kódy (ak sú), zamerať sa na priebeh regenerácií DPF filtra či nevypaluje príliš často, povedzme každých 120km a menej,
sú to tieto PID kódy: REG_DIS, PM_ACC_DSD, PM_GEN.

Sanie je možné čiastočne skontrolovať aj vybratím MAP senzoru, ktorý sa nachádza hneď nad alternátorom a drží na jednej M8 skrutke,
už len vizuálny stav samotného snímača napovie veľa.

Ale ako už napísal @VegasBaby treba dať dolu veko ventilov a olejovú vaňu, aby sa zistil stav výfukovej vačky a aj ďalších možných nástrah
ako je napr. podfúknutý vstrekovač.
 
Poslední úprava:
Ahojte vsetci. Neprihlasil som sa sem nahodne :) ako hrdy majitel BMW 3 ( E91 ) 320D sa mienim posunut dalej. V hladaciku mam zopar aut a jedna z nich je aj Mazda 6 generacie GJ. Konkretne ide o 2.2 Skyactiv-D, mal som v merku nieco take: https://www.autobazar.eu/mazda-6-combi-wagon-6-22-skyactiv-d-revolution-top-a-t-id21371349.html

Ale rad by som sa spytal ludi, ktori s tymto modelom a motorizaciou maju skusenosti, ze ako na tom je. Viem, ze asi mi nikto nebude vediet porovnat priamo BMW 3 a tento model. Kedze mam E91 starsieho rocnika, tak predpokladam, ze toto auto bude trochu inde. Ide mi ale o motor, ci je to spolahlive pri pravidelnej udrzbe, ako je na tom automat a ako je to napriklad s hrdzavenim. Pomohli by mi nejake rady, na co si dat pozor. Bol by som vam velmi povdacny :)

Vopred velmi pekne dakujem.
 
Ber radši 2018+ a nebo benzín, kterej jede za skoro stejnou spotřebu. Jinak 6ka bude oproti E91 rozhodně prostornější a bude mít větší kufr
 
Back
Top