• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Co mě teď hned narychlo napadlo je vypínání válců, myslím že MY2018 tuhle srajdu nemá
 
Ideme s priateľkou kupovať prvú mazdu nakoniec šestku, rozhodujeme sa medzi MY2018, MY2019 a MY2020. O čom som presvedčený je, že to bude wagon 2.5i. Poradíte mi aké sú rozdiely medzi jednotlivými ročníkmi?

Z toho co vim ja: V polovine 2019 (myslim ze vyroba od 7/2019) zlepsili vykon prednich LED svetlometu, aniz by se tim Mazda oficialne chlubila, a uz nekdy v dubnu zmenili font napisu Mazda 6 vzadu na viku kufru. O zadnych dalsich zmenach za posledni rok nevim, ale mozna me nekdo doplni...

Taky se podle prispevku zdejsich clenu zda, ale asi to nikdo nikdy nepotvrdil, ze drive vyrobene kusy mely vetsi problem s vibracemi na dvouvalcovy mod. Ja mam vyrobu myslim 6/2019 a prechod na dvouvalec je znat opravdu jen lehounce a vibrace take, ale jsou majitele, kteri meli vibrace tak silne, ze to zkouseli resit na reklamace (nejaky uchyceni motoru a tak).
 
Jinak kdyby me nekdo chtel ukecavat (haha), nejspis nakonec opravdu dojde na prodej moji Mazdy 6 Sedan (vybava Revolution Top, v provozu od 1. 8. 2019, 2.5 automat 194k, nadherny bily kozeny interier, tmave modra - Deep Crystal Blue; sada zimnich kol, stresni nosic, atp)... aktualne najeto 17 tisic km, vicemene ve stavu nove, tak 80 % najezdu jsem v tom najel sam a po dalnici a kaskadou tunelu do/z prace, vyhradne N98 a N100.

Porad s prodejem vaham, protoze se nas zamestnavatel ne a ne rozhoupat, zda se kancelare otevrou, nebo nikoliv, ale vzhledem ke zhorsujici se situaci kolem koronaviru to vypada, ze spis ne - a daji nam trvalou moznost prace z domova... tim bych navzdy (s radosti) prisel o dennich 120km a potrebu pohodlneho auta s automatem.

Jeste to teda neni 100%, to auto mam rad, mam pocit, ze druhy takovy uz si v budoucnu nekoupim :), takze se nemuzu k prodeji odhodlat, ale na druhou stranu mi ho je lito, kdyz jsem za posledni pulrok najel asi 4 tisice km... aby uplne nestala, jezdim s ni parkrat tydne na nakupy, jednou za dva tri tydny na nejaky delsi vylet, ale vsechno spis "nucene", protoze bych na to samy mohl pouzivat "manzelcinu" CX5.

Tak jen tak, nebo kdybyste vedeli o nekom, kdo by o rocni sestku mohl mit zajem. V zaplave cervenych a nebarevnych je dost vyjimecna, ve stejny barve jsem sedan v CR videl jen jednou, s bilou kuzi nikdy.
 
Poslední úprava:
Tak je to rocni nemecky demo - vzhledem k tomu ta cena nemusi bejt az tak divna. Navic, prodava to autorizak. Myslim, ze vetsi otazka je, jestli clovek chce predvadeckovy demo, ale to si musi kazdy rozhodnout sam - taky jsem do toho jednou sel, abych pak pri prodeji o dalsi dva roky pozdeji zjistil, ze je pulka auta lakovana :) (a bohuzel auto bylo z meho oblibeneho autorizaku v Usti, jen mi to nejak zapomneli pri moji koupi zminit - mel byt akorat rozstrik kolem skrabnuti dveri). Asi je proste potreba zvazit vsechna pro a proti auta, ke kteremu se asi nikdo moc hezky nechoval; je podle meho rozdil, jestli ma demo najeto treba 300 - 500 km za par mesicu, jako bezny kratkodoby predvadecky, nebo 6600 km za rok. Na druhou stranu 6 letos tolik zdrazila, ze to nejspis za tu usporu nejmin dvou set tisic stoji.
 
Poslední úprava:
Vzhledem k tomu, že v checklistu z Kodecaru z července to má RZ Unfallschaden, asi to bylo opravované tamtéž.
 
Na predvadecku to ma najety celkem dost (na soukrome auto zas malo). Tipuju ze slouzilo jako nahradni vuz pro klienty. Trochu bych se toho bal. Ono tech prvejch par tisic km rozhodne, jak to auto bude jezdit. Se svym vlastnim nikdo normalni nebude v zabehu jezdit jako prase, ale s pujcenym nahradnim vozem? Kdyz ma nekdo sve auto uz po zabehu a je zvyklej jezdit 200km/h po dalnici, nebude jezdit jinak ani s nahradnim...
 
Až bude někdo kupovat :) sice pár nesrovnalostí tam tam lze najít, ale docela podrobně popsány možné problémy hlavně u dieselů :)

284CC943-5454-4912-9961-02043549432E.jpeg 521E26F1-1C7D-49A2-8C3F-44CBACA60F77.jpeg 1F0DC86E-1E76-4D3E-86E8-5B153864AB69.jpeg AA2D7503-D265-4825-84A1-21C79AC04AAE.jpeg
 
Čo si myslíte o tomto inzeráte na 6000km mi príde ta cena dosť podozrivá
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18651499
Koupil jsem před 2,5 roky GLko v max. výbavě přímo z německého autorizáku s 10 tis. km zhruba za stejnou cenu, tedy s významně menší slevou při současných cenách. Neměla žádný problém, v perfektním stavu, zajetá byla dobře. To jen pro dokreslení, musíš zvažovat sám.
 
Jenže Mazda k tomu vyloženě vybízí, aby člověk přidával plyn už v polovině zatáčky a nečekal až má kola srovnaný. Takže to je pak těžký. :innocent:
 
homokineťák tak brzo..to opravdu spíš svědčí o prasklé manžetě..a nebo? Ťukanec? na kolo? JInak to nevypadá špatně..otázkou ještě je jak se o ni kdo staral a jaký byl servis?
 
homokineťák tak brzo..to opravdu spíš svědčí o prasklé manžetě..a nebo? Ťukanec? na kolo? JInak to nevypadá špatně..otázkou ještě je jak se o ni kdo staral a jaký byl servis?
ťukanec a to podle cebii pořádný.Evidovaná místa poškození
přední čelo, L přední strana, P přední strana,výše škody 183k
jinak servis pravidelný v autorizáku
 
Back
Top