• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Díky za reakce, snažim se zjistit VIN, ale zatím nikdo nereaguje :)

Asi nezbyde než chvilku počkat, jestli se nějaký kombi v benzínu neobjeví.

Chtěl jsem se ještě zeptat:
Jaký je rozdíl ve spotřebě u motru 2.5 vs 2.0?
Vznikne po sklopení zadních sedaček v kombíku rovná plocha?

Díky

mám tentýž motor LF, spotřeba za posledních 80 000 km je 9,02l/100km viz moje spotřeby.cz jezdím 75% Praha + zbytek dálnice, okresky minimum. S informacema o spotřebě nejen na motoru 2,5 bych se spíš než na jednotlivce obrátil na masový sběr informací jako třeba Spritmonitor

Jinak jak píše @Doofer - auto je skvělé, naprosto bezporuchové, za víc než tři roky bez sebemenší závady - dávám mu kvalitní benzín, měním kvalitní olej po maximálně 15 000km a odměnou mi je spolehlivé auto, které dává jen samou radost a užitek :)
 
Poslední úprava:
V Autoefektu Zlín je nově na prodej liftback GH 2.0 DISI výbava GTA (xenony, BOSE, polokůže). Cena k jednání 220 bez DPH. Foto přidám, vesměs kosmetické vady, lak by potřeboval sem tam vyleštit, nějaké ďůlky ve dveřích zralé na PDR, interiér plasty zachovalé, kůže by potřebovala údržbu (popraskaná barva na řidičově bočnici - odmastit a přestříkat barvou na kůži). Kontakt viz jejich web.
DSC_0066.JPG DSC_0065.JPG DSC_0056.JPG DSC_0057.JPG DSC_0059.JPG DSC_0060.JPG DSC_0070.JPG DSC_0069.JPG DSC_0068.JPG DSC_0067.JPG
 
V Autoefektu Zlín je nově na prodej liftback GH 2.0 DISI výbava GTA (xenony, BOSE, polokůže). Cena k jednání 220 bez DPH. Foto přidám, vesměs kosmetické vady, lak by potřeboval sem tam vyleštit, nějaké ďůlky ve dveřích zralé na PDR, interiér plasty zachovalé, kůže by potřebovala údržbu (popraskaná barva na řidičově bočnici - odmastit a přestříkat barvou na kůži). Kontakt viz jejich web.
Zobrazit přílohu 6265
Takto nemám zničený sedák po 250000 km, hold časté nasedání a vysedání.
 
Ahoj,

už nějaký pátek koukám po ojetém autě které by nahradilo mého starého Opela Tigru a moc se mi líbí Mazda 6 combi. Vyhlédl jsem si jednu ojetou r.v. 2004. Na rovinu říkám, že autům vůbec nerozumím a nerad bych úplně naletěl.
Není tady nějaká dobrá duše z Prahy, co autům (a zejména Mazdám :D) rozumí a třeba by byla ochotna za úplatu se se mnou jít na vyhlídlou Mazdu podívat a projet ji? Nebo by mi alespoň poradila na co si dát bacha? Ideálně v PM :)

Díky moc předem :)
 
Ahoj,

už nějaký pátek koukám po ojetém autě které by nahradilo mého starého Opela Tigru a moc se mi líbí Mazda 6 combi. Vyhlédl jsem si jednu ojetou r.v. 2004. Na rovinu říkám, že autům vůbec nerozumím a nerad bych úplně naletěl.
Není tady nějaká dobrá duše z Prahy, co autům (a zejména Mazdám :D) rozumí a třeba by byla ochotna za úplatu se se mnou jít na vyhlídlou Mazdu podívat a projet ji? Nebo by mi alespoň poradila na co si dát bacha? Ideálně v PM :)

Díky moc předem :)
Myslím, že kluci to nahoře krásně shrnuli :) První generaci (GG) neber. Mě se zatím koroze vyhýbá, ale z těch chemických patoků už se mi vypařuje hlava. Radši přitlač na penězích a kup po faceliftu. :) Za mě v té době jedno z nejlepších aut! :)
 
Jelikož to byli dealerské auto, tak by tam neměl být problém. Pokud víš VIN tak si historii ověř, u jiného dealera včetně vačky jestli byla měněna. Servis je nastaven po 20000 km, výměna oleje v převodovce ani není předepsaná (snad nejsem na automaty). Nějak nevím, jestli cena odpovídá km (výbava je super) .
 
Ahoj, tak ja přispěju zatím dojmy, potřeboval jsem rychle většího kombíka tak jsem přišel k mazde 6 kombi, vyroba 11/2004 provoz 2/2005, puvod italie, motor 2.0di 100kw.
Dojmy - na tachometru ma 190tis (opotrebenim interieru mi prijde min 50tis stazeno, kozena sedacka ridice roztrzena, volant vylesteny, radicka a rucka ojeta, displej nektere segmenty sviti jak kdy).
- krome displeje mne trosku vadi hromada uvolnenych plastu kdekoli v aute, coz sice nijak pri jizde nevadi, ale jakmile poskocim na nerovnosti tak se pripomenou skaredym zvukem
- ve vybave mi chybi automaticke sterace a samozatmavovaci a sklopna zrcatka, ale to preziju, a klima pouze jednozonova, no pritelkyne ma hold smulu :)
- razeni je takove dost spatne, neprilis presne a jeste jde ztuha, pri popojizdeni na dvojku pri lechtani spojky znacne vibrace (bud lita motor nebo spatna spojka, setrvacnik myslim ze dobry, ani v nizkych otackach nevibruje, nerachoti)
- chvili po startu jde z pod kapoty hrozny klapavy a hlasity zvuk - co jsem se docetl mely by to byt asi zdvihatka ventilu?
- pri jizde to neni zrovna nejtissi auto, je slyset jak motor, tak hluk od kol, podvozku, aerodynamicky hluk - nadseny nejsem ale doveze mne a naklad kam potrebuju

Chysta se vymenit olej v motoru a prevodovce + vsechny filtry a pri te prilezitosti necham auto prohlidnout svym mechanikem, tak uvidime jake prekvapeni mi prichysta

Predchozi auto byla Lancia (Lybra 2,4 jtd petivalec), kdyby se nesrala tak ji dodnes mam, ale bohuzel trpelivost dosla - co do komfortu svezeni ale zatim pred mazdou vede, no snad si zvyknu :) nic jineho mi ted nezbyva
 
Ahoj, tak ja přispěju zatím dojmy,

Ahoj.

Promiň, to co zde píšeš, mi přijde jako že trošku nerozumíš sám sobě.
Přijde mi to, jako kdyby si značku (Mazdu), pomlouval že jsou to nekvalitní auta.
Uvedu příklad. Je to asi jako kdyby si přišel někam do krámu, kde by měli plesnivej chleba, ty sis ho koupil z vlastní vůle a pak si doma nadával, jakej je pekař vůl, co to má za chleba.

Nemůže být problém v tom že například, už jen to že si jdu koupit starší ojetý auto, tak musím počítat s tím že to může mít nějaký vady. Dost je to umocněno také samotnou naftou, protože po světe nejezdí 100% zodpovědných řidičů, kteří se o své auto starají se vším všudy a s naftou je to bohužel horší.
Navíc, zkušební jízdy, prohlídka auta, měl si možnost to auto nekupovat pokud je to auto takovej vrak jak popisuješ.

Myslím si že tady brečíš nad vlastním hrobem a určitě to není chyba mazdy jako aut takových.
 
Ahoj, tak ja přispěju zatím dojmy, potřeboval jsem rychle většího kombíka tak jsem přišel k mazde 6 kombi, vyroba 11/2004 provoz 2/2005, puvod italie, motor 2.0di 100kw.
.........

Predchozi auto byla Lancia (Lybra 2,4 jtd petivalec), kdyby se nesrala tak ji dodnes mam, ale bohuzel trpelivost dosla - co do komfortu svezeni ale zatim pred mazdou vede, no snad si zvyknu :) nic jineho mi ted nezbyva

taky moc nechápu, nač si stěžuješ... Koupil jsi dle vlastního popisu 12 let staré auto s dvěma sty tisícema km na hrbu, ke kterému se nejspíš majitel nechoval moc hezky a je to na něm hned z první vidět a stěžuješ si, že tam něco vrže a viditelně nefunguje (třeba displej....) ...?? :)

nejen na KLANu najdeš určitě hromadu stejných aut s podobným nájezdem, která vypadají pěkně a nic tam nevrže :))
 
Ahoj.

Promiň, to co zde píšeš, mi přijde jako že trošku nerozumíš sám sobě.
Přijde mi to, jako kdyby si značku (Mazdu), pomlouval že jsou to nekvalitní auta.
Uvedu příklad. Je to asi jako kdyby si přišel někam do krámu, kde by měli plesnivej chleba, ty sis ho koupil z vlastní vůle a pak si doma nadával, jakej je pekař vůl, co to má za chleba.

Nemůže být problém v tom že například, už jen to že si jdu koupit starší ojetý auto, tak musím počítat s tím že to může mít nějaký vady. Dost je to umocněno také samotnou naftou, protože po světe nejezdí 100% zodpovědných řidičů, kteří se o své auto starají se vším všudy a s naftou je to bohužel horší.
Navíc, zkušební jízdy, prohlídka auta, měl si možnost to auto nekupovat pokud je to auto takovej vrak jak popisuješ.

Myslím si že tady brečíš nad vlastním hrobem a určitě to není chyba mazdy jako aut takových.
A jéje tady se někdo zbytečně urazil. Já nikde nepsal že je to auto nekvalitní nebo že snad je chybou výrobce v jakém je stavu, pouze svůj dojem z auta.
 
A jéje tady se někdo zbytečně urazil. Já nikde nepsal že je to auto nekvalitní nebo že snad je chybou výrobce v jakém je stavu, pouze svůj dojem z auta.

Heh :D
Důvod proč bych se měl urazit? Můžu tě ubezpečit že vůbec, ba naopak, já jsem naprosto v klidu, ale z tvého příspěvku to dost smrdí.
 
Ahoj, tak ja přispěju zatím dojmy, potřeboval jsem rychle většího kombíka tak jsem přišel k mazde 6 kombi, vyroba 11/2004 provoz 2/2005, puvod italie, motor 2.0di 100kw ... Predchozi auto byla Lancia (Lybra 2,4 jtd petivalec), kdyby se nesrala tak ji dodnes mam, ale bohuzel trpelivost dosla - co do komfortu svezeni ale zatim pred mazdou vede, no snad si zvyknu :) nic jineho mi ted nezbyva
Co na to říct, prostě olítaná vrána no. :D

...jinak pro ostatní, brzděte trošku s tou vítací politikou.
 
Ano, je to o starém autě - takovém co se dá u nás běžně koupit za cenu někde kolem 70tis. Jen jsem popsal jak na mne auto zatím zapůsobilo, a není to jen stavem - vzající uvolněné plasty a odhlučnění interiéru to majitel moc nějakou péčí neovlivní. Vím co jsem koupil a za jakou cenu, vím jak vypadají jiná auta v podobné relaci, stáří a nájezdu - nekupuju si takové auto pro parádu, ale proto aby splnilo účel. Pro radost jsou jiná auta, v jiné ceně a hlavně ne v naftě :) To že nejsem z mazdy 6 nadšený ještě neznamená, že to haním - já bych nebyl nadšený s žádného naftového kombíku a prostě jsem přesedl z tiššího a komfortnější auta (a levnější :)) - zase mělo ale jiné mouchy - mimo jiné i tu, že dojezdilo a o.

Je mi jasné že občas budu nějaký ten problém řešit a proto jsem se regnul, protože věřím a doufám že jsou zde lidé dobří a ochotní a rádi poradí, stejně jako na jiných klubech - s tím mám dobrou zkušenost zvláště u aut které se hodně serou, majitelé jsou pak jaksi semknutější a ochotnější :) Zatím doufám že se nebudu muset auto učit rozebírat skoro celé, jako u mé bývalé italky :)
 
Je mi jasné že občas budu nějaký ten problém řešit a proto jsem se regnul, protože věřím a doufám že jsou zde lidé dobří a ochotní a rádi poradí
Jasná věc, určitě se v budoucnu neváhej na cokoli zeptat. Budeme se snažit všechno co nejlépe vyřešit a poradit ;) Jak už je psáno nahoře, tak v ideální kondici mazdička nejspíš není, tak ji k tomu pomůžeme :)
Jinak třeba displej se řeší například zde: Chyba palubního PC/displaye

Olej do převodovky určitě: Olej do převodovky a údržba
Právě řazení je na těchto vozech lahůdkou a obávám se, že samotná výměna oleje už to nezpraví a převodovka už je "vykvedlaná". Dráhy jsou jinak krátké a přesné.

A motor určitě prověřit. Lidé zvyklí na TDi si často (v prvníc chvíli) pletou mazďácký motor s benzínem, takže v hlasitý projev je určitě nestandardní (chápu, že JTD není TDi, ale i tak) ;)
Podložky pod vstřikama, a když budou špatné, tak určitě pročistit sací koš (nesaje olej a ze začátku potom nemaže - možná příčina toho zvuku po nastartování). A spousta dalších a jiných věcí. (SCV a EGR ventil např.)
Určitě doporučím dát auto do rukou někomu, kdo se do mazd vyzná. Není ostuda, když mechanik tyto auta a motory nezná a netroufá si na ně. Už tu bylo hodně takových všeználků, kteří toho pokazili mnohem více neodbornými zákroky a zbytečně potom majitelé platili ze své kapsy mnohem více peněz, než by bylo zdrávo.
Ať to jezdí! Mazdar
 
Díky za věcný příspěvek, ten displej opravim přes léto to je maličkost, teď zkusím pořešit jen běžnou údržbu, to klepání motoru - snad to nebude nic vážného, proleju to nějakým čističem vtřiků a lepší naftou a na jaře se uvidí co bude potřeba :) Pes si zatím kufru nestěžuje tak je to dobrý :D Jinak je tady nějaký seznam dobrých servisů kde ty auta znají? - Mně to sice servisuje kamarád - je šikovný ale ty naftové vrtochy moc nezná, mnohem lepší když někdo ví kam sáhnout - Ostrava a okolí.
 
Back
Top