• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nastavení intenzity osvětlení přístrojového štítu

Alda1234

výkonný člen KLANu
259
Chci se zeptat na nastavení podsvícení i GJ. Je to tak že budíky a display jsou podsvícené, když je sepnuté denní svícení ? Když se sepnou potkávačky, tak podsvícení zhasne ? Případně jde to nějak nastavit, kdy má a kdy nemá podsvícení svítit ?
 
Chci se zeptat na nastavení podsvícení i GJ. Je to tak že budíky a display jsou podsvícené, když je sepnuté denní svícení ? Když se sepnou potkávačky, tak podsvícení zhasne ? Případně jde to nějak nastavit, kdy má a kdy nemá podsvícení svítit ?
viz Osvětlení přístrojové desky, strana 4-83 v manuálu... ;) stačí hledat... ovládání je různé podle stupně výbavy...intenzitu řídíš otočným kolíkem přímo u budíků... https://www.mazda.cz/servis-a-prislusenstvi/videa-a-manualy/
nebo dej zde lupu nahoře "Hledat" a zadej Osvětlení... je to zde již několikrát zmiňováno.

např.
Screenshot_20210416-143357.png Screenshot_20210416-143408.png
 
To jsem samozřejmě našel, ale to není to co myslím. Když svítí denní svícení, tak přístrojovka a rádio je podsvícené. Když tam jsou potkávačky, tak nejsou. Ve chvíli když třeba ve dne prší a já dám ručně rozsvítit, tak všechno zhasne a na rádiu vidím tedy úplné prd. Cosi jsem našel na 4-27, ale nejsem z toho moudrý.
 
Poslední úprava:
Tak to máš ztlumené. Dělá se to tím podivným točítkem u budíků.
 
Dej svetla do polohy potkavacich svetel a pak si koleckem nastav intenzitu. V poloze auto uz se ti to pak bude prepinat samo...
 
To znamená na potkávačky to svítí jak to nastavím kolečkem a na denní svícení to svítí naplno ?
 
Tak logiku to má. Pokud svítím denním svícením, znamená to, že je relativně čisté nebe a slunečný den. Proto podsvícení jede naplno, aby jsi něco na budíkách viděl. Pokud přepneš na potkávací světla, děláš to logicky z důvodu zhoršených světelných podmínek (zataženo, stmívání, tunel apd.), a potom samozřejmě nasvícení budíků nemusí být tak intezivní.
 
Ale jo, logiku to má, ale třeba dnes. Jedu z práce, lehce prší, tak zapínám potkávačky a rázem na displeji nevidím vůbec nic, protože zhasne a když o jedno přidám, už se to přepne do plného svícení, což potom v noci je děsné.
 
Já bych se připojil k tomuto problému. Nebo spíš podobnému. Podsvícení přístrojové desky se mi v průběhu jízdy libovolně přepíná z plného jasu do minimálního. Kolikrát je to úplně nesmyslné a když vezmu v potaz aktuální světelné podmínky, tak třeba i naprosto obráceně. Světla mám v podstatě pořád nastavené na AUTO. Může to být nějaké špatné čidlo světel??? Teď mě napadlo, že ještě zkusím nejezdit se světly na AUTO a uvidím, jestli to bude "blikat" i tak...
 
Back
Top