• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odstranění DPF a vše kolem

pawlaslukas

člen KLANu
65
Zvazuji odstraneni dpf a zaslepeni egr .ma stim nekdo zkusenosti? Co vse musim pro to udelat.znate nekoho u koho pak mohu udelat stk tak abych stouto upravou prosel pres emise...piste radte...uz se nechci trapit s dpf...
 
jednoduchá rada - pokud nechceš problémy, neodstraňovat . Vozidlo je potom nezpůsobilé pro provoz po pozemní komunikaci a seš pořád jednou nohou v průseru. Proto jsem se rychle zbavil předchozího auta kde toto bylo odtraněné. Dělal mi to http://motorpower.cz/ . Bylo potřeba přehrání softu, úprava řídící jednotky a kdovíco ještě ... Už bych do toho nešel ...
 
Kvůli čemu si pak lidi kupují nafťáky? Prostě když kupuju nafťák, tak musím počítat s tímto rizikem, "ušetřím" za naftu, hold ty peníze půjdou do něčeho jiného tak to je.
Nechceš to řešit? Kup si benzín. ;)
A jak už řekl vladas, neodstraňovat.
 
Protože někteří jedinci si myslí, že zdánlivě ušetří. :D
S tím nemohu souhlasit. Osobně si myslím, že jsem ušetřil a to dost a néééé zdánlivě. Je fakt, že jsem si koupil novou M6 v roce 2008 a v současnosti mám najeto 257000 km a do ničeho jsem neinvestoval. A úsporu ať si každý spočítá sám při rozdílu spotřeby cca 2 l/100km.

PS: za 257000 km je to cca 5100 litrů paliva a průměrná cena cca 30,- Kč/ litr, tak úspora je přes 150000,- Kč. Tak ať mi nikdo tady neříká, že se neušetří.
 
Mam s diesel rovnaku skusenost (85.000km), naviac ziadne servisne naklady, ako pri benzine.
Uspora na PHM dtto, ako sedvo
 
S tím nemohu souhlasit. Osobně si myslím, že jsem ušetřil a to dost a néééé zdánlivě. Je fakt, že jsem si koupil novou M6 v roce 2008 a v současnosti mám najeto 257000 km a do ničeho jsem neinvestoval. A úsporu ať si každý spočítá sám při rozdílu spotřeby cca 2 l/100km.

PS: za 257000 km je to cca 5100 litrů paliva a průměrná cena cca 30,- Kč/ litr, tak úspora je přes 150000,- Kč. Tak ať mi nikdo tady neříká, že se neušetří.
Nalitat s autem za 8 let skoro 260tis, to jdeeee..... Nemuzes se divit, ze nic (dpf atd), kdyz jezdis evidentne stylem, ktery dpf potrebuje... Tahle trasy!!! Spoustu dalsich km bez problemu....
 
Tak přidám něco do diskuse, s filtrem ti pomůže Kuba ze Znojma, nevím tedy od kud jsi.? Vykuchá jen lamely, katalizátor tam nechá , vrazí tam někde diodu, která oblbne ŘJ, takže, žádné změna map, které jsou pak zjistitelné. Ano podle zákona to neodpovídá, ale nic hrozného nevypouštíš, auto má předepsáno s DPf 0,52 a při ememisích mi bylo naměřeno 1,02, 0,01, 0,25, 0,06 a to i z uzavřeným egr. Technik mi akorát šáhl do výfuku a že je tam trochu sazí, které by tam s DPF neměli být, ale že asi jezdím po městě a řádně to neprohřeji tak že by to mohlo dělat. Jen podotknu, většina chiptuningu vyřežou celý Dpf a nahradí trubkou, takže je to ihned vidět.
 
S tím nemohu souhlasit. Osobně si myslím, že jsem ušetřil a to dost a néééé zdánlivě. Je fakt, že jsem si koupil novou M6 v roce 2008 a v současnosti mám najeto 257000 km a do ničeho jsem neinvestoval. A úsporu ať si každý spočítá sám při rozdílu spotřeby cca 2 l/100km.

PS: za 257000 km je to cca 5100 litrů paliva a průměrná cena cca 30,- Kč/ litr, tak úspora je přes 150000,- Kč. Tak ať mi nikdo tady neříká, že se neušetří.


Důležité v té větě bylo to NĚKTEŘÍ. Když si koupíš novotu a lítáš s ní od nevidím do nevidím, tak to je jiná.

Já jsem měl na mysli lidi, kteří si koupí vylétanou vránu v naftě s vidinou úspor, které se rozplynou při první větší poruše. Kapišto?
 
S tím nemohu souhlasit. Osobně si myslím, že jsem ušetřil a to dost a néééé zdánlivě. Je fakt, že jsem si koupil novou M6 v roce 2008 a v současnosti mám najeto 257000 km a do ničeho jsem neinvestoval. A úsporu ať si každý spočítá sám při rozdílu spotřeby cca 2 l/100km.

PS: za 257000 km je to cca 5100 litrů paliva a průměrná cena cca 30,- Kč/ litr, tak úspora je přes 150000,- Kč. Tak ať mi nikdo tady neříká, že se neušetří.

Tak ono je rozdíl, když jezdíš s nafťákem, k čemu je určen, jak už bylo řečeno, delší trasy, kde se DPF regeneruje atd. a pak druhá stránka lidí, kde se sotva rozjedou tak už to chcípají a za dalších 10 minut znova.
Pokud má člověk nájezd 10-20.000km za rok je dle mýho blbost kupovat naftu.

Důležité v té větě bylo to NĚKTEŘÍ. Když si koupíš novotu a lítáš s ní od nevidím do nevidím, tak to je jiná.

Já jsem měl na mysli lidi, kteří si koupí vylétanou vránu v naftě s vidinou úspor, které se rozplynou při první větší poruše. Kapišto?

Trošku offtopic, nejvíc se mi líbí ti mladí cucáci, co si koupí starý báwa v naftě a myslí si jací nejsou bouráci. :D
 
Důležité v té větě bylo to NĚKTEŘÍ. Když si koupíš novotu a lítáš s ní od nevidím do nevidím, tak to je jiná.

Já jsem měl na mysli lidi, kteří si koupí vylétanou vránu v naftě s vidinou úspor, které se rozplynou při první větší poruše. Kapišto?
Toto je mi jasné, ale i ceny dílů nejsou tragické, od repasovaného vstřiku za 2500,-, po repas turba za 6500,-. DPF pokud se neuškvaří či nerozpadne,tak vyčištění cca 10000,-, tak pokud koupím ojetinu s danou servisní historií, tak nafta není problém. A nemusím najet tolik km. Ja denně dám 60 km do práce a zpět. Ale pokud to nechci řešit,tak benzín je jasný, i když nějak mi vyhovuje ta nafta.
 
Však ono se to vyřeší, mají stejně začít dávat filtry do benzínu. Možná i skončí všechny spalovací motory, němci chtějí do roku 2020 zrušit motory a přejít na elektro a už do dávají i jako příkaz do unie
 
Tak přidám něco do diskuse, s filtrem ti pomůže Kuba ze Znojma, nevím tedy od kud jsi.? Vykuchá jen lamely, katalizátor tam nechá , vrazí tam někde diodu, která oblbne ŘJ, takže, žádné změna map, které jsou pak zjistitelné. Ano podle zákona to neodpovídá, ale nic hrozného nevypouštíš, auto má předepsáno s DPf 0,52 a při ememisích mi bylo naměřeno 1,02, 0,01, 0,25, 0,06 a to i z uzavřeným egr. Technik mi akorát šáhl do výfuku a že je tam trochu sazí, které by tam s DPF neměli být, ale že asi jezdím po městě a řádně to neprohřeji tak že by to mohlo dělat. Jen podotknu, většina chiptuningu vyřežou celý Dpf a nahradí trubkou, takže je to ihned vidět.
Kolik stojí odstranění DPF? Není jednodušší řešit problém,proč DPF dělá problémy, 99% je chyba na motoru a filtr to odnese.
 
4500,- chyba na motoru? Chyba ve stylu jizdy, když nestihneš dodělat regeneraci, která je co 120km a musíš při regeneraci jet stále nad 2500 otáček po domu mim 13 min. tak se ti pak neustále opakuje, chyba je v konstukci motoru, jelikož přerušíš vypalování, tak ti pak natíká nafta do mot.oleje.
Neustále společnost řeší saze, ale co je horší spolknout větší saze které vykašleš, než mikro saze, které se ti dostanou hlouběji do plic.sklípků, s kterýma nic neuděláš. Je to jen tah evropské unie, vymýšlí motory na hovno a jsou akorát škodlivé ať nahta či benzin. Amerika se na to vykašlala, zůstali u velkoobjemových motorů a nemají takové problémy se zdravotním prostředím co my tu.
 
Však ono se to vyřeší, mají stejně začít dávat filtry do benzínu. Možná i skončí všechny spalovací motory, němci chtějí do roku 2020 zrušit motory a přejít na elektro a už do dávají i jako příkaz do unie

Co je z německa to není dobré. Litrovej tříválec toho budiž důkazem.
Ještě že Mazda tyhle blbosti do budoucna nezamýšlí.
 
4500,- chyba na motoru? Chyba ve stylu jizdy, když nestihneš dodělat regeneraci, která je co 120km a musíš při regeneraci jet stále nad 2500 otáček po domu mim 13 min. tak se ti pak neustále opakuje, chyba je v konstukci motoru, jelikož přerušíš vypalování, tak ti pak natíká nafta do mot.oleje.
Neustále společnost řeší saze, ale co je horší spolknout větší saze které vykašleš, než mikro saze, které se ti dostanou hlouběji do plic.sklípků, s kterýma nic neuděláš. Je to jen tah evropské unie, vymýšlí motory na hovno a jsou akorát škodlivé ať nahta či benzin. Amerika se na to vykašlala, zůstali u velkoobjemových motorů a nemají takové problémy se zdravotním prostředím co my tu.
Nesmysl, rege je po cca 200 km, moje auto už prodělalo 1060 dokončených regenerací, nikdy jsem nedržel motor v nesmyslných otáčkách (2500 rpm), to ničemu nepomůže, regeneraci to neurychlí. Režim co popisuješ je u nucené regenerace vyvolanou řidičem, když svítí kontrolka DPF. Automatická regenerace po cca 200 km trvá cca 27 km a nejde to ovlivnit. Mimochodem vše sleduji online přes diagnostiku. Tak jak tady bylo již řečeno,tak pokud si koupím naftový motor na ustálené trasy tak nemá problém. Amerika má přísnější emise jak Evropa a objemy motorů také řeší,ale z V8 udělají V6 s turbem.
 
Nesmysl, rege je po cca 200 km, moje auto už prodělalo 1060 dokončených regenerací, nikdy jsem nedržel motor v nesmyslných otáčkách (2500 rpm), to ničemu nepomůže, regeneraci to neurychlí. Režim co popisuješ je u nucené regenerace vyvolanou řidičem, když svítí kontrolka DPF. Automatická regenerace po cca 200 km trvá cca 27 km a nejde to ovlivnit. Mimochodem vše sleduji online přes diagnostiku. Tak jak tady bylo již řečeno,tak pokud si koupím naftový motor na ustálené trasy tak nemá problém. Amerika má přísnější emise jak Evropa a objemy motorů také řeší,ale z V8 udělají V6 s turbem.
To máš pravdu, s těmi kilometry jsem to střelil, už jsi nepamatuji zda to bylo 120 nebo 200 km ale i tak se nespálená nafta dostává do oleje a mažeš místo 4,7l oleje až míšaninou 10l
 
Back
Top