Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Já právě na tom Forscanu sleduju i EGR (viz předchozí screeny) a když má být zavřený (zátež) tak ukazuje 0.03mm, dá se od toho odrážet nebo to může ukazovat špatně?Když ale tomu šlapeš, tak EGR má být zavřený a zkušenost je taková, že když je unavený, tak už nezavírá tak jak by měl a proto to potom hulí.
To samozřejmě dokážu,myslel jsem to tak,že to třeba ukazuje 0,03 ale skutečnost může být 2mm.. jinak na záslepce se už dělá a tady na ukázku jaký bordel v tom je,chtělo by to celé asi vyčistit.Jak složité je vydělat a vyčistit ten EGR? případně asi i sání co?To je normální. Dokážeš si představit, co je to 0,03mm?
Tak jsem dnes vyčistil ten bordel alespon kam jsem se dostal a EGR zaslepil kompletně, ujel asi 10 km a žádná kontrolka tak uvidíme..Pokud by to dělalo, že ukazuje 0,03 a ve skutečnosti zavřený není a je tam díra 2 mm, tak to samozřejmě už je problém.
Tak ale to je pro to,že je to pár km po regeneraci ne? Předtím to taky myslím pomalu narůstalo to PM_ACC,uvidím jak se to bude chovat až ujedu víc km,třeba to nějakej efekt může mítJak to,že ne? Vždyť PM_ACC a PM_ACC_DSD jsou nízké. Podívej se na minulé screeny jaké byly hodnoty. Teď se bude regenerace spouštět podle PM_GEN,tak jak má.
Tesně po regeneraci vše samozřejmě bylo téměř na 0,ale po 10km tam je to co vidíš.. (okresky,město 50:50).. No jsem zvědav budu to sledovat každopádně díky, přečetl jsem na mazdaklubu celé to tvoje téma o DPF ale stejně mi nějaké věci pořád nebyly/nejsou jasné.Na to že by to mělo být po regeneraci, tak máš hodnotu PM_GEN dost vysokou (předpokládám, že byla prodloužená regenerace, proto asi je tam 1g). Hodnoty po regeneraci by měly být na skoro 0!! Všeobecně to hodnoty PM_ACC a DSD se teď budou držet nízko po zaslepení. Hodnota PM_GEN půjde pomalu nahoru a až docílí 6g ( u 2,2 by to mělo být, u 2,0 je to 5g) se spustí regenerace.
Co je potom PM_GEN? pořád v tom mám nějaký zmatek,každý říká něco jiného.. PM_GEN už podle názvu bych bral jako GENEROVANÉ množství, čili množství sazí co aktuálně produkuje motor,nicméně se to chová jako "plnění" filtru,protože hodnota jde pouze nahoru mezi regeneracema.. naopak PM_ACC podle názvu zní jako "akumulace" u čeho bych hádal,že bude právě míra zaplnění filtru,ale to se chová zase jako aktuální produkce sazí, vzhledem k tomu,že to jde nahoru/dolu podle šlapání na plyn.. Jinak při regeneraci jde vše na 0,řeším jen jestli je vše v pořádku na motoru, podle chování hodnot mezi regeneracema.PM_ACC je akumulované množství pevných částic, měřené pomocí diferenčních tlaků před a za filtrem a jeho objemu. Pokud neklesá při regeneraci (a obě čidla měří správně), znamená to, že ve filtru je nahromaděn nespalitelný popel.