• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Pri dobre zohriatom motore zle štartuje

pweter

výkonný člen KLANu
105
Pochybujem, že za tým je alternátor alebo štartér. Štartér by mal potom problém rozbehnúť aj studený motor. A alternátor pekne dobíja.
Pri teplom motore(dobre zohratom) sa nepoužívajú žháviče a preto by mohol byť problém s kompresiou ? ??? Správne hľadám problém ?
 
No, od známeho(mechanika) cez telefóm mám názor, že tlakmi to nebude, že teplý diesel by mal takmervždy naskočit a o to rýchlejšie pri teplom motore.
V Brne som si našiel "autoelektro" a dám im tam auto na 3-4 dni, nech vymontujú štartér a alternátor a spravia kontrolu, vymenia uhlíky a pod. Aspoň jedna možnosť bude vylúčená...
 
A to špatně startuje JEN při teplém motoru?
Co ukostření jednotek pod airboxem? sice je zvláštní, že to blbne jen při teplém motoru....
 
Ukostrenie je v poriadku, som premeriaval. Tiež mam s najväčšou pravdepodobnosťou vstřiky na odchode.
 
Údajně se to ukostření může tvářit v pořádku, ale nemusí být. To by možná vysvětlovalo i to dobré startování za studena
Zrovna v neděli jsme se o tom bavili na sraze s @thomzw tak ti třeba o tom řekne víc
 
...a je fakt, ze to ukostreni tam starosti dela. No, minimalne se na to podivat je taky vylouceni dalsi moznosti.
 
Ono tych problemov je viacej a to startovanie moze aj s niecim inym suvisiet:
1. Mam dojem, ze motor je hlucnejsi a cakal by som trosicku vacsi vykon na 100kW.
2. Vsetky filtre vymenene, spotreba je ok, do tych 6L sa vacsinou zmestim. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/596467.html
3. Niekedy hned po nastartovani mi padnu otacky, zo 750ot na 550ot a hned skocia na 750ot
4. Ked nastartujem, tak mi trosku vibruje volant. Pridam plyn a pustim, tak sa trochu ustali.
5. Pri preradovani hore alebo dole, tak pri zaradzovani rychlosti idu dost silne vibracie. Dvojhmota a spojka su nove.
6. A este to blbe startovanie

Tieto problemy mozu aj jedneho cinitela, mozno 2
 
Vstreky a tlaky sú skontrolované a všetko je v norme.
Štartér vymenený. Že ten starý bol zlý. Príčinu už neviem.

Ešte ostáva bod 5 z môjho opisu vyššie, ale to už je offtopic
 
Back
Top