• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Problem cukání při deceleraci

Misur

nový člen
8
Zdarec lidi, mám takový problém :D Mazda 6 GH 2,0 2008 90 000Km,
cukání motoru v menších otáčkách a hlavně při deceleraci, spíše za studeného motoru, popřípadě chladného počasí.

Nedávno jsem vyměnil svíčky a nechal vyčistit škrtící klapku (85 000km), problém se o dost zlepšil, ale když je motor studený a chladné počasí stále se vrací problém cukání při deceleraci, ci pri dojizdeni vozidla v obci, nebo kolone.

Diagnostika v autorizaku nevykazala zadnou chybu.

Dik za rady :)

Díky za rady
 
Ahoj, mám ten stejný motor, ale najeto téměř o 100.000 více. Škrtící klapku jsem zatím nečistil - moc si na to netroufám. Pokud někdo bude mít nějaký zajímavý tip, se kterým bych potom mohl přijít už do servisu na "jistotu" moc to uvítám
 
Ještě bych dodal, že teda tankuji Verva 100 (cca 12tis.km co to auto mám) a k tomu dávám posledních 1200km i VIF Benzin Aditiv. V palivu by tedy snad problém být nemusel
 
Zdarec, neviem, či som uplne spravne pochopil o aký problém ide, ale ak áno, tak mám rovnaký problém, pri nízkych otáčkach(cca1500) mi auto trhá. Mám 2.0 benzín rv.2011 najazdene cca 118000km. V zime planujem meniť sviečky, myslíte, že to pomôže? Sviečky je asi lepšie vymeniť v autorizáku či? aké máte skúsenosti? Ďakujem
 
Zdarec, neviem, či som uplne spravne pochopil o aký problém ide, ale ak áno, tak mám rovnaký problém, pri nízkych otáčkach(cca1500) mi auto trhá. Mám 2.0 benzín rv.2011 najazdene cca 118000km. V zime planujem meniť sviečky, myslíte, že to pomôže? Sviečky je asi lepšie vymeniť v autorizáku či? aké máte skúsenosti? Ďakujem
Svíčky jsem měnil, a naprosto bez změny. Samozřejmě, že Iridium NGK. Jinak svíčku zvládneš vyměnit i sám, jen na to potřebuješ správné nářadí. Každopádně zrovna toto zvládne každý garážista. Takže do autorizáku určitě nemusíš.
 
Nedávno, jsem měl nad ránem -3 stupne a jakoby byl problem pryč, další dny už zase pršelo a zase to zacalo cukat...
 
Tak jsem také vycistil ukotvení u baterky, a musim rict, ze ze se problem zlepsil ale nezmizel, tak si myslim, ze to bude mit co docineni s vahou vzduchu...
 
Obnovim toto vlákno ktoré som nahodou po 2 rokoch našiel, vyčistil som kostru na oboch tlmičoch. Trhanie na 1 a 2 pri jazde v kolóne ( 1000-15000ot) sa zlepšilo o 90%. Urobil som aj hrubý kábel s klapky na kostru samostatne a zrazu to bolo takmer ako predtým, tak som ho odpojil a zas ide krásne plynulo. Moc anglicky neviem takže nechápem ako je to možné. Ale hneď mám novšie auto, už len vyriešiť prenos nerovností do kabíny a možno prestanem rozmýšľať ako ho vymeniť za iné.
 
Obnovim toto vlákno ktoré som nahodou po 2 rokoch našiel, vyčistil som kostru na oboch tlmičoch. Trhanie na 1 a 2 pri jazde v kolóne ( 1000-15000ot) sa zlepšilo o 90%. Urobil som aj hrubý kábel s klapky na kostru samostatne a zrazu to bolo takmer ako predtým, tak som ho odpojil a zas ide krásne plynulo. Moc anglicky neviem takže nechápem ako je to možné. Ale hneď mám novšie auto, už len vyriešiť prenos nerovností do kabíny a možno prestanem rozmýšľať ako ho vymeniť za iné.
Ahoj, po prečítaní mám chuť to vyskúšať aj ja... akým spôsobom si prosím očistil tie káble ? Lebo kostru, ktorú mám pri baterke mám pomerne dosť zoxidovanú.
 
Ahoj, po prečítaní mám chuť to vyskúšať aj ja... akým spôsobom si prosím očistil tie káble ? Lebo kostru, ktorú mám pri baterke mám pomerne dosť zoxidovanú.
Na oboch blatnikoch, povolil som skrutku a šmirglom očistil aj blatník aj to očko na kabli a znovu priskrutkoval. Ešte rozmýšľam že skúsim raz ten kábel ale niesom si istý že som si to správne preložil z toho en fóra. Alebo ho odpojim úplne keďže nepomohol ničomu. Tá kostra stačila. Ale na baterke som nič nerobil.
 
Back
Top