• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
My tady víme, kdo je a jak vypadá A. Kiriakovský, pochybuji jen, že to přímé oslovení zde bude něco platné.
Nemám obavu, že si Mazda nedělá monitoring všech for. Včetně MK. A není to jenom tady. A bude to i ve SM. Dostane to i ČOI, úřad na ochranu spotřebitele a další, které by to mohlo zajímat, včetně trestního oznámení pro organizovaný podvod. Je to to samé jako když se do supermarketu dodává zkažené maso. Tady někdo nabízí auta s výrobní, konstrukční vadou a snaží se to před spotřebitelem maskovat, utajit akční cenou.
 
Nemám obavu, že si Mazda nedělá monitoring všech for. Včetně MK. A není to jenom tady. A bude to i ve SM. Dostane to i ČOI, úřad na ochranu spotřebitele a další, které by to mohlo zajímat, včetně trestního oznámení pro organizovaný podvod. Je to to samé jako když se do supermarketu dodává zkažené maso. Tady někdo nabízí auta s výrobní, konstrukční vadou a snaží se to před spotřebitelem maskovat, utajit akční cenou.
Uz som pisal, ze viem pochopit tvoje rozhorcenie a vžit sa do tvojej situacie, ale...

Ziadna technicke riesenie, ktore sa dostane do seriovej vyroby, nie je od zaciatku dokonale a Skyactiv diesle su prave takym novym technickym riesenim.
Prví majitelia novej techniky, technických riešení, su vždy akýsi skušobní králici na overenie nových riešení v skutočnom živote.
Platí to všeobecne na techniku a nielen na automobilovu techniku.
Rozhodol si sa Ty, ze si kupis medzi prvymi , novy, životom malo overeny skyactiv diesel a ked si doteraz nevedel, ake rizika prinasa take rozhodnutie, tak teraz uz vies a vezmi si z toho ponaucenie do buducna.

Urcite ani mazda JP nie je stastna, ze sa take nedostatky s vackami / vahadlami prihodili skyactiv motorom . (myslim, ze na benzinovych skyactiv motoroch sa takisto objavia nedotiahnute riesenia, len neskor, ako na diesloch)
Novsie skyactiv motory uz istotne nie su take, ako boli tie prve. Mazde za to patri uznanie ze riesi vzniknute problemy za chodu.
Nielen ja poznam automobilky, ktore napriek zisteniam o konstrukcnych nedostatkoch, nemenia na nich dlho, dlho nic a iba tutlaju problem.

Ked si nespokojny so zakupenym autom, mazdu predaj, žiadaj vratenie penazi, ak existuje este taky narok.
Ked nie, prisposob udrzbu, jazdny styl tomu, aby si nevyvolaval svojim konanim, take opotrebenie, take zavady skyactiv motora, na ktory je motor nachylny.
Ak diesel zacnes pouzivat na dlhe jazdy, olej budes menit castejsie, ako je predpisany horny limit km-ov, nebudes vytacat motor ako by bol benzinovy, budes tankovat kvalitnu naftu (znacka čerpacej stanice nezarucuje kvalitu),
uz si spravil velky krok k tomu, aby si znizil riziko zavad na skyactiv diesel.

To ze budes administrativne bojovat na "zivot a na smrt" s riaditelom importu, len ta iba vycerpa psychicky a financne a nie je iste, ze s vysledkom budes spokojny.
Aky vlastne mas ciel ?

O tom, ze prve mazda skyactiv diesle mali problemy, uz snad vie kazdy, uz hadam aj ten, kto iba obcas precita motoristicke clanky.

Nechcem v ziadnom pripade schvalovat terajsi pristup importera k svojim zakaznikom.
 
Nemám obavu, že si Mazda nedělá monitoring všech for. Včetně MK. A není to jenom tady. A bude to i ve SM. Dostane to i ČOI, úřad na ochranu spotřebitele a další, které by to mohlo zajímat, včetně trestního oznámení pro organizovaný podvod. Je to to samé jako když se do supermarketu dodává zkažené maso. Tady někdo nabízí auta s výrobní, konstrukční vadou a snaží se to před spotřebitelem maskovat, utajit akční cenou.
Uz si viac krat spomenul akcnu cenu. Co tym vlastne myslis? Ceny dieslovych Mazd sa nemenili a o zlavach sa hovorit neda skoro vobec.
Ja som mal podobnu Mazdu 6 ako ty, kupenu v roku 2013 a nikdy ma auto nenechalo niekde visiet. Vackovy hriadel + dalsie veci sa menili pri 40 000 km, ale ine zavazne problemy s motorom neboli. Takze si pravdepodobne pouzival auto na kratke trasy.
K autu som uz doveru nemal a zbavil som sa ho. Mam pokusenie ist do novej dieslovej CX-5, ale tomu dieslu uz neverim.
 
Uz som pisal, ze viem pochopit tvoje rozhorcenie a vžit sa do tvojej situacie, ale...

Ziadna technicke riesenie, ktore sa dostane do seriovej vyroby, nie je od zaciatku dokonale a Skyactiv diesle su prave takym novym technickym riesenim.
Prví majitelia novej techniky, technických riešení, su vždy akýsi skušobní králici na overenie nových riešení v skutočnom živote.
Platí to všeobecne na techniku a nielen na automobilovu techniku.
Rozhodol si sa Ty, ze si kupis medzi prvymi , novy, životom malo overeny skyactiv diesel a ked si doteraz nevedel, ake rizika prinasa take rozhodnutie, tak teraz uz vies a vezmi si z toho ponaucenie do buducna.

Urcite ani mazda JP nie je stastna, ze sa take nedostatky s vackami / vahadlami prihodili skyactiv motorom . (myslim, ze na benzinovych skyactiv motoroch sa takisto objavia nedotiahnute riesenia, len neskor, ako na diesloch)
Novsie skyactiv motory uz istotne nie su take, ako boli tie prve. Mazde za to patri uznanie ze riesi vzniknute problemy za chodu.
Nielen ja poznam automobilky, ktore napriek zisteniam o konstrukcnych nedostatkoch, nemenia na nich dlho, dlho nic a iba tutlaju problem.

Ked si nespokojny so zakupenym autom, mazdu predaj, žiadaj vratenie penazi, ak existuje este taky narok.
Ked nie, prisposob udrzbu, jazdny styl tomu, aby si nevyvolaval svojim konanim, take opotrebenie, take zavady skyactiv motora, na ktory je motor nachylny.
Ak diesel zacnes pouzivat na dlhe jazdy, olej budes menit castejsie, ako je predpisany horny limit km-ov, nebudes vytacat motor ako by bol benzinovy, budes tankovat kvalitnu naftu (znacka čerpacej stanice nezarucuje kvalitu),
uz si spravil velky krok k tomu, aby si znizil riziko zavad na skyactiv diesel.

To ze budes administrativne bojovat na "zivot a na smrt" s riaditelom importu, len ta iba vycerpa psychicky a financne a nie je iste, ze s vysledkom budes spokojny.
Aky vlastne mas ciel ?

O tom, ze prve mazda skyactiv diesle mali problemy, uz snad vie kazdy, uz hadam aj ten, kto iba obcas precita motoristicke clanky.

Nechcem v ziadnom pripade schvalovat terajsi pristup importera k svojim zakaznikom.

Co to tady píšeš za kraviny? To je to samé jako kdybych si koupil kuře v supermarketu dovezené z Brazílie a doma jsem zjistil že je zkažené nebo že má salmonelu. A supermarket by řešil moji reklamaci tím, že by mi napsal, že jsem mohlo předpokládat, že když je to dovezeno z takové dálky, tak se dalo předpokládat že bude mít salmonelu nebo že bude zkažené. Kuře za 80Kč hodím do koše. Auto za 800. 000 Kč asi těžko. Koupil jsem si ho a předpokládal že to už bude moje poslední. Tvé návrhy o tom že ho mám prodat a udělat tak nešťastným někoho jiného není mým stylem. Navíc Mazda by měla další auto, problém vyřešen. Já ale ne. Za jak dlouho si našetřím na nové auto z důchodu?

Navíc když se podívám na to kde je to toto téma nacpané a na vaše reakce (ne všech) tak si vůbec nejsem jistý tím, že toto forum je nezávislé stejně jako MC kde jsem dostal banán.
 
Uz si viac krat spomenul akcnu cenu. Co tym vlastne myslis? Ceny dieslovych Mazd sa nemenili a o zlavach sa hovorit neda skoro vobec.
Ja som mal podobnu Mazdu 6 ako ty, kupenu v roku 2013 a nikdy ma auto nenechalo niekde visiet. Vackovy hriadel + dalsie veci sa menili pri 40 000 km, ale ine zavazne problemy s motorom neboli. Takze si pravdepodobne pouzival auto na kratke trasy.
K autu som uz doveru nemal a zbavil som sa ho. Mam pokusenie ist do novej dieslovej CX-5, ale tomu dieslu uz neverim.
Mám fakturu, kde je napsáno, akční sleva 120.000,-Kč
 
Ve světě motorů je jako bazarovka CX5 a naftu tam zásadně nedoporučují. Paradoxně píšou, že nejhůř jsou na tom auta s malým nájezdem, ty co jsou jako dálniční stíhačky, tak problémy mají, ale o dost později.
Když jsme u té bazarovky tak Áčka si ve jmenovaném článku vlastně stěžují, že tam jsou CX-5 nedostatkovým a velmi atraktivním zbožím. Nerozlišují zda diesel či benzín. Píší všeobecně. Jenom naznačují, že lépe se prodávají benzíny. Mohu namítnout, že kvůli nižším cenám. Není divu, že si každý nyní diesela ponechává a neprodá ho za žádnou cenu. Má teď kvůli profláknuté vačce a celosvětové svolávačce doživotní zaruku na celý motor (kulance atd.) a Mazda ČR se veřejně vyjádřila, že všechno řeší i po záruce, že v tom nikoho nenechali přece vykoupat. Co více si zkrátka přát, ne?
 
Poslední úprava:
Dostal jsem na jiném fóru ban za pojednání o vačkách a odblokování motoru na CX-5. A koukám, že je tady i shr3k, jehož příspěvky jsem tam rád čítával. Pak někam zmizel a přestal psát. A ejhle, je zde. Super. :)
 
Poslední úprava:
Když jsme u té bazarovky, tak v Áčkách si vlastně stěžují, že tam jsou CX-5 nedostatkovým a velmi atraktivním zbožím. Nerozlišují zda diesel či benzín. Píší všeobecně. Jenom naznačuje, že lépe se prodávají benzíny. Mohu namítnout, že kvůli nižším cenám. Není divu že si každý nyní diesela ponechává a neprodá ho za žádnou cenu. Má teď kvůli profláknuté vačce a celosvětové svolávačce doživotní zaruku na celý motor (kulance atd.) a mazda ČR se vyjádřila, že všechno řeší i po záruce.
A to najdu kde? o té záruce? To bude asi tak něco jako prohlášení p. ředitele Kiriakovského ve SM, kde p. ředitel Kiriakovský prohlásil, že se všemi se vyrovnali, všem vyšli vstříc, nikdo nic neplatil a týká se to všech aut i po záruce. Viz můj sken výše.
 
Dostal jsem na jiném fóru ban za pojednání o vačkách a odblokování motoru. A koukám, že je tady i shr3k, jehož příspěvky jsem rád na tomto předcházejícím fóru čítával. Pak někam zmizel a přestal psát. A ejhle, je zde. Super.

Pan shr3k toto forum založil. ;)
 
Ziadna technicke riesenie, ktore sa dostane do seriovej vyroby, nie je od zaciatku dokonale a Skyactiv diesle su prave takym novym technickym riesenim.
Prví majitelia novej techniky, technických riešení, su vždy akýsi skušobní králici na overenie nových riešení v skutočnom živote.
Platí to všeobecne na techniku a nielen na automobilovu techniku.
Rozhodol si sa Ty, ze si kupis medzi prvymi , novy, životom malo overeny skyactiv diesel a ked si doteraz nevedel, ake rizika prinasa take rozhodnutie, tak teraz uz vies a vezmi si z toho ponaucenie do buducna.
no kdyby takhle přemýšlel každý tak se asi nic novýho neprodá... od toho je přece záruka. v tomto případě je to klasický český přístup k zákazníkovi. věř tomu, že stejný problém u nové Mazdy v Německu řeší úplně jinak.

Držim @Byvaly Mazdak palce a nenech se. my slovani a obzvlášť češi jsme ze všeho zesr... a necháme si kálet na hlavu, proto to tady po 30 letech od revoluce pořád takhle vypadá...
 
Pánové, řekl bych to asi takto. Mazda velice dobře ví (statistiku má), kdy a za jakých podmínek vačka/vahadla odcházejí. Auta, co mají vysoký nájezd, tedy že najedou za 3 roky více jak 150000 km, tak ty se poserou až po této kilometráži. Co jsem vypozoroval, tak v DE či NL jsou veškeré komponenty měněny i po této kilometráži (většinou je tam vše, co s pilinami souvisí včetně turbodmychadel), kulance velice dobře funguje a mazda to bere na sebe. Něco jiného je, když auta mají menší kilometrový nájezd, tedy neprovozuje se to na dálnicích (to mazdu neomlouvám, že hold udělala technologickou chybu), tam to kolabuje docela brzy.

Takže co z toho vyplývá, ano mazda to nevychytala, ale to nebude problém v japonské mazdě, ale osobně vidím problém v přístupu importéra, který k tomu přistupuje, tak jak přistupuje. Ono je to i postaveno tak, že normální zákazník je pro dealera dobrý do té doby než zaplatí za nové auto. Neplatí tvrzení - zákazník náš pán. V DE jsou dealerství založené na rodinném charakteru a tedy i dealer stojí na straně zákazníka a snaží se mu pomoci (nebudu se bavit o tom, že cena servisní prohlídky je nižší, tak jak tady). A to je největší problém všech dealerství většiny značek v ČR.
 
To je to samé jako kdybych si koupil kuře v supermarketu dovezené z Brazílie a doma jsem zjistil že je zkažené nebo že má salmonelu.
To podobne se mi stalo nedavno...Koupil jsem v Makru uz nevim co to bylo za stejk ale asi vysoky rostenec z Argentiny ale byl spatne zavakuovany,takze kdyz jsem odddelal folii tak smrad jak svina :( 1 steak za 3 kilca :) Ale nejel jsem zpet to resit...
 
Dnes som bol na prehliadke s CX-3 a pytal som sa na problemy s vackovymi hriadelmi. Prijimaci technik mi potvrdil, ze neriesil ziadne problemy s dieslami, ktore boli vyrobene po termine, ked bol meneny material vackovych hriadelov. Bol iba jeden pripad, kedy museli menit vakuovu pumpu, ale vackovy hriadel nebol obruseny a v oleji neboli piliny, takze dovod bol iny.
 
Co to tady píšeš za kraviny? To je to samé jako kdybych si koupil kuře v supermarketu dovezené z Brazílie a doma jsem zjistil že je zkažené nebo že má salmonelu. A supermarket by řešil moji reklamaci tím, že by mi napsal, že jsem mohlo předpokládat, že když je to dovezeno z takové dálky, tak se dalo předpokládat že bude mít salmonelu nebo že bude zkažené. Kuře za 80Kč hodím do koše. Auto za 800. 000 Kč asi těžko. Koupil jsem si ho a předpokládal že to už bude moje poslední. Tvé návrhy o tom že ho mám prodat a udělat tak nešťastným někoho jiného není mým stylem. Navíc Mazda by měla další auto, problém vyřešen. Já ale ne. Za jak dlouho si našetřím na nové auto z důchodu?

Navíc když se podívám na to kde je to toto téma nacpané a na vaše reakce (ne všech) tak si vůbec nejsem jistý tím, že toto forum je nezávislé stejně jako MC kde jsem dostal banán.
:woot:
Mozno, ak by si predal auto, novy majitel by bol stastny s tvojou mazdou i s jej problemami.
Kazdy mame ine naroky na svoje veci.

Kde by si chcel mat umiestnene na klan stranke svoje prispevky o svojej nasrdenosti ?
Napis priamo , mozno Ti admin vyhovie.
A ked myslis, mozem pisat sem iba take nazory, ktore chces pocut, nie moj nazor.
Len mi (nam) napis napriamo, akoby som(sme) sa mal vyjadrovat, aby si bol spokojny .

Ale bude asi lepsie, ak sa uz nebudem vyjadrovat k tejto teme. :dead:
 
Navíc když se podívám na to kde je to toto téma nacpané a na vaše reakce (ne všech) tak si vůbec nejsem jistý tím, že toto forum je nezávislé stejně jako MC kde jsem dostal banán.
Dělám, že jsem to nečetl, téma je nacpané přesně tam, kde má být. Nevím, kde člověk může dojít k názoru, že tu budou všichni moderátoři stát v pozoru, přesouvat , spojovat, zviditelňovat a skrývat kdykoliv a cokoliv, jak si kdo zamane.
Ale bude asi lepsie, ak sa uz nebudem vyjadrovat k tejto teme. :dead:
Ba naopak, klidně se vyjadřuj.
 
:woot:
Mozno, ak by si predal auto, novy majitel by bol stastny s tvojou mazdou i s jej problemami.
Kazdy mame ine naroky na svoje veci.

Kde by si chcel mat umiestnene na klan stranke svoje prispevky o svojej nasrdenosti ?
Napis priamo , mozno Ti admin vyhovie.
A ked myslis, mozem pisat sem iba take nazory, ktore chces pocut, nie moj nazor.
Len mi (nam) napis napriamo, akoby som(sme) sa mal vyjadrovat, aby si bol spokojny .

Ale bude asi lepsie, ak sa uz nebudem vyjadrovat k te, profůoýrmá o dva rokz z
:woot:
Mozno, ak by si predal auto, novy majitel by bol stastny s tvojou mazdou i s jej problemami.
Kazdy mame ine naroky na svoje veci.

Kde by si chcel mat umiestnene na klan stranke svoje prispevky o svojej nasrdenosti ?
Napis priamo , mozno Ti admin vyhovie.
A ked myslis, mozem pisat sem iba take nazory, ktore chces pocut, nie moj nazor.
Len mi (nam) napis napriamo, akoby som(sme) sa mal vyjadrovat, aby si bol spokojny .

Ale bude asi lepsie, ak sa uz nebudem vyjadrovat k tejto teme. :dead:
Mol bys mi vysvětlit pojem tří leta záruka? Případně prodloužená záruka o dva roky za 9600Kč????
:woot:
Mozno, ak by si predal auto, novy majitel by bol stastny s tvojou mazdou i s jej problemami.
Kazdy mame ine naroky na svoje veci.

Kde by si chcel mat umiestnene na klan stranke svoje prispevky o svojej nasrdenosti ?
Napis priamo , mozno Ti admin vyhovie.
A ked myslis, mozem pisat sem iba take nazory, ktore chces pocut, nie moj nazor.
Len mi (nam) napis napriamo, akoby som(sme) sa mal vyjadrovat, aby si bol spokojny .

Ale bude asi lepsie, ak sa uz nebudem vyjadrovat k tejto teme. :dead:
 
Poslední úprava:
Je velmi, velmi smutne, ze autorizak sa ku kazdemu problemu v zaruke sprava ku kazdemu majitelovy mazdy inak. U nas je to tiez tak. Ja som reklamovala este pred najazdenim 20tis. km zadne brzdy niekolkokrat, ale nepochodila som. Naposledy sa mojmu drahemu, (lebo on sa snazil reklamovat brzdy), sam pan exdiler kiriakovsky vyhrazal, ze ak sa bude stazovat po mazda forach, tak to bude riesit sudnou cestou. Zial, pre takyto pristup importera, je sucasna mazda moja posledna mazda.
 
Mol bys mi @lakilaki vysvětlit pojem tří leta záruka? Případně prodloužená záruka o dva roky za 9600Kč???? A proč bych ho měl prodávat? Abych já měl problém s novým majitelem auta??? Ledaže bych ho prodal tobě, ale musels bys mi podepsat, že o vadě víš a bereš to na vědomí. Kolik dáš? Má najeto 40.000 km. Je jako nové, lehce zajeté :)
 
Poslední úprava:
Back
Top