• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Snížení intervalu výměny oleje u SKYACTIV-D 2.2

Sakra, borci. Akorát jste mi v tom udělali bordel :) U mého GJčka tam bylo lito do cca 38tis "originál mazda olej". Od té doby doposud tam leju Castrol C3 5W30. Na tachometru už mám 88tis a žádnej problém s motorem. Občas na pár minut to protáhnu okolo 4tis ot, jinak pohodička. Mám tam teda vyžadovat ten novější C4? Zrovna zítra jdu na výměnu.
 
Pokud nejezdíš víc živě nebo netahaš často karavan nebo neposkakuješ v koloně ve 20% kopcu v koloně a seš spokojenej s kastrólem, tak ho používej dál.

Já osobně castrol nemusím. jsou to průměrný až podprůměrný oleje s velkým marketingem těžícím z období 90. let kdy tady kromě mogulu více méně nic nebylo a Castrol byl jednookej mezi slepýma.
 
Dík za ujištění. Když už se tu tedy bavíme o značkách olejů, do jakého se tedy vyplatí investovat na normální běžné ježdění? Respektive jestli za tu stejnou cenu se dá koupit lepší? Jestli ano, tak jaký? Jen abych měl pro srovnání.
 
Tak hosi... doslo i na nas. Motor rozebran... VACKA DEAD. Najeto lehce pres 90 tisic.

Mame to v Mazde Pribram... krome vacek i nechavame pretesnit vstriky (ci co to je).;. kazdopadne na tu vacku/(y?) dali myslim fantastickou cenu... cca 12 tisic (priplatek za vymenu vacky). Prijde mi to super :)

Podotykam, ze jezdime kratke trasy, ale olej menime po cca 2-5 tisicich km. A stejne byla dead.
 
Oleje, intervaly výměn atd. tímto bych tuto OT debatu ukončil, zde se bavíme o motoru SH a oleji C3.
Ahoj, jsem tady nový tak se omlouvám jestli píšu příspěvek špatně a hlavně kde nemám... Mám Mazdu 6 2013 combi GJ 2.2 110kw automat, jaký olej bych prosím měl autu dát? (motorový) skrz dpf a viskozitu... Děkuji. A ještě mám problém skrz sklápění zrcátka, nikde jsem se nedohkedal jaké ozubené kolečko je v zrcátku u tohoto modelu... Rád bych jej objednal, ale nechce se mi to několikrát rozebírat... Děkuji
 
Tak hosi... doslo i na nas. Motor rozebran... VACKA DEAD. Najeto lehce pres 90 tisic.

Mame to v Mazde Pribram... krome vacek i nechavame pretesnit vstriky (ci co to je).;. kazdopadne na tu vacku/(y?) dali myslim fantastickou cenu... cca 12 tisic (priplatek za vymenu vacky). Prijde mi to super :)

Podotykam, ze jezdime kratke trasy, ale olej menime po cca 2-5 tisicich km. A stejne byla dead.
asi bych nechal po výplachu motoru vyčistit sítko na olejovém čerpadle a tuším je ještě jedno sítko v hlavě, to by ti mohl poradit @Max6,
to těsnění pod vstřiky určitě, ale stejně musí ven...cena se mi zdá O.K., nechám si vačku taky zkontrolovat na 180t.
 
Ahoj, jsem tady nový tak se omlouvám jestli píšu příspěvek špatně a hlavně kde nemám... Mám Mazdu 6 2013 combi GJ 2.2 110kw automat, jaký olej bych prosím měl autu dát? (motorový) skrz dpf a viskozitu... Děkuji. A ještě mám problém skrz sklápění zrcátka, nikde jsem se nedohkedal jaké ozubené kolečko je v zrcátku u tohoto modelu... Rád bych jej objednal, ale nechce se mi to několikrát rozebírat... Děkuji
oleje...tak zase dokola
 
Tak hosi... doslo i na nas. Motor rozebran... VACKA DEAD. Najeto lehce pres 90 tisic.

Mame to v Mazde Pribram... krome vacek i nechavame pretesnit vstriky (ci co to je).;. kazdopadne na tu vacku/(y?) dali myslim fantastickou cenu... cca 12 tisic (priplatek za vymenu vacky). Prijde mi to super :)

Podotykam, ze jezdime kratke trasy, ale olej menime po cca 2-5 tisicich km. A stejne byla dead.
Mam dotaz.
1. Na zaklade ceho jsi rozebiral motor? Jen aby jsi podival na vacku nebo se to nejak projevovalo? Jak?
2. Jakto ze ti dali zaplatit jen 12tis Kc? zduvodnili ti to?
Dik
 
Mobil ESP... Nejhorší produkt od mobilu alespoň co se týká tepelné odolnosti, lehce se přepálí... Paráda :) (sám používám produkty mobilu, ale ESP to není)

Teoreticky by sítko mělo být čistý. Případný menší až zvýšený úsady rozpustí proplach od BG. Pokud je sítko vyloženě zalepený je něco špatně (olej)

Ovšem dostane se ti tady rady ať použiješ mazda original nebo mobil ESP, pak si ale jednou za čas sundej vanu, vyčisti sítko a vyměň vačku ;)
 
Pilník :D olej zdegradovanej naftou díky podložkám, ale takový piliny, špatná náplň tam musela nějakou chvíli kolovat a muselo to být i slyšet. Každopádně upozornění pro ty co podložky ještě neměnili a mají původní - VYMĚNIT!
 
podložka za pár korun, asi chyběla občasná kontrola měrky nebo to někdo na rysce X odsál a pokračoval v jízdě
 
Mam dotaz.
1. Na zaklade ceho jsi rozebiral motor? Jen aby jsi podival na vacku nebo se to nejak projevovalo? Jak?
2. Jakto ze ti dali zaplatit jen 12tis Kc? zduvodnili ti to?
Dik

No predevsim na zaklade krizoveho vyvoje u ostatnich vlastniku stejneho motoru :) + samo oblibena hlaska "Low oil pressure...".. + manzelka (je to jeji auto) parkrat proslapla brzdovej pedal az na podlahu a moc se tomu nechtelo brzdit.

ad. 2 - ty vis o nejake svolavacce na tu vacku? Pokud vim, tak ty skety z mazdy (vyrobce/zastoupeni) resi vzdy jen symptomy... nikoliv pricinu. Nejaky piliny v motoru je evidentne prilis nevzrusiji (a to je neco, co si alespon ja budu fakt pamatovat).
 

Podobná vlákna

Back
Top