• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Přidřený motor 2.2 Skyactiv-D

Tak tedy ještě technický dotaz. Bylo interním pokynem Mazdy podložky pod vstřiky po 80tis km měnit nebo je pouze vizuálně zkontrolovat?
Byla to servisní akce AJ024E na podzim 2018. Nejdřív se měřil tlak oleje (PID EOP), který musel být min 310 kPa při 4000 ot/min, když byl, dotahovaly se vstřikovače. Když ne, tak čištění otvorů, hlavy, výměna všech podložek za nové měděné, případně výměna vstřikovačů, výměna sítka oleje, čištění vany, výměna oleje a filtru. Případně výměna polomotoru, pokud nebyl tlak ani potom OK.
 
Děkuji, konečně jsem se něco podstatného dověděl.
Jak jsi na to s tou žalobou na neuvěřitelné chování některých autorizovaných servisů Mazdy
Vrhnul jsem se na toto téma teprve před týdnem s tím, že to tak nenechám (pracuji pro právní kanceláři) a nestačím se divit co se o Mazdě dovídám. Píše mi spoustu lidí o zastrašování, falšování servisních knih, neprovedených výměnách podložek pod vstřiky. To tedy koukám. Prvně jsem myslel, že je to problém jen mého auta, ale koukám že to bude docela zásadní problém motorů 2,2d.
Ano dle mne je to zásadní problém značky Mazda, včetně chování jejich servisů kde opravdu jen krčí rameny a maximálně řeknou, že jsi si neměl kupovat toto auto, když nejezdíš do práce 120 km. Průměrný evropan najede denně maximálně 50 km, takže diesel od Mazdy by měl být neprodejný. Moje auto tak nějak jezdí ale stojí mne to stále nějaké peníze. Po poslední zkušenosti s neuvěřitelně předraženou diagnostikou jsem si řekl, že už mne tam nikdy neuvidí . Taky zvažuji právní pomoc.
Už jsi někam postoupil s právním řešením ? Děkuji za odpověď
 
Dobrý den.
Co si myslíte o kolektivní stížnosti na Mazda Motors?
Chci se připojit ke kolektivní stížnosti!
Existuje mnoho faktů o vydírání, potlačení informací a dokonce i vymazání nepotřebných informací z servisní historie automobilu!
K podání stížnosti je nutný zkušený právník!
Kdo to může udělat?
Motor mého vozu Mazda CX-5 2.2D je zaseknutý! V dubnu loňského roku kvůli technickým nesprávným výpočtům v konstrukci motoru.
Podal jsem stížnost na společnost Mazda Europe, ale moje odvolání jsou vrácena společnosti Mazda Česká republika.
Kolik toho vydržíme!?
Je čas se sjednotit a požadovat náhradu za nečinnost a nedostatek odpovědnosti!
 
Ahoj lidi,
o víkendu mně nachala šestka na Lipně, tlak oleje, odtah do značkového servisu v Budějovicích, dnes mi bylo sděleno, že je potřeba vyměnit půlmotor a že by mohlo být zasaženo i turbo. cena půlmotoru přes 200 000,- Porádí mi někdo, co s tím a jestli by tohle někdo dal dohromady? Nebo je při 140 000 a každoročních garančkách ve značkovém servise (RV 2013) čas na ekologickou likvidaci???
Má někdo stejný problém?? Pomožte prosím.
 
Ahoj, tvuj problém je problém v podstatě všech s dieslem, to jen pro trochu zmírnění toho že v tom nejsi sám, ale dál tě nepotěším. Pokud jsi na autě do teď nic nedělal čeká tě dlouhá cesta a v celku i nějáký výdej peněz. Jelikož jsi z Budějic najdi někoho kdo ten motor dělal a má zkušenosti, kdybys byl blíž nabídl bych ti pomoc u nás, ale tohle máš přeci jen z ruky. Pokud je tro na výměnu pulmotoru jak říkaljí v Mazdě, je pravděpodobné, že ti podfoukly vstřiky přes podložky a doufej že jsi zachránil motor včas. Pokud ano jde o to vyčistit vrch motoru, zjistit stav vaček a dá se jezdit dál. Otázkou je co vše bylo zasaženo ..jak říkaš..může být v háji i turbo. Každopádně cena opravy se těžko určí bez rozdělání, ale stát to něco bude. Pro představu výmena podložek čištění motoru a vaček vyjde u nás podle náročnosti od 60 tis, záleží co všechno samozřejmě následuje
 
Ahoj, tvuj problém je problém v podstatě všech s dieslem, to jen pro trochu zmírnění toho že v tom nejsi sám, ale dál tě nepotěším. Pokud jsi na autě do teď nic nedělal čeká tě dlouhá cesta a v celku i nějáký výdej peněz. Jelikož jsi z Budějic najdi někoho kdo ten motor dělal a má zkušenosti, kdybys byl blíž nabídl bych ti pomoc u nás, ale tohle máš přeci jen z ruky. Pokud je tro na výměnu pulmotoru jak říkaljí v Mazdě, je pravděpodobné, že ti podfoukly vstřiky přes podložky a doufej že jsi zachránil motor včas. Pokud ano jde o to vyčistit vrch motoru, zjistit stav vaček a dá se jezdit dál. Otázkou je co vše bylo zasaženo ..jak říkaš..může být v háji i turbo. Každopádně cena opravy se těžko určí bez rozdělání, ale stát to něco bude. Pro představu výmena podložek čištění motoru a vaček vyjde u nás podle náročnosti od 60 tis, záleží co všechno samozřejmě následuje
Ahoj, diky za info. Ja jsem z Prahy. To jen auto mne nechalo na Lipne a odtah do nejblizsiho znackoveho servisu.
Je pry utrzeny retez olejoveho cerpadla.
Byl jsem vcera u Drivelab v Praze.
Nevim totiz na koho se obratit a jestli to vubec ma smysl opravovat, kdyz cele auto mne pred dvemi lety stalo 279000 a jeste ani nemam doplacene zplatky.
 
Hm tak jestli je to utržený řetěz, pak je otázka proč se roztrhl (velké množství karbonu, unava materialu) a hlavně pokud k tomu došlo, jestli jeho nefunkčností nedošlo i k přidření motoru. Nechci být špatný prorok, ale tohle zjištění bude stát spoustu peněz už jen tím, že motor bude muset jít ven, všechno zkontrolovat vyčistit a pak třeba zjistit že oprava je neřešitelná (myšleno finančně). No tak teď babo raď...ale ikdyž je to taky sázka do loterie, možná bych se poohlédl po druhém motoru, ten si v klidu venku nachystal a zkontroloval a pak ho vyměnil. Bohužel v obou případech jsou rizika a schovaný kostlivci..ale to druhý je podle mne trošku schůdnější i finančně.
 
A odkud jste vy? Ja bohuzel nejsem mechanik a nemam na to cas.
Pro mne je nejschudnejsi reseni ekologicka likvidace, nebo to prodat na nahradni dily, aby jsem doplatil zplatky. Nepohybuji se v tom, nevim jak postupovat a auto musim do patku stahnout ze servisu. A motor je urcite zasazen, kdyz mi rejli v mazde, ze sundali vanu a jen ze spoda zjistili, ze je to na novy polomotor ktery v mazde stoji nesmysl.
 
Máme dílnu kousek od Přerova, ale jak říkám pro tenhle případ je to docela blbá situace. Pokud je to v tomhle stavu a nemáte možnost pak by asi stálo za to to někomu prodat na náhradní díly s vadným motorem.
 
A odkud jste vy? Ja bohuzel nejsem mechanik a nemam na to cas.
Pro mne je nejschudnejsi reseni ekologicka likvidace, nebo to prodat na nahradni dily, aby jsem doplatil zplatky. Nepohybuji se v tom, nevim jak postupovat a auto musim do patku stahnout ze servisu. A motor je urcite zasazen, kdyz mi rejli v mazde, ze sundali vanu a jen ze spoda zjistili, ze je to na novy polomotor ktery v mazde stoji nesmysl.
Ahoj ,pár motorů s prsknutým ol.řetezem jsem dělal a cena se vyšplhala dost vysoko .
 
Byla to servisní akce AJ024E na podzim 2018. Nejdřív se měřil tlak oleje (PID EOP), který musel být min 310 kPa při 4000 ot/min, když byl, dotahovaly se vstřikovače. Když ne, tak čištění otvorů, hlavy, výměna všech podložek za nové měděné, případně výměna vstřikovačů, výměna sítka oleje, čištění vany, výměna oleje a filtru. Případně výměna polomotoru, pokud nebyl tlak ani potom OK.
Dobrý den, mám u Mazdy CX5 chybu podtlakového čerpadla. Bylo nám doporučeno nejdříve změřit tlak podtl. čerpadla. Náš servis to umí změřit i vyměnit, ale nezná správné hodnota. Jsou vámi uváděné hodnoty v komentáři tlaky pro podtlakové čerpadlo?
 
Back
Top