• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Snížení intervalu výměny oleje u SKYACTIV-D 2.2

Děkuji moc, kdybych nevěděl tak prostě objednám asi od Mann a myslel bych si že je dobrý :) takže pouze tento je dobrý? Jiný nedoporucujes?

tady mistni Shrek na nase motory doporucuje pouze a jen tohle... zadnej aftermarket. Musim ale overit proc je ten partnumber jinej...
 
kupoval jsem ho před 2 dny, aktuální kód S550-14-302 9A
Díky moc :) když jsem měl předtím chrochtavku, tak jsem prostě bral jen podle výrobce (mann) a víc jsem neřešil... Auto jezdí dodnes... Takže asi do Mazdy budu brát jen tenhle co posíláte zde v odkaze
 
tady mistni Shrek na nase motory doporucuje pouze a jen tohle... zadnej aftermarket. Musim ale overit proc je ten partnumber jinej...
Abych to doplnil citací z AJ024:
U podtlakového čerpadla pro brzdový systém SKYACTIV-D 2.2 může být hřídel čerpadla opotřeben zásluhou kovového prášku, který vzniká uvnitř motoru, a to z důvodu nedostatečné odolnosti vůči opotřebení. Proto se schopnost vytváření podtlaku snižuje, a když je brzdový pedál v krátké době při nízkých otáčkách motoru mnohokrát sešlápnutý, existuje možnost, že výkonnost posilovače brzd dočasně poklesne.

Zdokonalením olejového filtru (speciální servisní program AE027) byl odstraněn kovový prášek o velikosti 20 μm nebo větší.
Kovový prášek o velikosti 20 μm nebo menší prochází olejovým filtrem a dostane se až k podtlakovému čerpadlu. Kovový prášek vniká do hliníkové skříně podtlakového čerpadla, rotor se opotřebovává. Těsnicí schopnost podtlakové komory je narušena a podtlak se snižuje. Při extrémně nízké rychlosti vozidla, při nízkých otáčkách motoru, klesá podtlak v důsledku trvalého brzdění.

Protiopatření této svolávací akce: Zlepšením tvrdosti rotoru se zlepší odolnost proti opotřebení.
 
Dobrý den. Prosím o radu!
M6 Sky-D 175 hp. najeto 78000 , koupeno v Německu mazda Leipzig .VIN mezi postižených
Jezdím už rok.
Existuje nějaká kontrola vaček, turbá a tak dál?
Mám strach:scream: . Prodávat bych to ne chtěl. Olej pravidelně, regenerace probíhá?? Nevím, spíš ano. Jednou za týden 60km výlet jinak město.
Děkuji všem!!!
 
Pro klid duše to rozdělej a zkontroluj. Já kontroloval při 100t a byla jako nová. Takže už asi vyměněná. Aktuálně 185t a bez problému
 
Děkuji Shr3kove za informace...
V srpnu jedů tam... Kolík bych to stálo plus mínus, ví nikdo? Váčky, váhala asi taký? Děkuji
 
Právě se ptal @Alíkbalík, tak pro jistotu ještě jednou, to nejlepší, co je na trhu pro SH motor (maximální HTHS viskozita pro mazání kluzáků) je:
MOBIL 1 ESP 0W-40 v novějším provedení ACEA C3 (ne ve dřívějším "jen A3", to je důležité z hlediska obsahu popela). http://www.lubstar.cz/upload/files/cs/mobil-1-esp-0w-40.pdf
CASTROL EDGE 0W-40 ACEA C3 https://msdspds.castrol.com/bpglis/...35A84688025838A0032E390/$File/BPXE-9GXT9C.pdf
Tyto oleje se používají i do těch nejvýkonnějších hightech šesti- a osmiválcových dieselů BMW, MB, Audi...
Případně je možné použít jiné C3 oleje (0W-30, 5W-30, pokud je pro vás slovo výrobce svatým a servis na vás dělá bububu, když tam chcete dát olej, který teplotním rozsahem přesahuje to, co Mazda nabízí) podle průběžně doplňované srovnávací tabulky. Hledejte max. HSTS nebo max. kinematickou viskozitu při 100 stupních (nejsvětlejší červená).

Ahoj, řeším olej do mé cx-5 po výměně vydřené vačky + vahadel. A ať už tady doporučuješ Castrol 5W-30, případně Mobil 1 5w30 oboje ve variantě C3 a nebo výše napsané Castrol 0W-40, nebo Mobil 1 0w-40 taky C3, tak ani u jednoho jsem nenašel, že je vhodný pro motory s DPF. Mám to řešit, nebo ne? Díky moc Libor
 
C3 právě určuje třídu pro určitý druh DPF/GPF.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 

Podobná vlákna

Back
Top