• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Spojkový pedál ostal na podlahe

Daiwo

nový člen
27
Zdravím Mazdaci včera sa mi stal taký problém že som išiel naštartovať a môj spojkový pedál ostal na podlahe. Rýchlosti radiť pri zapnutom motore nejde. Tak som zhodil batériu a aj ten držiak na batériu a slapol som na spojku a to tiahlo na prevodovke sa vôbec nehýbe. Neviete kde by mohol byť problém? Ide o mazdu 6 2.0 108 kW. Ďakujem vopred za odpovede
 
Ahoj. Odešlo ti spojkové ložisko. Tak nové spojkové ložisko + nová spojka +demontáž a montáž :eek:
 
Och len toto niee :(.. Kks nechápem však spojka išla úplne super v polke zaoberala žiadne zvuky ani nič som nepočul od nej.. A to sa o auto dosť zaujímam co sa týka zvukov... No neviem co to proste išiel som naštartovať a ešte pred naštartovaním som stlačil spojku a stratila úplne odpor a ostala pricapena na podlahe.. Och no budem sa modliť aby to nebolo to co píšeš
 
Och len toto niee :(.. Kks nechápem však spojka išla úplne super v polke zaoberala žiadne zvuky ani nič som nepočul od nej.. A to sa o auto dosť zaujímam co sa týka zvukov... No neviem co to proste išiel som naštartovať a ešte pred naštartovaním som stlačil spojku a stratila úplne odpor a ostala pricapena na podlahe.. Och no budem sa modliť aby to nebolo to co píšeš
Ano toto je jedna ze závad která na sebe vůbec neupozorní.....tedy jen tím,že pedál zůstane na podlaze, zkoušel jsi ho zvednout? Někdy ještě pul dne spojka maká :D
 
Spojka vôbec nefunguje ako som napísal vôbec nehýbe tiahlom na prevodovke ... A pedal ide uplne ľahko hore aj dole

A ešte sa mi zdá že ubudla brzdová kvapalina ale není som si istý.. Lebo je tam iba polka nádržky, len no není som si istý ci som ju mal do plna.
 
Poslední úprava moderátorem:
Jj spojkové ložisko je tlačeno s posilovače brzd brzdovou kapalinou,pod autem budeš mít kapky od brzdovky. Proto se mění i spojka,protože je postříkaná kapalinou. Nebo to můžeš risknout a neměnit spojku, ale to bych nedělal,hrozí že spojka bude klouzat a budeš znovu vše rozdělávat.
Jinak ložisko doporučuji origo z důvodu napojení na tlakovou hadici.
 
Jj spojkové ložisko je tlačeno s posilovače brzd brzdovou kapalinou,pod autem budeš mít kapky od brzdovky. Proto se mění i spojka,protože je postříkaná kapalinou. Nebo to můžeš risknout a neměnit spojku, ale to bych nedělal,hrozí že spojka bude klouzat a budeš znovu vše rozdělávat.
Jinak ložisko doporučuji origo z důvodu napojení na tlakovou hadici.
Prosím,nedávej tady tyhle výmysly.Spojka má s brzdami společnou jen brzdovou kapalinu.S posilovačem brzd nemá spojka nic společného.Spojkový pedál tlačí na hlavní(hydraulický) válec přes vysokotlakou hadici do tandemového válečku.A ten pístek toho válečku tlačí na páku spojky,co jde do převodovky.A teprve ta páka ovládá spojkové ložisko na hřídeli.Žádné napojení ložiska na tlakovou hadici neexistuje.Závady.1,prasklá hadice,2.Opotřebená manžeta válců(nepravděpodobné,to by neudělalo najednou),3.prasklá talířová pružina(paprsky)4.povolený odvzdušnovací šroub.
 
Prosím,nedávej tady tyhle výmysly.Spojka má s brzdami společnou jen brzdovou kapalinu.S posilovačem brzd nemá spojka nic společného.Spojkový pedál tlačí na hlavní(hydraulický) válec přes vysokotlakou hadici do tandemového válečku.A ten pístek toho válečku tlačí na páku spojky,co jde do převodovky.A teprve ta páka ovládá spojkové ložisko na hřídeli.Žádné napojení ložiska na tlakovou hadici neexistuje.Závady.1,prasklá hadice,2.Opotřebená manžeta válců(nepravděpodobné,to by neudělalo najednou),3.prasklá talířová pružina(paprsky)4.povolený odvzdušnovací šroub.

Psal jsem to velice jednoduše. Nevím jak to má konkrétní typ vozu ale zrovna se mi tu válí jeden Renault :D a spojkové ložisko.

26790016.jpg
 
V klidu. Na 90% je to prasklá spojková hadička, kor jestli ubejvá brzdovka
Na obrázku 41-380:
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mazda&grp_id=W2&cat=AEGA09&blk_id=4145AA
@Mirek73 Vysvětli mi prosím jak může u typu ovládání spojky co má jeho GG/GY protejkat brzdová kapalina přes spojkový ložisko ?? To jsi trochu u jiný automobilky
Ale samozřejmě jestli jsem poskytl špatnou informaci tak se omlouvám.....Mazdy nedělám ....tu mám jen novou v záruce.
 
Takže problém vyriešený bol to vadný spojkovy valček.. Inak v servisak ma varoval ze spojka vypadá ze už dlho nepozije ze mam v celku tvrdú spojku.. Neviete co to znamená?
 
Takže problém vyriešený bol to vadný spojkovy valček.. Inak v servisak ma varoval ze spojka vypadá ze už dlho nepozije ze mam v celku tvrdú spojku.. Neviete co to znamená?
Znamená to koupit novou spojkovou sadu.(přítlačný talíř,lamela,spojkové ložisko)
 
Zdravím, měnil jsem nedávno cca 14 dní zpět komplet spojku a válečky +brzdovou/spojkovou kapalinu a teď při cca 30ti minutové jízdě se mi zadrhává u vrchu spolkový pedál a při odvzdušnění vytéká černá spíše špinavá dočetla zbarvená brzdovka. Dâval jsem tam novou od ATE podle knížky od Mazdy DOT 4. Poradíte co s tím?
 
Ak sa nová brzdovka zafarbila na čierno, skúsil by som zle tesnenia na brzdovom alebo spojkovom valci, alebo ostala nejaká stará v abs module. Popraskané staré brzdové hadice ju tiež podľa mňa zafarbia do tmava.
 
Ak sa nová brzdovka zafarbila na čierno, skúsil by som zle tesnenia na brzdovom alebo spojkovom valci, alebo ostala nejaká stará v abs module. Popraskané staré brzdové hadice ju tiež podľa mňa zafarbia do tmava.
mám právěže vše měněné proto je mi to divné. může to dělat špatná kapalina?
 
Back
Top