• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Sportovní doplňky na M3 - výfuky, sport packet... atd.

Tak já předpokládám, že obyčejná AEM vložka nebude tak razantní projev, aby to v autě rusilo. Spíše bych předpokládál, že to jen lehce zvýrazní zvukový projev motoru při akceleraci.. A současně mě láká, že se neudrzuje olejem ale jakýmsi obyčejným cisticem.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já měl na BMku sání od K&N nějakých cca 30000-40000km a ohledně poškození,zašpinění,atd... jsem nic nezpozoroval. Zvuk to mělo ale monstrózní, když se dal plnej kotel. Dokonce jsem s tím prošel i technickou (popravdě sám nevím jak je to možný), ale samotná záměna zpět na origo sání je beztak otázkou pár minutek. Na dílnu mi jezdí i BN, který má to samý sání už přes cca 50000km a taky žádný nežádoucí jevy.

Nejdýl co jsem kdy měl byl obyčejný filtr od K&N v 323BJ 2.0 benzín po dobu nějakých 120000km a tam to neudělalo taky nic a dokonce to podle motorový brzdy zvedlo výkon průměrně o drastickou 1kW.
O K&Nkách je známo, že nemají tak dobrý filtrační vlastnosti jako třeba origo filtr a bohužel propustí ten nejjemnější prach, ale ten se dle mého názoru stejnak utopí v tý olejový lázni co je díky PCV v sacích parohách o_O Důležitý je ale u nich správný očistný a hlavně olejový servis - nesmí se moc ani málo naolejovat a musí se stříkat jen na nasávací stranu.
Dneska už je ze mě stará nerudná hluchota a mám rád svůj klid, takže bych si tohle sání nebo i od jiných výrobců (AEM, Injen, Corksport, HKS,....) do auta nedal, ale když mi bylo těch 18-25 tak to bylo téměř povinný to mít v autě.
Ono obecně je ta doba je už jinde bohužel :(
Dřív to měl každý... :)

Teď už to tak často nevídám, pak jsem s mojí dlouhou převodovkou já ta uřvaná šedá krabička, ale vrátím to tam, na dálnici mi na sešlápnutej plyn uhýbají víc :)

Tak já předpokládám, že obyčejná AEM vložka nebude tak razantní projev, aby to v autě rusilo. Spíše bych předpokládál, že to jen lehce zvýrazní zvukový projev motoru při akceleraci.. A současně mě láká, že se neudrzuje olejem ale jakýmsi obyčejným cisticem.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Jestli jsi alespoň trochu hifi znalý, tak nějaký ten středobas navíc z motoru bude slyšet (v kabině).

Já mám i ten sebring/remus a když mám origo papír neslyším vůbec změnu u výfuku, když nasadím KN vložku je slyšet trochu víc jak výfuk tak motor (decentně).
Nevím jestli je to subjektivní teda...

Rozhodně s konusem Injen je to takhle, možná už jsem to sem někdy dával.

řekněte kdyby nešlo video

 
Jestli jsi alespoň trochu hifi znalý, tak nějaký ten středobas navíc z motoru bude slyšet.

Já mám i ten sebring/remus a když mám origo papír neslyším vůbec změnu u výfuku, když nasadím KN vložku je slyšet trochu i výfuk.
Nevím jestli je to subjektivní teda...
Rozhodně s konusem Injen je to takhle asi, možná už jsem to sem někdy dával.
Musím potvrdit, zejména ve vyšších otáčkách je motor i jen s KN vložkou hlučnější. Ale tak příjemně ?
Výfuk je taky trošku více slyšet, než když dám obyč papírák.
 
Musím potvrdit, zejména ve vyšších otáčkách je motor i jen s KN vložkou hlučnější. Ale tak příjemně ?
Výfuk je taky trošku více slyšet, než když dám obyč papírák.
Tak tak, já se naopak bojím trochu těch suchých filtrů, napadlo mě koupit uni hřib od KN a prdnout na tu trubku od injenu...

Typhoon je super, kdysi jsem to prodával u jednoho šmeláka (zaměstnavatele) a nebyl s tím žádný problém.

Jen ty ceny dneska jsou děsný...
 
Jestli jsi alespoň trochu hifi znalý, tak nějaký ten středobas navíc z motoru bude slyšet (v kabině).

Já mám i ten sebring/remus a když mám origo papír neslyším vůbec změnu u výfuku, když nasadím KN vložku je slyšet trochu víc jak výfuk tak motor (decentně).
Nevím jestli je to subjektivní teda...

Rozhodně s konusem Injen je to takhle, možná už jsem to sem někdy dával.

řekněte kdyby nešlo video

Ja furt co mi ten zvuk pripomina...

 
Asi půjdu do té AEM vložky do původního airboxu bez nutnosti impregnovat olejem. Pro mé představy asi úplně dostačující.
 
Ty jsi to napsal nějak záludně Každopádně už objednáno. Kámoš tam občas něco kupuje a prý úplně vpohode.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Záludně asi ne. Spíše mě zajímá tvá reakce po následné koupi. Já též nějakou dobu přemýšlím nad sportovním filtrem,ale stále se nemohu rozhodnout. Počkám určitě na tvé pocity.
 
No já do toho šel po tom, co napsal @Max6.
Vpodstate velmi znalý a zdatný mechanik Mazd jezdil jak vložku tak intake a po vysokých nájezdech nepozoroval žádné problémy a věřím, že to měl možná i rozebrany.
Pár lidí někde varovalo, že sportovní vložky pouští více bordel, ale já mám čisto na papírovém i po roce.
Věřím tedy, že při pravidelné údržbě bude úplně ok.
Na zahraničních fórech též většina kladných názorů po vyšších nájezdech.
Navíc dle rady tady budu pouze na zimní sezónu cca 3 měsíce dávat papír.
Přes léto navíc budu preventivně čistit sání a ventily od možného carbonu.
Samozřejmě pak napíšu první dojmy, ale příliš toho nečekám, snad lehce zvuk a reakce na plyn.
Nicméně intake je už pro mě zbytečný.

Jo a taky mě nadchla varianta, jenž není třeba olejovat na zdejší doporučení.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Poslední úprava:
Já měl na BMku sání od K&N nějakých cca 30000-40000km a ohledně poškození,zašpinění,atd... jsem nic nezpozoroval. Zvuk to mělo ale monstrózní, když se dal plnej kotel. Dokonce jsem s tím prošel i technickou (popravdě sám nevím jak je to možný), ale samotná záměna zpět na origo sání je beztak otázkou pár minutek. Na dílnu mi jezdí i BN, který má to samý sání už přes cca 50000km a taky žádný nežádoucí jevy.

Nejdýl co jsem kdy měl byl obyčejný filtr od K&N v 323BJ 2.0 benzín po dobu nějakých 120000km a tam to neudělalo taky nic a dokonce to podle motorový brzdy zvedlo výkon průměrně o drastickou 1kW.
O K&Nkách je známo, že nemají tak dobrý filtrační vlastnosti jako třeba origo filtr a bohužel propustí ten nejjemnější prach, ale ten se dle mého názoru stejnak utopí v tý olejový lázni co je díky PCV v sacích parohách o_O Důležitý je ale u nich správný očistný a hlavně olejový servis - nesmí se moc ani málo naolejovat a musí se stříkat jen na nasávací stranu.
Dneska už je ze mě stará nerudná hluchota a mám rád svůj klid, takže bych si tohle sání nebo i od jiných výrobců (AEM, Injen, Corksport, HKS,....) do auta nedal, ale když mi bylo těch 18-25 tak to bylo téměř povinný to mít v autě.
Tak to BM, čo si mal s K&N, to zase nie je tak dávno, či hej? ? Ináč @Polsonside mám aj Sebring výfuk, takže to tiež pridá na zvuku, aj bez filtru, samozrejme s filtrom AEM je to ešte lepšie, úmerne otáčkám motoru, za mňa táto vložka je ideálne riešenie pre tento motor, jednoduchšia údržba a filtračné schopnosti budú minimálne rovnaké s inými, vyššie zmienenými "športovými" filtrami.

Aha, tak toto
No já do toho šel po tom, co napsal @Max6.
Vpodstate velmi znalý a zdatný mechanik Mazd jezdil jak vložku tak intake a po vysokých nájezdech nepozoroval žádné problémy a věřím, že to měl možná i rozebrany.
Pár lidí někde varovalo, že sportovní vložky pouští více bordel, ale já mám čisto na papírovém i po roce.
Věřím tedy, že při pravidelné údržbě bude úplně ok.
Na zahraničních fórech též většina kladných názorů po vyšších nájezdech.
Navíc dle rady tady budu pouze na zimní sezónu cca 3 měsíce dávat papír.
Přes léto navíc budu preventivně čistit sání a ventily od možného carbonu.
Samozřejmě pak napíšu první dojmy, ale příliš toho nečekám, snad lehce zvuk a reakce na plyn.
Nicméně intake je už pro mě zbytečný.

Jo a taky mě nadchla varianta, jenž není třeba olejovat na zdejší doporučení.

PSamsung S22 256GB Tapatalk
Aha, tak som asi niektoré komentáre preskočil, čítam tu že už si sa rozhodol ?
 
Jj, tento týden přijde ta AEM vložka na tvé doporučení tak pak dám vědět A zadní část mám též trochu upravenou ale pouze tedy esteticky viz foto f9cdf4b98348b6157ef920dc51d0cc18.jpg

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Moje myšlenka není vyloženě sportovní doplněk, ale už delší dobu si hraji z představou černé stropnice v BN jako to má BP. Bohužel na BN neexistují černá stínítka ani sloupky a tohle všechno by se muselo calounit nebo prestrikat. Neřešil někdo podobnou úvahu?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak po měsíci používání AEM vložky konstatuji, že nesleduji žádný rozdíl, ba dokonce se zdá nepatrně línější na plyn, ale to se muže pouze zdát. Ale co se týče zvuku, tak žádná změna. Za mě je to placebo, které za ty peníze vůbec nic nedělá a je to stejné, jako běžný papírový filtr. Smysl má asi až ten hřib, ale to je zase možný problém na STK.
 
Nezkoušel jste někdo brzdové třmeny Brembo na mazdu 3 ?
Respektive jakékoliv lepší brzdy pro mazdu?
Případně i jen kvalitnější brzdovou kapalinu?
V austrálii, nějaky Mikeshop nabízí Brembo sadu (údajně se jedná o třmeny pro Renault Megane RS a kotouče pro Nissan 350Z)

Jen se ptám, jelikož jsem asi měsíc věnoval scanování nabídky nových aut (nic zajímavého jsem nenašel)
- přemýšlím o promyšleném upgradu podvozku a vůbec investice do bezpečnosti

Zatím jen přemýšlím, ale....
- líbí se mi myšlenka stavitelného bilstein podvozku, nechci snižovat, ale přitvrdit vůz (jde to vůbec?)
(edit asi si potom od někoho nechám poradit, zda vyměnit i ostatní díly jako kosti)
- alu kola, pořát mi vrtá hlavou ten rozměr, jestli nezabiju hybnost vozu s 8x18 s pravděpodobně BBS kolama
- a potom ty brzdy, jestli koupit EBC destičky a nechat to, nebo se fakt zaměřit a poohlédnout po té Brembo sadě...

A pak mám v plánu náhradu zadního nárazíku na facelift verzi z BN :)
+ jestli je seženu tak zadní lampy šedé (holt na technickou asi budou muset jít dole :)
 
Přidávám pár odkazů na další témata, kde se dá najít nějaké info ;)
Něco o brzdách tady:

Podvozku:

Kolech:
 
Nezkoušel jste někdo brzdové třmeny Brembo na mazdu 3 ?
Respektive jakékoliv lepší brzdy pro mazdu?
Případně i jen kvalitnější brzdovou kapalinu?
V austrálii, nějaky Mikeshop nabízí Brembo sadu (údajně se jedná o třmeny pro Renault Megane RS a kotouče pro Nissan 350Z)

Jen se ptám, jelikož jsem asi měsíc věnoval scanování nabídky nových aut (nic zajímavého jsem nenašel)
- přemýšlím o promyšleném upgradu podvozku a vůbec investice do bezpečnosti

Zatím jen přemýšlím, ale....
- líbí se mi myšlenka stavitelného bilstein podvozku, nechci snižovat, ale přitvrdit vůz (jde to vůbec?)
(edit asi si potom od někoho nechám poradit, zda vyměnit i ostatní díly jako kosti)
- alu kola, pořát mi vrtá hlavou ten rozměr, jestli nezabiju hybnost vozu s 8x18 s pravděpodobně BBS kolama
- a potom ty brzdy, jestli koupit EBC destičky a nechat to, nebo se fakt zaměřit a poohlédnout po té Brembo sadě...

A pak mám v plánu náhradu zadního nárazíku na facelift verzi z BN :)
+ jestli je seženu tak zadní lampy šedé (holt na technickou asi budou muset jít dole :)
Brembo je hovadina, zbytocne vyhodene peniaze. Mal som ich teraz nove pred dovolenkou a vo francuzsku sa mi prehrejali a vibruje volant pri brzdeni.
295mm kotucov nestaci pre mazda 3 BN aj podla mna pre cx5 tiez.

Najlepsie riesenie je tam dam OEM brzdove stremene z Mazda CX9 TC, su dvojpiestove a kotuce k tomu 320mm. Toto bude nedrahe a original riesenie ktore pomoze tej mazde normalne brzdit a zachranit proti overheatu
 
Back
Top