• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Sportovní doplňky na M3 - výfuky, sport packet... atd.

Posdílíte zkušnost s Ulter Sportem? Dává to smysl na běžné ježdění (mám děti) nebo je to "hlučné" a na delší cesty špatně snesitelné.
Je to právě celkem decentní.. Na mě by mohl být i trošku hlučnější ?

Nejvíce to je znát při studeném startu, a pak až ve vyšších otáčkách, cca kolem 4k a výše. Jinak je v autě celkem ticho.
 
přesně jak píše Katka, u mě na BPčkuje taky v pohodě, víš oněm že tam je, ale nic co by vadilo....bohužel jsem ho ještě nikdy neslyšel z venku : unamused:
Já slyšel pořádně Foxe na GG zvenku až když jsem auto prodal a potkal ho letos na srazu ? a byl to krásný zvuk, přitom vevnitř taky celkem decentní ?
 
přesně jak píše Katka, u mě na BPčkuje taky v pohodě, víš oněm že tam je, ale nic co by vadilo....bohužel jsem ho ještě nikdy neslyšel z venku : unamused:
Taky jsem ho ještě neslyšela z venku.. Jen známí mi vždycky říkají, že když jedu kolem, tak mě i z okna poznají, jak to brumlá ?
Ono, abych to slyšela, tak by to obnášelo někomu Mazdu půjčit, aby s tím mohl kolem mě jezdit a já to poslouchat.. Jenže já mazlíka nepůjčím ??
 
Mě furt nenechá spát ta sportovní vzduchová vložka. Pár lidí kolem mě ji na jiných autech má a celkem výrazně to oživí zvuk motoru. Jenže na Japonce je k sehnání jen KN a u té většina lidí tvrdí nebrat, že opravdu propouští bordel do válců a hrozí pozkozeni. Od jiných výrobců na Japonce není a ještě existuje od KN ten samotný hřib, ale tam počítám, že hrozí stejné riziko. Třeba Racingline je dobrý, ale tam nic není pro mazdu.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Mě furt nenechá spát ta sportovní vzduchová vložka. Pár lidí kolem mě ji na jiných autech má a celkem výrazně to oživí zvuk motoru. Jenže na Japonce je k sehnání jen KN a u té většina lidí tvrdí nebrat, že opravdu propouští bordel do válců a hrozí pozkozeni. Od jiných výrobců na Japonce není a ještě existuje od KN ten samotný hřib, ale tam počítám, že hrozí stejné riziko. Třeba Racingline je dobrý, ale tam nic není pro mazdu.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Kurde teď jsi mě vylekal, zrovna jsem koupil kN filtr ale olejový, tak snad to nebude stejný shit jak vzduchový
 
Co BMC filtr?


Odesláno pomocí Tapatalk.
Na BMC nelze nikde dohledat žádné hodnocení nebo zkušenost. Půlka lidí píše že bavlněné filtry pohoda a druhá půlka varuje, že pouští větší nečistoty k válcům, tak pak si vyber ?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Mě furt nenechá spát ta sportovní vzduchová vložka. Pár lidí kolem mě ji na jiných autech má a celkem výrazně to oživí zvuk motoru. Jenže na Japonce je k sehnání jen KN a u té většina lidí tvrdí nebrat, že opravdu propouští bordel do válců a hrozí pozkozeni. Od jiných výrobců na Japonce není a ještě existuje od KN ten samotný hřib, ale tam počítám, že hrozí stejné riziko. Třeba Racingline je dobrý, ale tam nic není pro mazdu.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jo díky. Ale stejně jsou to všechno identické filtry pouze pod jiným výrobcem. Těžko vědět, jestli je v nich rozdíl či hrozí totéž co u toho K&N. Ty tenhle filtr přímo máš? Zkušenosti?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Na úvod len poznámka, budem písať rodným jazykom, keďže ho používám i v skupinách FB :) identické s K&N až na to, že ten od AEM sa neolejuje, ináč mám ho od r.2016, odhadom mám na ňom najazdené cez 70 tis., teraz mám 130 tis. ale ten filter nemám po celú dobu v aute, zpravidla ho čistím vždy pre zimou a vždy som ho vymením za normálnu vložku, ktorú nechávam v aute cez zimu, takže cca 3 mesiace, potom zase dám AEM vložku. Či to škodí motoru, to neviem vyvrátiť ani potvrdiť, ale zatiaľ nemám žiadny problém s motorom, olej nežerie vôbec, pocitovo to lepšie ide za plynom, najväčšia zmena je ten zvuk motoru, tam to poznáš hneď, krajší zvuk, ale zase i väčší hluk v kabíne, meranie výkonu, alebo pružného zrýchlenia pred a po som nerobil. Mám už nejakú dobu aj soft úpravu od Shreka, takže jedno z druhým, asi by som musel znovu vyskúšať origo G-165, aby som vedel posúdiť rozdiel.
 
Děkuji za užitečné postřehy. Je zajímavé že se AEM nenapousti olejem. To se tedy jen profouka a vyluxuje? Obecně se uvádí že tyhle všechny sportovní vložky více propouští nečistoty než běžná papírová klasika a nejsou vhodné pro daily car, ale to by člověk ověřil pouze rozebranim motoru po nějaké době užívání. Mě se samozřejmě líbí ten projev motoru se sportovní vložkou. Výkon od toho žádný nečekám. Už tak mám od zdejšího velmistra stage 1 a jede to skvělé. Ačkoli bydlím v Praze, tak při výměně filtru cca 1x za rok se divím pač pokaždé vypadá téměř nově a stále svítí bílé. Z toho usuzuji, že tam velký bordel ani nepronika. Právě proto uvažuji o nějaké vložce co se jen vymění za stávající.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Řeknu k tomu dva poznatky.

Mám trubku od Injen (taky suchý filtr), momentálně sundaný, protože to s tím dělá kravál jako rally car a čeká mě technická :D
Při montáži Injen jsem měl sundaný origo box od sání, a v trubce sání byla spousta prachu a dalšího bordelu spolu s mastnotou.
Box jsem komplet vyčistil a dal KN vložku, až budu opět nasazovat Injen, dám vědět jak hodně znečištěná trubka bude po nájezdu 5000 km (bude jen laické zhodnocení, ale aspoň něco k porovnání).
 
Řeknu k tomu dva poznatky.

Mám trubku od Injen (taky suchý filtr), momentálně sundaný, protože to s tím dělá kravál jako rally car a čeká mě technická :D
Při montáži Injen jsem měl sundaný origo box od sání, a v trubce sání byla spousta prachu a dalšího bordelu spolu s mastnotou.
Box jsem komplet vyčistil a dal KN vložku, až budu opět nasazovat Injen, dám vědět jak hodně znečištěná trubka bude po nájezdu 5000 km (bude jen laické zhodnocení, ale aspoň něco k porovnání).
Nooo, tak za takový kravál bych se nezlobila?

Jinak jsem zvědavá, jak to bude potom teda vypadat.
 
Já měl na BMku sání od K&N nějakých cca 30000-40000km a ohledně poškození,zašpinění,atd... jsem nic nezpozoroval. Zvuk to mělo ale monstrózní, když se dal plnej kotel. Dokonce jsem s tím prošel i technickou (popravdě sám nevím jak je to možný), ale samotná záměna zpět na origo sání je beztak otázkou pár minutek. Na dílnu mi jezdí i BN, který má to samý sání už přes cca 50000km a taky žádný nežádoucí jevy.

Nejdýl co jsem kdy měl byl obyčejný filtr od K&N v 323BJ 2.0 benzín po dobu nějakých 120000km a tam to neudělalo taky nic a dokonce to podle motorový brzdy zvedlo výkon průměrně o drastickou 1kW.
O K&Nkách je známo, že nemají tak dobrý filtrační vlastnosti jako třeba origo filtr a bohužel propustí ten nejjemnější prach, ale ten se dle mého názoru stejnak utopí v tý olejový lázni co je díky PCV v sacích parohách o_O Důležitý je ale u nich správný očistný a hlavně olejový servis - nesmí se moc ani málo naolejovat a musí se stříkat jen na nasávací stranu.
Dneska už je ze mě stará nerudná hluchota a mám rád svůj klid, takže bych si tohle sání nebo i od jiných výrobců (AEM, Injen, Corksport, HKS,....) do auta nedal, ale když mi bylo těch 18-25 tak to bylo téměř povinný to mít v autě.
 
Poslední úprava:
Back
Top