• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika TPMS - systém sledování tlaku v pneumatikách

@Max6 To je v pohodě;). Každopádně se ukázalo, že to funguje, tak jak jsi postoval z manuálu a dnes to asi po 5 minutách jízdy konečně zhaslo. Takže je teď zase vše v pořádku.
 
Teď jsem teda vybalil kompresor (samostatný měřák doma nemám), že zkontroluji jednotlivá kola. Všude 2,5 a samozřejmě tak jako vždy, až v tom posledním 2,0.
Z toho vyplývá, že inženýři v Mazdě to mají správně, jen ty jsi začal od špatného kola. :D
Ne, dělám si srandu. Samozřejmě že chyba je na obou stranách. Jak na straně Mazdy, tak i na straně Bruselu.
 
Ahoj, koukal jsem ze se to tu taky trosku resilo u novych M6 (r.v. 2019, typ GH) jsou TPMS senzory ? Kovove ventilky a za kolem viz foto ...zXTBDF3.jpg
 
Zdravím. Má někdo na Mazdě CX 30 neoriginální senzory tlaku a fungují mu? Jaký typ? Děkuji.
 
Ahojte, je tady ještě někdo, kdo dokáže přes diagnostiku vypnout hlídání tlaku na Mazda3 (BL)? Sestra s tím má pořád nějaký trable a je to asi dost otravný. Kdyžtak SZ a předám kontakt.. Díky
 
Má někdo na Mazdě CX 30 neoriginální senzory tlaku a fungují mu? Jaký typ?
Doporučuji, aby sis dal zde do hledání termín TPMS a přečetl si nejdříve, co se tu píše - je tu spousta informací. Řekl bych, že se převážně dočteš, že se to nevyplatí, resp. že to je moc rizikové. To tvrdím i já.
 
Ahoj,

koupil jsem nedávno Mazdu 6 GH r.v. 2012. Po přezutí na zimní kola svítí TPMS. Tlak je OK, kola jsou orig k Mazdě tedy senzory mají, už jsem s tím ujel přes 400 km a stále kontrolka svítí.

Příští týden mám termín na STK. Chci se zeptat na Vaše zkušenosti - je to u STK problém? Vyhodí mě kvůli tomu? :)
Dočetl jsem se, že je to povinné až u aut po r.v. 2014 - což nevím zda si vyložit tak, že to u mé starší Mazdy nebude problém..

Nevím co s tím může být, baterky v samotných senzorech?

Díky
 
Senzory TPMS se zavedly kvůli absenci rezervy. Za láhev dobrého vína vypnu, pravděpodobně už odešly lithiovky v senzorech.
 
Maji nejakou udavanou zivotnost? Nebo jaka je zkusenost? Pocitam ze najety kilometry nemaji vliv, protoze to vysila porad?
 
Mne pri nákupe auta povedali, že baterka v nových snímačoch sa dá vymeniť nejak "jednoducho"
 
Ta první věci je že senzory vysílají jen když je kolo v pohybu. Proto se hodněkrát stává že senozy nelze detekovat a je špatně detekován jako vadný.
Druha věc je ta že jsem neviděl zatím žádný senior kde by šlo jednoduše vyměnit baterii. Ale že se 90 procent sekyrou montuje v Číně a padla silikonovou šíleností dovnitř co yalki spolehlivě vše tak je výměna doopravdy naročná baterie sehnat s příslušným kontakty v CR nereálná.
 
Ahojte,
poprosím o radu. Mám M6 GL, vyrobená 2016, vľavo od volantu mám tlačítko. Akým spôsobom mi kontroluje tlak v pneu - priamo cez ventilky alebo nepriamo cez ABS? Alebo ako to viem zistiť? Mám ju chvíľu a blíži sa prezúvanie, tak nech viem, čo ma čaká... :)
 
No, já z té detekce z ABS nadšený nejsem. Stává se mi, že na dálnici v dlouhé mírné zatáčce mi nahodí falešný poplach. Mám vyzkoušeno na D1, že mi to tam hodilo poplach v jedné zatáčce opakovaně :( Nedávno se mi to stalo na D5. Pak dávám celou dobu až do příští benzínky pozor, jestli mi netáhne volant na stranu a mám od kol stejný pocit na prazích a nerovnostech. Na benzínce omrknout či oměřit, zresetovat - prostě otrava. Na GH jsem si zvykl na senzory a teď už ani nestojí majlant. A do výměny baterky rýpáním v zalitém pouzdře a nového zalívání bych nešel, ještě mi navlhne nebo se mi vysype v kole a co potom. A pokud už teď ukazují i tlak či aspoň chybové kolo, tak konečně fungují jak mají.
 
Back
Top